Jump to content

inchizitor

Membru
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About inchizitor

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 11/05/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    Cielo euro 3
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    B-19-JRE
  1. Schema electrica de la lovato o are cineva , m-ar ajuta ff mult. astept si alte sugestii , maestrul ovi_jer
  2. toata stima domn' tolin da asa banuiam si eu ca doar nu dadeau oltenii masina cu check engine aprins in bord , da sa vedem daca o pot face
  3. bun, intrebarea este : influenteaza instalatia de gaz cumva sonda lambda 2 sau nu??? ca nu stiu
  4. Totusi eroarea P0140 apare doar pe gaz. am mers o luna numai pe benzina si nu a aparut , acum cand am mers pe gaz a aparut eroarea care este datorata sondei 2 . Acum tu stii mai bine daca sonda 2 nu are treaba cu emulator/simulator dar parerea mea este ca sonda 2 e mai importanta ca sonda 1 deoarece citeste cat de bogate sunt gazele evacuate sau cat de sarace in O2 si ECM controleaza amestecul. pe gz trebuie mintit cumva ecm ,nu???
  5. la euro 3 sunt 2 sonde lambda una in fata la galerie si una (2) dupa catalizator. si nu cred ca trebuie sa fie constanta deoarece acesta este motivul pentru care se aprinde check engine (cand aveam sonda lambda veche , aia bulita aveam aceiasi vloare 0.445 constanta nu era influentata de accelerarie "de contitatea de o2 sau combustibil ce trecea prin ea")
  6. Valoarea 0.445 care mi-o da acum pe gaz e aceiasi ca atunci cand scot mufa sondei ambda 2 pe benzina
  7. va salut ! Tin sa mentionez ca va urmaresc de ceva vreme si nu am gasit rasounsul pana acum la problema mea. Am un Ciuelo Euro3 2005, LPG LOvato din fabrica oltenilor. Am avut eroarea P0140, bun schimbat sonda lambda 2 noua originala daewoo ,pe benzina nu s-a mai aprins , acum problema e ca pe gaz daca o folosesc 3 cicluri consecutive apare iar. mi-am luat interfata obd 2 si problema e in felul urmator : 1. pe benzina la relanti pe sonda lambda 2 am 0.130-0.200v daca o accelerez creste pana la 0.800(oricum variaza in functie de acceleratie) 2. pe gaz(imi arata decat0.445v si ramane asa oricat as accelera) ""aceasta valoare apara atunci cand scot mufa de la sonda"" .in concluzie e posibil sa se fi ars emulatorul sondei pe gaz ca inainte varia tensiunea si pe gaz?? Please OVI_jer ajuti-ma si pe mine sa nu ii dau foc. La service daewoo radacini aia sunt copaci , toti imi zic asa face toate pe gaz
  8. S-a rezolvat ! era de la o-ring-ul capacului nce tine bobina de inductie. Am tot cautat codul pentru aceasta garnitura dar toti vanzatorii dadeau din umeri , ca la noi dealtfel daca nu costa mult ce rost are sa ne zbatem sa o cautam ...asta e RO . Rezolvare: 1. Se demonteaza bobina de inductie (3 piulite) 2. Se demondeaza capacul suport ( 3 suruburi) 3. Se degreseaza bine suprafatele metalice si garnitura si se aplica silicon 2+2 RED . Sper sa va ajute si pe voi.
  9. Nivelul uleiului era intre min si max exact la jumatate inainte sa curga , acum este putin sub jumatate.
  10. Salut tuturor, Am cautat pe forum dar nu am gasit subiectul care ma interesa . La Cielo 2005 motor Euro 3 imi curge ulei pe sub capacul axei cu came ,(a nu se confunda cu capacul de tacheti)unde vine prinsa bobina de inductie, la modelul vechi acolo este delcoul. Nu reusesc sa vad pe unde curge si care este codul garniturii respective, promit sa revin cu poze.
  11. 320km cu 32 litri dar numai in Bucuresti si destul de repede ,,..defapt cam la limita cu matizu'
  12. Salut tuturor.Am un cielo pe gaz , instalatia originala de 2 zile nu se mai stinge senzorul de check engine , tin sa mentionez ca s-a aprins in timp ce mergeam pe benzina. Am fost la service daewoo dar nu am putut citi mai mult pe scanerul lor decat FUEL Stuck la codul de eroare era ceva de c\genul p-1234 si ''fuel stuck'' ,acum baietii l-au sters din memorie dar dupa 10km s-a aprin din nou , mergeam tot pe benzina. am schimbat si filtru de benzina si tot se aprinde
  13. Da Dl mircea exact asa caramida "rosie" ce tine loc de frana de mana ,deoarce cand trag frana de mana nu se mai deblocheaza sabotii asaca pana ii fac era buna caramida asta oricum m-am bagat sub ea si nu am vazut nimik suspect !
  14. Masina era in usoara panta cca 10gr dar aveam o caramida la roata si nu aveam trasa frana de mana ! acum sa ma uit si la scaun pt ca este probabil ca acel arc sa fi sarit ,oricum multumesc mult pt raspuns
 

×
×
  • Create New...