Jump to content

maidanezul

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About maidanezul

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/23/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    maidanezul_negru@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira2 CDX
  • An
    2008
  • Nr. Inmatr.
    B-87-ADH

Recent Profile Visitors

1658 profile views
  1. multumesc pentru raspuns. este vorba de ventilatorul aerotermei. Nu merge la nici o viteza si ca atare , nici AC-ul nu porneste.
  2. Salut! Am o Nubira 2 din 2008 care mi-a "facut-o" bine de tot zilele trecute, cand am venit de la mare: pentru ca a stat in soare, am pornit-o si am vrut sa dau drumul la AC. Ventilatorul (si implicit AC) nu a reactionat deloc, comutatorul era mort. L-am mai manevrat un pic si a pornit pe viteza a 4-a. Dupa 10 minute am vrut sa plec de pe loc si am comutat pe viteza 2. A mai mers cateva secunde si a murit definitiv. Pe cod portocaliu si cu un copil de 1 an in masina, drumul pana la Buc a fost un cosmar. Exista un istoric: s-a mai intamplat chestia asta de 2 ori: acum 1 an jumatate si acum cateva luni, cand nu a pornit ventilatorul de loc, dar si-a revenit la un moment dat. In rest, merg zilnic cu masina si ventilatorul merge constant. Prima data cand s-a oprit, am verificat si inlocuit fuzibilul si releul, fara nici un rezultat. Nu cred ca este de la comutator, deoarece stiu ca pe parte electrica, ventilatorul este "impartit" pe doua grupe de viteza 1-2 si 3-4 - deci macar una din grupe ar fi trebuit sa mearga daca era un fuzibil stricat, ori ea nu porneste de loc , la nici o viteza. A mai avut cineva genul acesta de problema? Poate ma puteti ajuta. Multumesc anticipat.
  3. Salut! Poate acest topic a mai fost deschis, dar eu nu am gasit: are cineva codul de deblocare casetofon/radio/cd de NUBIRA 2 fabr.2008? am uitat farurile aprinse si mi-a murit bateria. am sunat la service si mi-au zis sa trec pe acolo, n-au vrut sa-mi dea lista la telefon. anii trecuti mi-au dat-o si un cod de acolo s-a potrivit. ma gandesc ca a mai avut cine aceeasi problema si a notat codul. multumesc anticipat!
  4. Salut! Revin cu o chestiune la care am nevoie de experienta voastra. Masina este NII din 2008, 40000 km. De cand am pus anvelope noi , am constatat ca pentru a tine masina dreapta pe sosea volanul trebuie sa stea usor rotit spre stanga; de asemenea, la drum intins este destul de instabila . am doua diagnostice pentru treaba asta: unul de la mencanicul care mi-a facut geometria - sunt bucsile de bascula de pe dreapta. al doilea de la service-ul Grand Garage (depre care am o parere f.buna - acolo imi fac reviziile) anume ca s-a dereglat (?) caseta de directie. mecanicul de la grand garage a spus initial ca o regleaza el (in timpul reviziei) si la urma a zis ca nu a putut ajunge la surubul respectiv, neavand loc de bara stabilizatoare (?). Trebuie asadar data caseta jos, reglata si pusa la loc = 300 lei. Intrebarea este cine de mai sus credeti ca are dreptate? si daca e caseta daca cunoasteti vreo solutie (un mecanic/service) unde se poate face reglajul fara a da caseta jos - ma indoiesc ca pentru un reglaj trebuie data jos... Multumesc anticipat
  5. Salutari tuturor si un an nou fericit! Revin pe acest forum cu cateva mici "neajunsuri" la care sper ca pot gasi solutii, cu ajutorul vostru. Masina are 23.000 km, an.f.2008 si in general merge foarte bine, doar ca: 1. Se abureste zdravan farul din dreapta, indiferent de starea vremii, si a ramas aburit de vreo 3 luni. Am semnalat asta la service (fac revizia din 6 in 6 luni , e inca in garantie), dar au ignorat cu desavarsire aceasta problema.Stie cineva ce e de facut? 2. La 20000 km (cam tarziu) am inversat anvelopele spate-fata, in linie (au sens de rotatie) si am constatat ca cele din spate sunt puternic uzate pe interior si fac si zgomot in mers - cred ca pot sa-mi iau adio de la ele... (si sunt cam trist pentru ca sunt f.scumpe). De la acelasi service mi-au zis ca geometria pe spate este dereglata, dar ei nu pot sa o faca, echhipamentul lor fiind doar pentru fata. Imi recomanda cineva un service bun pentru geometrie spate? de asemenea sunt curios de ce s-a dereglat, sau e posibil sa fi fost asa din fabrica? Multumesc anticipat.
  6. Sunt de acord cu tine , dar inseamna ca ai si avut noroc de o masina buna. Eu am cumparat una cdx in martie si in vara i-am schimbat discurile pe fata (se ovalizasera la 1500 km) - pe garantie bineinteles, dar cu greu: service-urile se feresc sa spuna ca sunt defecte. Recent toata vopseaua s-a patat/decolorat (ca si cand ar fi plouat acid) si pe bara din fata s-a exfoliat pe o portiune mica, la spalatorie. in plus, se zgarie foarte repede, si cand o stergi cu pielea de caprioara chiar. Sper sa reusesc o vopsire totala pe garantie. deci vopseaua a fost proasta (albastru met.). La capitolul caldura statea mai bine cielo. In rest, si eu sunt super incantat de ea. Trage de rupe, motorul se aude misto inauntru, suspensii confortabile...numai note bune. Iti recomand pentru revizii Grand Garage Bucuresti (in militari, Valea Cascadelor). Acolo sunt foarte amabili si pentru orice problema de garantie, iar o revizie de 10k (sau 6 luni) m-a costat 270 lei, cu ulei Mobil 1 si filtre incluse. In rest, sa o stapanesti sanatos ! Intr-adevar, pacat ca nu se mai fac...
  7. cum a ramas fara ulei ?!? avea busonul desfacut? asta-i ghinion maxim. oricum, am fost ieri si mi-am verificat rotile - toate. Fata dreapta avea un joc usor sus-jos, din anvelopa. Baiatul de la vulcanizare a echilibrat-o cat de cat, dar oricum am trecut-o pe spate. deci acum pe fata am rotile "perfect" drepte - nu au necesitat echilibrare, si volanul TOT VIBREAZA - dar parca o idee mai putin. o sa incerc sa-l contactez pe dl. Iovan.
  8. va multumesc tuturor. Azi o sa ma duc sa-mi verific rotile la o vulcanizare mai acatarii. Am impresia ca volanul joaca si in mers normal, mai ales in viraje - daca nu e nimic cu rotile, ma duc iarasi la ei si le-o las acolo pana rezolva ceva la ea. Pedala de frana nu vibreaza deloc la franare, insa volanul o face din ce in ce mai mult...mai ales in viraje. Directorul de la service mi-a spus ca daca era ceva cu discurile, trebuia sa vibreze si pedala. E adevarat?
  9. da. am luat-o in martie. taxa a costat 2.050 lei (600 E) am calculat insa taxa noua (de la 1 iunie) si este 1.200 e (aprox 4000 lei). Astia nu-s sanatosi la cap...
  10. ma zgarii pe ochi. eu mi-am luat nubira cu 11.899 E in martie. acuma e 10.500. vizitati www.daewooauto.ro - site-ul oficial, sa vedeti ce reduceri au baga, la lichidare stoc.
  11. Corect Lym, am inteles gresit . Vin acuma de la service unde: - au pus-o din nou pe standul ITP testare frane, au eliberat un nou buletin, in care coeficientul de ovalitate (e bine?!), pe fata este 12 dr si 12 stg (am vazut si eu buletinul). - inginerul de la ITP mi-a spus ca sunt in parametrii, dar se duce la directorul service-ului sa-i spuna si lui despre ce e vorba. - a venit directorul , s-a uitat la buletin, i-a pus pe baieti sa verifice bucsi, directie etc la rotile din fata ,ceea ce au si facut. no problem there. - m-a dus si i-am zis directorului despre ce e vorba, ca simt vibratii in volan la fiecare franare si el a luat masina si a dat o tura pe sosea, vreo 10 minute. - cand s-a intors , mi-a dat urmatoarea explicatie: vibratia NU este de la discuri, deoarece trebuia sa-i vibreze si pedala, lucru care el nu l-a simtit (poate ca are dreptate aici - nu prea vibreaza pedala). Nu poate schimba discurile, deoarece, conform standardelor daewoo, acestea intra in atentie la un coeficient de ovalitate intre 25-30% si se inlocuiesc dupa 30%. Ori la mine au 12, deci n-are cum. Mi-a zis sa ma duc sa verific/echilibrez rotile din fata, sa nu cumva sa fie descentrare sau vreo anvelopa sa aiba vreun viciu de fabricatie. Una peste alta, mi-a placut atitudinea lor: au dat atentia cuvenita problemei, nu au fost "lasa-ma sa te las" sau "toate e asa domle'". a stat si mi-a explicat despre ce e vorba si mi-a raspuns la toate intrebarile (directorul si inginerul de la ITP). Adica macar am plecat linistit . Urmeaza sa ma duc sa verific rotile. Altceva...nu prea mai am ce face. Voi ce parare aveti, au dreptate sau m-au "vrajit"?
  12. Tremura numai la franare. in rest e ok. Masina are dublu ventilate pe fata. De aceea sunt dezamagit de ele, pentru ca stiu ca sunt mai rezistente ca cele simple. Am avut cielo inainte tot cu duble, si la 45k nu avea absolut nimic (avea altele in shimb... . Am schimbat cielo cu Nubira noua tocmai ca sa stau linistit ... se pare ca nu e asa. Am scris la Ausburg si le-am cerut niste preturi, sa-mi fac o idee - preturile de pe forum erau din martie 2007. Am vazut ca se schimba usor. Las totusi inlocuitul discurilor pe cont propriu ca ultima solutie. Nu mi se pare NORMAL sa investesti in piese la o masina noua - ca principiu (cred ca e si pararea sotiei ). O janta de aliaj, o anvelopa mai buna, mp3-uri chestii d-astea e normal sa-i mai cumperi daca nu-ti place ce are din fabrica. Dar piese... Oricum, mi-am facut maine programare la service - la Radacini Ferdinand. Sa vedem ce se mai intampla.
  13. uite un nou punct de vedere. unul foarte bun, la care m-am gandit si eu. dar e posibil ca din fabrica sa vina cu jantele strambe (sunt de aliaj si au plumbi de echilibrare, anvelope Continental) si cu directia dereglata? masina e cumparata din martie si are 1.700 km. mi-au verificat si mie discurile sapt. trecuta si au zis ca sunt ok. dar pentru ei asa e mai simplu: mai plimba-te pana iesi din garantie. lym: as putea sa-mi cumpar alte discuri dar nu mi le monteaza la radacini si daca le pun in alta parte mi-e sa nu observe astia la revizie (mai ales daca voi mai avea probleme cu franele) si sa pierd garantia. sunt intr-un fel de capcana.
  14. merci de sfaturi. am citit si trimiterile la post-urile mai vechi si m-am lamurit. sunt cam dezamagit. daca in 1000 km s-au strambat...si nu am dat cu ea in balti cu franele incinse...asta e. nu stiu daca cei de la radacini vor fii de acord cu schimbatul lor in alta parte si decontul banilor. nu cred. andreib.: stii vreun strungar priceput? nu afecteaza strunjirea discurilor garantia masinii? adica nu observa cei de la service ca am umblat la ele si in viitor o sa refuze orice interventie? cred ca cea mai buna solutie ar fi inlocuirea lor cu unele mai bune, dar momentan cu bugetul stau cam prost si mi se pare aiurea sa bag bani in ea cat e noua. deci cred ca voi apela la garantie, dar cum sa le spun celor de la service, sa nu ma mai trimita iar la plimbare?
  15. salut! am o nubira noua CDX (1500 km) si de vreo 500 km incoace , la franare tremura volanul. cu cat franarea este mai brusca si la viteze mai mari, cu atat mai mult tremura volanul. nu e vorba de abs pentru ca acest aintervine numai la franale f. bruste (anvelopele sunt noi si nu pierd aderenta prea usor). nu trege in nici o parte la franare, merge drept. am suspectat ca s-au strambat discurile (are 4) si la revizia de 1500 km le-am semnalat la service problema tremurului. au pus-o pe testerul de la statia ITP si mi-au dat un buletin cu urmatoarele valori: la ovalitate, discurile fata au 12 (fiecare) iar pe spate unul 12 si unul 6 ?!. ce inseamna cifrele astea? in rest, la puterea de franare e ok: 2400 kgf ambele pe fata si 1800-1750 kgf pe spate. deci diferentele nu sunt mari. mecanicul care se ocupa de masina s-a dus la ing. din service si i-a aratat buletinul, care a clatinat din cap asaaaa...evaziv (nu-l auzeam ce zice ca s-au inchis in birou, dar peretii erau de sticla si puteam sa-i vad). raspunsul de la receptie a fost ca sunt o.k. m-am dus la statia ITP si l-am intrebat pe ing. care a testat-o daca e vreo problema cu franele, si a zis ca deocamdata sunt in parametrii , sa mai merg cu ea si daca se accentueaza tremurul sa vin sa-i mai faca o verificare. timp sa ma tot plimb prin service-uri nu prea am. as aprecia daca cineva care a mai avut o problema asemenatoare poate sa-mi dea vreun diagostic mai precis. oricum, cu cat merg mai mult, cu atat mi se pare ca se accentueaza tremurul ( oi fi devenit paranoic ?!?). mi-e teama ca daca mai merg cu ea asa pana la 10k sa nu se duca naibii ceva pe la directie, articulatie, anvelope etc. intrebarea e: sunt discurile totusi (sau numai vreunul din ele), sau pot exista si alte cauze? mi-e ca daca ma mai duc odata la service ma trimit iar la plimbare "sa mai merg cu ea"...
 

×
×
  • Create New...