Jump to content

f.marinescu

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About f.marinescu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1998
  1. f.marinescu

    Rcs Clio

    Vand RCS Clio, 80 ron, 0743116527 seara, in perioada 31.08 - 12.09.2007 anunutul e suspendat.
  2. Trecerea pe GPL se face in mers , in treapta 2+3, eventual cu avariile. Nu mai chinui electromotorul. La relanti astepti pana se goleste benzina pe neutru si apoi cand simti ca nu mai are benzina o treci pe gaz, de obicei se opreste. In mers trece de pe neutru pe gay, mai usor.
  3. Mi-am luat asta iarna un Tico. La 2-3 zile, o zapada buna, a intrat inclusiv sub capota (Masina de 5700 USD pe factura...). Nu m-am asteptat- i-as fi pus prelata... De dimineata, masina a pornit apoi s-a oprit si n-a mai pornit. Fiind abia cumparata, eram f.deceptionat. Din fericire, n-am mai avut problema. Fusese umezeala la delcou.
  4. Intamplare sau nu, am o Dacia break 1994 care franeaza mai bine decat un Tico din 1998. Tico si Matiz au frane pentru oameni prudenti. Cred ca au fost facute pt coreeni, nu pt romani...
  5. Am observat un numar ingrijorator de mare de postari cu lonjeroane rupte Tico si Matiz. Propun sa facem o statistica. Raspundeti la acest topic o singura data, dupa ce ati ridicat masina pe rampa, si spuneti: 1.anul si luna fabricatiei, (exemplu.05.1998) 2.daca are lonjeroanele rupte-crapate. (exemplu NU)
  6. Tico 47000 km, 6% oras, 4% extraurban. Primavara, fara aer deschis, doua persoane. Neturata.
  7. Exista pe la Sllgros un spray de zinc, anticoroziv si rezistent. Peste, poti sa mai dai un antifon, apoi o vopsea alba pentru urmarire in timp...
  8. Nu mai cita inutil mesajul anterior Stare, completa, culoare?
  9. 1. Paul_Ferrari- un set oglinzi cu reglare din interior 2. Pedala - un set oglinzi cu reglare din interior 3. ToPser - un set oglinzi cu reglare din interior 4. Aztec - un set oglinzi cu reglare din interior 5. Ticodriver - un set oglinzi cu reglare din interior 6. AAdorjan - un set oglinzi cu reglare din interior 7. Shenck - un set oglinzi rabatabile 8. Viviana - un set oglinzi cu reglare din interior 9. alexandru diaconescu - un set oglinzi cu reglare din interior 10.dreaQ - un set oglinzi rabatabile 11.Kristian - un set de oglinzi cu reglare din interior 12. Dragosman - un set de oglinzi cu reglare din interior 13. Ciprianv- un set de oglinzi cu reglare din interior 14. Nos - un set de oglinzi cu reglare din interior 15. Tetea - un set oglinzi rabatabile 16. Pyty - un set oglinzi cu reglare din interior 17.f.marinescu@email.ro - un set simple rabatabile
  10. Cumpar oglinda stanga Tico, de preferat fara amplificarea distantei.
  11. As dori si eu portbagaj sau bare Tico.0743116527 seara
  12. Daca dai cu bitum, poti lua tot de la Metro la cutie de 5-10 kg(nu au decat cutii mari), o vopsea groasa. Folia ar putea necesita flacara...
  13. Eu mi-am luat un Tico in stare buna si cu 45.800 km reali, a doua masina a unei familii, condusa de o doamna. Am platit-o cu 2800 EURO. In oras, iarna, mi-a luat 6.7. Daca ai dat 7000 pe Matiz sper ca te-ai gandit bine, pt ca am inteles ca nu e prea longeviv si trebuie dus mai de s la service, decat TATICO-ul sau. Mie mi se pare mult 7000 Euro. Oricum tendinta este ca masinile sa fie tot mai scumpe, mai complicate si mai putin fiabile, deci se putea si mai rau. Eu nu sunt genul dependent de masina, prefer un second cumparat de la o persoana serioasa, chiar un pic mai scump, pentru ca daca as lua una noua s-ar uza moral cu 10 ani inainte de a se uza fizic, deci tot la masina uzata moral as ajunge in scurt timp.
  14. Multumesc pt raspunsuri. Unii nu au inteles intrebarea, poate pt ca nu fac diferenta intre bere si benzina...? sau fac pe desteptii...doar atat. Lipsa de rabdare si atentie in lecturarea textului se datoreaza si stresului, si alimentatiei NONEURO, ANTIEURO... dar oricum in aceasta privinta nu se poate face nimic, decat, desigur, sa ne enervam, sa ne dam destepti si sceptici... Poate cineva totusi sa spuna ca intotdeauna un EURO 1 este mai poluant pt mediu decat un EURO 2 ? Cred ca aceste incadrari sunt mai mult informative, pt ca nu este luat in calcul consumul masinii etc. O alta idee(precizez ca sa nu se enerveze cineva). Dacia berlina cu GPL este clar EURO 3 si totusi este considerata NONEURO. Aberatia este clara ! De fapt nu se urmareste reducerea poluarii si incurajarea motoarelor mici, cat mai ales stimularea unei afaceri numita productie de automobile.
 

×
×
  • Create New...