Jump to content

besche

Membru
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About besche

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico '99 si Cielo '99
  • An
    1999

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. http://olx.ro/oferta/dacia-papuc-4-usi-diesel-2005-ID55KPY.html
  2. besche

    Cielucul Meu !

    Saptamana trecuta eram in drum spre Braila,de la Constanta venind. La Viziru,ruland cu 60 km\h in comuna,se aude un zgomot ca de mitraliera,se aprind becurile in bord si se opreste motorul ! Am tras pe dreapta,in afara carosabilului si am oprit. Capota sus,totul parea in regula. Trag putin de carcasa distributiei,bag un deget inauntru...cureaua adunata in partea de sus a carcasei ! Aha,zic,s-a rupt cureaua ! Dar nu aveam mai mult de 8.000 de km de cand am schimbat distributia ! Telefoane pe la prieteni,etc ! Dupa 4 ore de asteptare apare un friend cu un Vito,venit special pt mine din C-ta,adica pe la ora 22 ! Punem sufa si pe la ora 1 din noapte ajungem la C-ta ,aproape de service-ul unde vroiam sa o repar ! A doua zi la 8 am fost acolo,am gasit loc de la prima ora ( de obicei nu gasesti loc acolo,daca nu faci programare ) desface mecanicul distributia...cureaua buna !!... se retezase surubul care tine rola intinzatoare prinsa de bloc !! S-a chinuit ceva timp,pana sa scoata bucata de surub ramasa in filetul din bloc. Cred ca l-am prins in forma buna pe mecanic,ca-l tot auzeam pomenind ceva de biserici,cristosi,dumnezei,altare... !! Ca avea ochii bulbucati si era rosu la fata,dupa vreo 2 ore de incercari ! Cred ca de emotie ,ca are marea onoare sa lucreze la un Cielo,o masina extrem de rara !! In fine, pune curea noua,surub nou,i-am zis sa schimbe si simeringurile de la axa cu came si palier. Am pus si carcasa de plastic noua,ca rola,atunci cand a sarit,a spart carcasa,care costa un fleac de 90 de lei !!! Pus la punct motorul,cheie si porneste ! Am motor in 8v,aici a fost marele meu avantaj,ca are degajare in capul pistonului si nu s-au indoit supape si nu a trebuit data jos chiulasa ! Acum merge foarte bine masina. A fost pentru prima data,de cand am masina,cand m-a lasat in drum ! Bine ca nu eram pe Transalpina,ca am fost si pe acolo !!
  3. De obicei se intampla asta daca s-a mers cu ulei naspa si masina a vazut talpa peste 150 - 160,chiar si perioade scurte. Pune segmenti noi si vei avea motorul beton,cu conditia sa respecti rodajul.
  4. O am din 2012,la mine nu s-a intamplat asa ceva,poate mai demult a inceput sa plece fisura,pana sa o cumpar
  5. S-a rezolvat problema. Am fost la service,dat jos chiulasa,era o fisura cam de 3 mm lungime,care pleca dinspre locasul supapelor de la cilindrul nr.2,catre spatiul de racire. Am comandat o chiulasa de la un parc de dezmembrari din Bucuresti,care are foarte multe recenzii pozitive din partea clientilor. A venit a doua zi dupa comanda,la Constanta,cu 60 de zile garantie,avand in componenta si chiulasa mica,cu axa cu came,supape,bujii, etc.. I s-au schimbat doar simeringurile de supape,restul,dupa controlul mecanicilor,fiind in buna stare. Acum masina merge perfect. Costuri : 450 lei chiulasa,35 curierul si 500 lei restul ( simeringuri,manopera)
  6. Am uitat sa spun ca am bagat in vasul de expansiune doua calimari cu cerneala rosie,ca sa vad pe unde curge. Nimic ! Dar ciudat este ca fenomenul asta se intampla rar,dar atunci cand s-a intamplat,a fost la pornirea pe gpl.
  7. Salut ! Am de ceva vreme niste simptome ciudate la Cielo ! De cateva ori,mi-a disparut antigelul din vasul de expansiune. Am completat,am mers cateva zile,urmarind nivelul din vas si a fost ok. Altadat,la pornire,scotea aburi foarte tare pe esapament,de nu se mai vedea strada in urma mea. Ciudat e ca motorul mergea bine. Am fost la service,fiind convins ca e ciupita garnitura de chiulasa. Au spus mecanicii ca daca era ciupita,ar fi facut permanent treaba cu aburul. M-au pus sa merg pe autostrada 50-60 de km,in 4000 rpm. Am mers si la intoarcere antigelul era la nivel. Am fost la cei cu instalatiile gpl,am crezut ca poate intra apa prin vaporizator,pe langa vreo garnitura,in motor...instalatie Marini,manuala. Zice seful de acolo ca este exclus sa intre apa in gaz,poate intra doar gazul in apa. Ce pareri aveti de treaba asta ? Multumesc !
  8. Jantele le am pe 13 de la alt Tico de la dezmembrari,cauciucurile astea sunt ceva mai subtiri,dar zici ca are servodirectie,asa de usor merge volanul
  9. Jantele le am pe 13 de la alt Tico de la dezmembrari,cauciucurile astea sunt ceva mai subtiri,dar zici ca are servodirectie,asa de usor merge volanul
  10. Salut ! Vinde cineva in Constanta 2 cauciucuri noi 135/80/13 ,cu doar 60 de lei bucata,am luat 4 pt Tico,mai avea doar 2 bucati ieri. Sunt absolut noi,zero km,nu sunt resapate,vrea sa scape de ele ,a avut Matiz si l-a vandut. 0766873824
  11. Trebuie dat jos alternatorul si verificat,neaparat. Cum zice si Viktor,daca rulmentul e pe duca,se incinge si de la el se incalzeste si alternatorul
  12. Vezi post 300 Deci putem pune orice baterie pe masina ! Interesant ! Poate in alta dimensiune Personal consider discutia,in ceea ce ma priveste,inchisa.
  13. Deci putem pune fara probleme si o baterie de 180 de A,ca nu-i nimic. Mama ei de electrica ! Sa-i raspund si lui Adrian: La 70A- 7A la formare , 5.25 A la incarcare La 35 A- 3.5 A la formare , 2.6 A la incarcare Valorile astea sunt pt redresor nu pt alternator Daca vrei valorile pt autoturism (Tico),da-mi,te rog caracteristicile tehnice ale stabilizatorului de tensiune,comparator de tensiune (releu de incarcare),ca eu nu le stiu
 

×
×
  • Create New...