Jump to content

moldovas00vasile

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About moldovas00vasile

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    buzau
  • Auto
    chevrolet captiva
  • Model
    lt-high
  • An
    2010
  • Nr. Inmatr.
    2323
  1. Salutare Captivisti, Revin pe forum dupa aproape 3 (trei) ani si vreau sa va spun ca s-au rezolvat toate problemele reclamate de mine (in perioada de garantie) cu concursul profesionistilor de la Dibas Ploiesti si Aiss Focsani. Am efectuat pana acum 192.000 de km si am schimbat doar bieletele antiruliu si bucsa la bascula fata - lucru normal avand in vedere pe unde am mers cu ea. Am efectuat reviziile la timp inclusiv distributia si totul este in regula.Tin sa le multumesc celor de la Dibas Ploiesti unde am efectuat aproape toate reviziile .Acum , avand in vedere oferta mai mult decat tentanta de la Opel cu Antara , m-am gandit sa schimb masina. O asa oferta nu prea se intalneste. Sa auzim numai de bine.
  2. Salut, Problema cu anvelopele zic ,eu, ca s-a rezolvat ; am primit 4 anvelope f.putin rulate (pentru testare in continuare sunt mai mult decat suficiente).Am parcurs deja 3000 de km si nu se observa nimic anormal in ceea ce priveste uzura acestora ( Cauciucuri Pirelli), in schimb am alta problema mai grava - va fi nevoie sa schimb din nou caseta de directie ( a - 3- a oara in mai putin de 50000 km - ultima schimbare la 40.000 km).Inca nu am mers la service pentru constatare dar simptomele sunt aceleasi ca si in cazul celorlalte doua casete inlocuite. Acum chiar ca nu stiu ce sa mai fac...
  3. Toti cei carora le-a fost adresat mail-ul mi-au raspuns (fara sa-mi puna intrebarea de ce si ce vreau ).M-au chemat la service-urile lor pentru geometrie (gratuita bineinteles) dar daca rezultatele in urma geometriei rotilor este ok mai departe intrebarea cu garantia cauciucurilor ramane fara raspuns. Prin acest e.mail am vrut sa vad daca sau mai confruntat cu aceste probleme si raspunsul a fost foarte prompt din partea tuturor.Nu stiu de ce va deranjeaza ca am transmis acest e-mail la mai multe adrese (reprezentantii Chevrolet au inteles) , De fapt vroiam o parere si de pe forum si se pare ca am gresit adresa.( ''Tu cu cine tii'').Scuze n-am sa mai intru pe acest forum .
  4. Salutare. Sunt pentru prima oara si sa vedeti postare. .D-lor sunt tare suparat . Am 40.000 de km si am schimbat de doua ori caseta de directie , un amortizor(dta fata) si o bieleta antiruliu. Este normal ??????????? Am mers cu multe masini noi ,Toyota Hilux (2 buc) am facut peste 150.000 km cu amandoua fara nicio problema tehnica , la fel Skoda Octavia (85000 km) , 3 buc Dacia ,diferite modele , fara sa am probleme de genul acesta. Sa fie marca asta (pe care mi-am dorit-o fffff mult) asa de "slabuta" ?++.Am avut parte si de ceva incidente in trafic (am fost lovit de doua ori) si din ultimul am scapat chiar foarte ieftin : bara fata si capota motor usor variate,bara spate si haion spate infundat in rest nimic spart si bineinteles nimeni ranit. Acum alta problema ( sper ca nu va exasperez - caci pana la urma de aceea exista acest club).Am trimis urmatorul e-mail : To : * office@gold-platin.ro * office.brasov@radacinimotors.ro * opeldibas@opeldibas.ro * asistenta_clienti_ch@gm.com CC: * office@anpc.ro **Sunt posesor de Chevrolet Captiva LT HIGH 2.0/diesel din august 2010 deci , masina noua si in garantie.Am parcurs 40.000 km si se constata o uzura neuniforma la anvelope (uzura accentuata la interior roti fata).Deci la o masina noua si in garantie si care trebuie sa functioneze perfect ,am problema aceasta.. Ce fac in conditiile astea (cu o masina noua si in garantie) cumpar cauciucuri (care nu sunt chiar ieftine 235/55/R18) de 2-3 ori pe an pentru ca ,la modul cum acestea sunt uzate,numai prezinta garantie in exploatare.Deci inca odata, masina noua si in garantie cu reglaje perfecte (la banii pe care i-am dat pe ea) sa nu-mi ziceti ca este normal sa mi se intample asta. Si tot in garantie schimb de doua ori caseta de directie , amortizor dreapta fata si bieleta antirului. Dupa fiecare inlocuire de caseta , geometrie roti efectuata. Uzura am semnalat-o verbal (au observat si reprezentantii OpelDibas Ploiesti), dar asa cum este tot romanul , raspunsul a fost este si va fi intotdeauna :"asa este normal". Eu insa zic ca nu , nu este normal . Daca nu voi gasi rezolvarea la compania dumneavoastra,am sa merg cu masina si la protectia consumatorului si la alte organisme si organisme s.a.m.d..pana se va rezolava aceasta problema . Pentru ca nu este normal sa cheltui atatia bani pentru achizitia de cauciucuri din vina altora (defectiune tehnica).De ce in cazul acesta (cu o masina noua si in garantie) cauciucurile nu sunt considerate a fi in garantie pana la momentul remedierii problemelor care genereaza uzura acestora **. Credeti ca am procedat corect si eventual ce as mai putea face? Am sa revin si cu probleme legate de reparatia dupa accident. Sa vedeti aici lucru facut de romani. (foto accident)
 

×
×
  • Create New...