Jump to content

Cipriano

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Cipriano

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/08/1982

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    B - 38 - EVS
  1. Saptamana trecuta am primit un SMS cu urmatorul continut: "Felicitari, in urma tragerii la sorti, Altex v-a desemnat castigatorul unui telefon Nokia N-97 si 10.000 Euro. Pentru informatii apelati la acest numar de telefon ". Numarul de la care am primit SMS era din reteaua Orange: 0741.541.539. Ulterior, din pura curiozitiate, am sunat la Altex sa intreb daca au vreun concurs cu premii etc. Raspunsul? ... era de asteptat: "Nu dati curs acestor solicitari. Este o inselatorie. Sunteti a "n" persoana care reclama aceasta inselaciune. Deja s-a formulat plangere la politie pentru identificarea faptuitorilor." Oare chiar exista oameni care se lasa pacaliti de asemenea mesaje?
  2. Cand te referi la actionarea voletului, te referi la cele cu pozitia 3,4 si 5 din schita atasata? ALice: Am incercat azi si in cca. 15 min. s-a incalzit radiatorul cat si furtunele de tur si retur. Asa cum am spus anterior, am schimbat doua termostate: primul original GM; al doilea unul pentru Opel care deschide la 92*. In ambele situatii acul nu a urcat mai mult de 80*, dar la viteza mai mare de 80 Km/h acul nu mai scade sa imi ajunga la 45*. Ma gandesc ca aceasta problema sa nu fie de la senzor/sonda de temperatura. Am sa o pun pe un tester si am sa vad la ce temperatura ajunge motorul. andreib: Filtrul de habitaclu este nou, marca koreana. Ce am observat astazi e ca pe recirculare da caldura mai bine decat daca este pe pozitie normala. Pe recirculare are un debit si zgomot tot mai mare. Cand e pe treapta 3 si 4 scoate un "suierat ciudat" din zona sistemului de climatizare mai precis in dreptul torpedoului. E posibil sa fie acest zgomot de la acuator? Totodata, furtunele de la radiator aveau presiune fata de ieri -alaltateri cand apasai ca in branza pe ele. Pana la urma am sa verific intai acele volete si apoi o sa o duc pe tester. Apoi...Dumneazeu cu mila . Inca o data multumesc pentru parerile voastre.
  3. Multumesc Salex pentru prmtitudinea raspunului tau Da intradevar, termosatul de Nubira deschide la 87* (cel putin asa scrie pe al meu). Cred si eu ca s-a simtit o diferenta, deoarece dupa ce l-am schimbat cu cel de 92* nu imi mai scadea temperatura la viteza mai mare de 80 Km/h. Nu s-a facut niciun fel de curatare a instalatiei. Am uitat sa mentionez ca astazi i-am schimbat si capacul de la vasul de expansiune (nu original dar dupa cod) iar vasul de expansiune l-am schimbat in septembrie tot de la dezmembrari de pe o nubira model korean ce a fost spalat in prealabil bine. Antigelul vechi (inainte de cel original GM) l-am schimbat iarna trecuta. Nu am pus in completare si nici nu am bagat apa de la canal. Cand spui volet te referi la (i) mecanismul din spatele butonului de comutare de pe rece/cald..acela cu roata zimtata si acea tija pe care vine prins cablul sau (ii) mecanismul din celalalt capat al cablului. Am verificat, prin comutarea butonului cablului de la rece la cald si invers. Pe rece se cunostea diferenta de temperatura. Odata cu schimbarea caloriferului de caldura a fost desfacut si modul de comanda al AC/incalizire si s-a tras pur si simplu de cablu la maxim de pe rece pe cald si invers. Pana la urma gasesc un modul de comanda si pot sa imi dau seama daca cel de pe masina mea functioneaza bine sau nu desi eu nu cred ca de aici e problema. Maine sau poimaine am sa ma duc sa-i fac o curatare a instalatiei la un alt "nene" mecanic recomandat care cica a rezolvat un Logan cu problema similara numai prin curatarea instalatiei. Ma gandesc sa nu fie tot din termostat si sa il schimb cu tot cu camasa lui metalica. Va tin la curent cum a decurs operatiunea.
  4. Fratilor nu stiu ce sa mai fac cu lipsa de caldura. In iarna asta mi-au aparut problemele cu incalzirea asa si simptomele se prezentau in felul urmator: a. caldura calie; b. acul de la indicatorul de apa niciodata nu statea la jumatate, la 90* (se situa intre 45* - si cca. 70* - 80*) si daca mergeam cu peste 80Km/h acul scadea si mai mult. Prima data, in service autorizat Daewoo, i-am schimbat caloriferul de caldura (nou - original GM) deoarece cel vechi era spart (am vazut cu ochii mei fisura din calorifer). Cu aceasta ocazie i-am schimbat si termostatul (original GM) precum si antigel roz GM. Dupa aceste operatiuni am sesizat o mica diferenta la caldura, dar tot nu la debitul normal la care mergea inainte. Apa tot nu se ridica la 90*. Am citit pe acest topic ca aceasta problema ar putea aparea din cauza termostatului, asa ca am cumparat un termostat nemtesc folosit pe Opel care deschide la 92* (nu stiu marca dar oricum era mai robust decat cel original GM). L-am montat si nici de data asta nicio diferenta. Saptamana asta am cumparat un radiator din dezmembrari de pe o Nubira 2. Intai l-am curatat cu apa sub presiune, apoi l-am montat pe masina, ocazie cu care am schimbat antigelul cu unul HEPU roz. Mentionez ca antigelul vechi era super murdar. Nici de aceasta data nu s-a schmbat nicio imbunatatire. In continuare caldura este "calie". Am pus inapoi pe masina termostatul original GM, dat tot la fel nicio diferenta. Furtunele de la caloriferul din interior (tur - retur), la temperatura optima, sunt mereu fierbinti. Am verificat comutatorul de pe cald pe rece si merge bine in sensul ca schimba aerul rece in aer cald. Comutatorul pentru schimbarea directiei aerului in habitaclu functioneaza si el cu diferenta ca, spre exemblu, daca e comutat pe dezaburire parbriz sau la picioare baga aer si pe fata. Treptele de viteza a aerului merg si ele, deoarece se simte diferenta la debitul de aer bagat in habitaclu. Ce am observat astazi e ca in momentul in care atingi furtunele de la radiatorul de apa, aceastea nu prezinta nicio o presiune pe ele, fata de alte masini la care am vazut ca acele furtune prezinta un fel de "rezistenta" cand le strangi in mana. Nu stiu ce sa mai fac, un mecanic imi spunea ca s-ar putea sa fie de la pompa de apa sau sa nu fie de la chiuloasa. Multumesc pentru raspunsurile voastre.
  5. Donez urmatoarele piese: a. 3 manere cromate interioare de Leganza in stare acceptabila (am incercat sa le montez pe Nubira 1 dar trebuie facute modficari la usi si la fete); b. Capacul superior de consola - cotiera Nubira 1 (cea care vine intre scaunele din fata); c. Panou instrumente cu ceasurile de bord de la Nubira 1 - nu se aprind toate becurile; d. Buton/Comutator lampi ceata spate de Nubira 1; e. Comutator/ Reglare faruri de Nubira 1; f. 2 comenzi de aer conditionat de Nubira 1 stricate - pentru piese/modificari. Daca doreste cineva aceste piese, astept PM sau sa raspunda pe Topic.
  6. Cumpar set OEM Faruri cu Lupa pentru Nubira 1 in stare buna. Ma intereseaza numai farul, fara becuri, motorase etc. Cei care au acest produs de vanzare rog sa ma contacteze pe topic sau PM. Multumesc,
  7. Salut, Mai ai sistemele de prindere cu senzor al centurilor de la o Nubira 1 de pe scaunele din fata - pasager si sofer. Mi-am pus scaune de Leganza si nu sunt compatibile cu centurile de pe Nubira 1. Merci anticipat pentru raspuns.
  8. Salut, Ai urmatoarele piese pe stoc: a. 4 Butoane pentru inchidere/deschidere geamuri de Nubira 2 sau Leganza? (nu mai intereseaza daca functioneaza ci doar capacele ce vin pe butoane - cele cu desen de geamuri pe ele); b. Sistemele de prindere cu senzor al centurilor de la o Nubira 1 de pe scaunele din fata - pasager si sofer. Mi-am pus scaune de Leganza si nu sunt compatibile cu centurile de pe Nubira 1. Merci anticipat pentru raspuns.
  9. Salut, Ai urmatoarele piese pe stoc: a. 4 Butoane pentru inchidere/deschidere geamuri de Nubira 2 sau Leganza? (nu mai intereseaza daca functioneaza ci doar capacele ce vin pe butoane - cele cu desen de geamuri pe ele); b. Sistemele de prindere cu senzor al centurilor de la o Nubira 1 de pe scaunele din fata - pasager si sofer. Mi-am pus scaune de Leganza si nu sunt compatibile cu centurile de pe Nubira 1. Merci anticipat pentru raspuns.
  10. Salut ! Nu am primit niciun mesaj privat de la tine.
  11. Salut, Am si eu anumite probleme cu o Nubira 1 din '99 1,6 CDX, pe care le enumar in continuare: a. nu o citeste niciun calculator; b. martorul ABS ramane permanent aprins; c. nu imi baga caldura cum trebuie (de ex.: daca merg in afara cu o viteza mai mare de 70 Km, imi scade indicatorul de la temperatura apei) si simt ca baga aer caldut; d. la mai mult de 100 Km/ora mi se aprinde indicatorul de "SERVICE", care se stinge dupa un anumit timp daca reduc viteza sau o accelerez (am citit pe undeva ca e Sonda Lambda); Cam aceastea sunt problemele "majore". As dori sa imi spui cand esti disponibil pentru o diagnosticare si cum procedam. Merci,
  12. Exista si pentru Nubira 1. au fost fabricate pentru masinile din Angila. O sa mai caut Merci pentru raspuns
  13. Salut, Faruri de Nubira 1 cu lupa aveti pe stoc? Merci,
 

×
×
  • Create New...