Jump to content

spaicus

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About spaicus

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 11/05/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    spaicus

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Cevrolet
  • Model
    Aveo
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    UPX
  1. cand opresti tii apasata frana de serviciu , care actioneaza pe toate rotile, si din cauza elasticitatii suspensiilor si a faptului ca rotile sunt blocate masina nu ramane in pozitia de liber (fara tensiuni te rotatie pe roti). Dupa ce tragi frana de mana si eliberezi pedala de frana raman blocate (franate) doar rotile din spate, iar cele din fata se pot roti. Atunci masina se aseaza doar dupa cum este distribuita greutatea pe suspensii. O patesc si eu, mai ales cand franez "brusc" (atunci cand se "clatina" un pic masina in momentul in care se poreste de tot).
  2. Am patit si eu sa imi crape radiatorul din cauza carcasei radiatorului, dupa 100.000 km. Ce am facut: am pus apa (distilata) ca sa pot sa iau masina de unde ramasesem am pus o solutie de acoperit gaurile (aparent a si functionat) am dat jos ventilatorul si l-am ajustat (nu am avut la dispozitie niciun distantier pe moment... poate o sa ii pun ceva) am spalat bine de tot radiatorul si caracasa de noroi. am facut niste gauri si jos in carcasa ventilatorului, ca sa se scurga mai usor noroiul care se aduna acolo. La cat noroi aveam adunat in partea de jos a carcasei ventilatorului cred ca puteam sa plantez panselutze... Urmeaza sa schimb lichidul de racire, probabil in weekend, pentru ca am completat destul de mult cu apa, si sigur nu mai e la fel de eficient antigelul. Plus ca nu vreau sa plimb prea mult timp prin motor solutia de acoperit gaurele in radiator. Ma bate gandul sa schimb si radiatorul, dar mai astept un pic... am vazut ca nu ar fi exagerat de scump, dar nu stiu daca as putea sa il schimb eu singurel sau e complicat (sa trebuiasca elevator, sau ceva de genul) si trebuie sa maerg la service. By the way, stie cineva, se poate repara radiatorul pe vreundeva? Sau e prea fragil si mai rau se stric? Ar trebui sa fie mai ieftin...
  3. Evaporatorul de la AC la ce pret este? se afla sub torpedou, imediat in stanga filtrului de polen.
  4. Tocmai pentru ca este pe film e mai interesant... si mai costisitor, si mai greu, si mai imprevizibil... mai ales cu aparate de 40 de ani.
  5. Vara Dunlo SP 01 Sport 185/55/15 (au fost cam 300 ron bucata...) Pentru iarna caut un set de jante/14...
  6. Foloseste cineva aparate o idee mai vechi? Nu am cu cine sa ma "indemn" ca sa mai folosesc cele doua "vechituri" (un Zorki 4 si un Zorki S - care inca mai merg destul de bine...).
  7. Un contact de capota aveti idee de unde as putea sa gasesc? Eventual un model care sa nu crape la fel ca cel "de origine"... (am reusit sa il distrug pe cel original...)
  8. Destul de inactiv thread-ul, dar sa mentionez ca si eu am probleme cu ABS-ul. La fel ca si in alte cazuri, la viteza mica uneori intra ABS-ul si dupa cateva episoade de genul (in functie de cum are chef...) se aprinde martorul. In general, dupa ce pornesc motorul si fac cativa metri (probabil dupa ce depasesc 5-10km/h) se stinge martorul. Cat timp e martorul de ABS aprins nu actioneaza deloc ABS-ul (normal) Tind sa cred ca este o problema de la o mufa de la un senzor de ABS. Am mai avut odata problema asta, am dus-o la garantie si au umblat la mufa. Din pacate (pentru ei...) nu a fost suficient, asa ca in 15 minute m-am dus inapos sa schimbe senzorul. Parerea mea despre Aveo (probabil toate GM-daewoo...): fierul e bun, calculatoarele merg, dar cand vine vorba de fire si mufe... incep sa apara problemele. Vezi problemele cu airbagurile din scaune (am patit-o, in curand trebuie sa ma duc sa imi stearga erorile de pe airbaguri), sau problemele cu mufa de la contactul de la capota (si pe asta am patit-o, acum caut un contact de capota, cu cele doua fire prinse in scurt ca sa mearga alarma). Merita incercat sa curatam senzorii si mufele .Pana una-alta, senzorii de ABS merg pe impulsuri, nu? daca e firul intrerupt sau nu face contact bine > mai putine impulsuri sau deloc > ABS crede ca e roata blocata > actioneaza aiurea, si pe urma da eroare si se dezactiveaza (cel putin asa cred eu ca merge treaba...) Momentan nu prea am timp sa fac experimente, ca se intuneca o idee cam devreme, iar in weekenduri nu prea reusesc sa imi fac timp.
 

×
×
  • Create New...