Jump to content

hymura9

Membru
  • Content Count

    128
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About hymura9

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Craiova
  • Auto
    daewoo leganza cdx
  • Model
    1999
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    bh4959bk
  1. Salut imi poti lasa te rog telefonul tau,vreau sa spal instalatia asa cum ai facut tu dar mai am nelamuriri si e mai simplu la telefon,vreau sa te intreb mai multe.Inteleg ca acum ai caldura.Tot Leganza am si eu.

  2. Salutare-EVRIKA-AM CALDURA IN MASINA. Si asata simplu rapid si fara batai de cap prea multe . Cred ca merge pentru toti cei care au si gpl pe masina si decat caloriferul infundat . Procedeul- Vaporizatorul de la instalatia de gaz este montat in paralel cu caloriferul din habitaclu . Se desfac furtunele de apa care intra in vaporizator Se stranguleaza furtunele de apa care sant in paralel cu furtunele de la vaporizator si practic se face circuit inchis de la radiatorul din fata cu motor si tot ce mai este pe acolo. Se face circuit deschis prin furtunele de la calorifer catre vaporizator . Si se incepe a se baga apa cu presiune prin furt in asa fel incat apa bagata sa treaca prin calorifer si sa iese afara pe la vaporizator si invers. Exact asa am facut azi la un service si manopera nu a fost decat 50 de lei fata de 250 cat imi lua altcineva ca sa desfaca tot bordus ca sa ajunga la el . Acum la mine tipul care lucra la masina a zis ca asa ceva nu a mai vazut in viata lui , namolul e copil mic . Daca stateam sa pun un apometru sa vad cati litri de apa baga pe furtunele alea cred ca ajungea undeva la 100 de litri . Umplu aproape 3 cadite de plastic din alea de spalat si facut baie la bebelusi. Acum nu mai trebuie decat sa mai spal eu in 2 ape tot circuitul de calgonul pe care l-am bagat in circuit si atat . Si dupa sa bag apa distilata si antigel . Asa ca operatia asta puteti sa o faceti si in fata blocului cu un furtun de apa bun cu presiune si niste chei franceze pt strangulat cele 2 furtune Bafta
  3. Pai asta o sa si fac maine cand o sa pun mana pe masina si asa tre sa o bag in service pt niste bucsaraie . Asa ca ,cu ocazia asta ii schimb si apa si turul cu returul la radiatorul dinauntru. Am vazut ca se schimba pe afara in compartimentul motorului si e numai bine .
  4. Cam complicata treaba . Se pare ca am ceva de munca si da am climatronic . Garaj nu am si o sa incerc sa incalzesc mai intai bine masina si dupa aia sa ma apuc de munca . Dar as mai incerca inca o data spalatura cu calgon si abia dupa aia sa ma apuc de treaba . Sa vad , ca de maini murdare si insangerate nu ma cramponez . Multam mult de tot de sfat . Sarut-mana si bafta
  5. Salutare Azi a inceput sa se mai desfunde un pic si la un drum lung baga caldura aproximativ 10 km de mers cu 60-70 de km pe ora si caldura data pe treapta a 2 a . Miercuri as vrea sa ma bag sa scot caloriferul ala de sub bord dar nu stiu de unde sa incep cu demontatul si unde sa termin . Orice sfat e bine venit . Bafta
  6. Pai si la mine cam la fel este ``te omor cu mana mea `` si dupa aia suport consecintele . Maine o ia fratanu la servici si face un drum cu ea mai mare 50 dus si 50 intors cam 100 de km si sa vad maine ce rezultate da si o sa o ia cam 3 zile la rand sau poate chiar mai mult deci forja o sa vada . Daca nu mai imi ramane si varianta cu otetul timp de inca 3 zile daca nici asa nu merge ma bag sa il desfac. Bun acum ce vreau sa te intreb scurt detaliat si la obiect Cum pot sa ajung la caloriferul de caldura din interior si ce trebuie sa desfac si pe ce parte intra turul si returul pe la sofer sau pe la pasager. Ce trebuie sa dau jos si la ce trebuie sa fiu atent . Nu e singura data cand m-as baga sa repar eu ceva la ea in fata blocului . Multam mult . Si gelul ala l-am folosit in loc de mister muscolo . bafta
  7. Salutare Ca toti de aici aceeasi mare problema o am si eu cu caldura . Pe minunata mea leganza pe care am climatronic si nu ac normal azi am inceput sa ii fac minunata spalare cu calgon. Golit toata instalatia de apa pe la colierul din dreapta al blocului motor pt ca la colierul de jos din dreapta de langa radiator nu prea am avut acces sa il desfac si am bagat apa cu presiune pe furtun . Am avut posibilitatea sa bag apa rece nu calda cu presiune destul de mare pe furtun pana cand a curs apa curata. Dupa aceea bagat calgon si apa si nufar gel pentru desfundat tevi si scurgeri . Dupa toata aceasta manopera am pornit motorul cam 30 de minute , apa a crescut aproape de 90 de grade nu am dat drumul la incalzire , termostatul este schimbat acum o luna de zile maxim. Dupa alea 30 de minute am dat drumul la incalzire pe treapta a 3 si a inceput sa bage aer cald dar numai o perioada mika si dupa aia sa racit spre caliu . Nu am probleme cu clapete de directionare sau cu debitul de aer pe care il sufla ventilatorul ,iar acesta din urma merge perfect . Debitul de aer care intra in habitaclu este perfect . Care sa fie problema si cat timp ar trebui sa merg cu calgonul ca sa se desfunde de tot . Ma gandisem sa merg 3 zile cu combinatia pe care o am acum apa-calgon-nufar gel dupa care inca 3 zile decat apa-calgon si ma gandisem dupa aia alte 2 sau 3 zile si cu otet de vin ca am destul . Voi cam ce ziceti ?
  8. Bun atunci intreb altfel . Cati litri de ulei sant in cutia de viteze de leganza manuala nu automata ? Tipa de la magazin mi-a zis ca sant undeva la 6 litri de ulei dar din cauza carterului din interior nu se schimba decat cate 1.8 litri de ulei o data . Cred ca acum m-am facut destul de clar Scuze si bafta
  9. Am gasit si ulei 80w90 si tipa de la magazin zicea ca e facut de gm in germanica cica. Se poate schimba tot sau numai cate 2 litri, pt ca la mine pe timpul iernii pana cand se incalzeste motorul intra f greu in viteze . dupa ce sa incalzit intra mult mai usor . Problema cu caldura nici eu nu o am rezolvata . Asta vara am bagat freon si in cateva zile sa dus tot , aveam senzatia ca imi sufla un asmatic aer rece prin gurile de ventilatie. Tipul la care am fost mi-a zis ca am compresorul cam dus si ca ar trebui schimbat , dar eu as vrea daca s-ar putea sa il schimb cu totul . Si compresor si tevaraia care trebuie ca sa nu se mai piarda . Nu stiu pe unde am fisura . Bafta
  10. Salutare. Revin dupa o absenta destul de mare. Sa va spun ultimele imbunatatiri pe care le-am facut la masina . 1 schimbat chedere toate si de pe caroserie si de pe usi si cele de la geam si cel de la portbagaj toate au costat 150 de lei de la dezmembrari. 2 schimbat telescop dreapta spate cu tot cu arc si cu suport cu totul pret 180 lei . 3 azi am schimbat si capul de bara pe partea stanga si maine ma duc sa imi reglez unghiul de fuga .pret cu manopera 60 de lei O intrebare am : unde este pozitionat filtrul de benzina la leganza , nu l-am schimbat absolut delok si am gasit cu 18 lei bucata si are si niste cleme . Iar o intrebare capcana pt mine sper ca nu si pt voi :se schimba cumva si uleiul din cutia de viteze ?si cat si cum . Mai am de schimbat parbrizul fata si sa gasesc ornamentul de plastic de la usa soferului . bafta
  11. Compresor de ac nou de 1200 de lei pe o masina care face 2000 de euro . Si da chederele chiar atat sant 1600 de lei . Daca vrei iti dau si codurile de la ele ca sa te duci si sa te interesezo sa vezi cu cat sant . Si mai ales ca se gasesc f greu pt ca nu mai sant cu coduri de daewoo sant cu coduri de gm . Cu donatiile stau cam prost momentan ``sefule`` asa ca mai stai pe bara iar cu angajatul ,nu mai fac pt ca e CRIZA Si 1500 de euro o valoare estimativa pt reparatii capitale .
  12. Saboti de frana sant 400 de lei . Toate chederele de la leganza fac 1600 lei . Chederele mai nou le gasesti numai cu coduri de gm la fostul rokor actual bardi ``nu vreau sa fac reclama`` Parbrizul mai este si ala 400 sau 500 de lei . Uite asa ajungi la 1500 de euro . Si am un uruit si un vibrat care credeam ca este de la rulmentul dreapta spate pe care l-am schimbat si uruitul acela nu a trecut . Mai ales ca si simte in volan si cred ca este de la planetara , atunci cand pun frana se mai opreste iar cand este in mers se aude si este chiar enervant . Plus un set de amortizoare kyb pe toate 4 rotile . Asa ajungi la 1500 de euro . Si hai sa facem un calcul mic Saboti frana -400 Parbriz-500 Chederele toate-1600 telescoape kyb sa le punem 1400-la 350 bucata si cred ca sant si mai scumpe de atat. Compresor ac-1200 Si un total estimativ de -5100lei Asta fara mana de lucru . Bafta
  13. Salutare Stiti cum e vorba aia romaneasca-din lac in put -asa si cu mine . 1-Am schimbat la masina rulmentul dreapta spate care este cu tot cu butuc am dat pe el 300 de lei si l-am gasit dupa aia in alta parte cu 270 asa ca teapa . 2-Bucsi bara stabilizatoare fata spate , sant 2 bucsi pentru spate si 2 bucsi si pentru fata si eu am luat ca sa mai imi si ramana in caz de ceva .Bucsile le-am luat cu 12.5 de unde am luat si rulmentul cu 300 iar in locul unde am gasit rulmentul cu 270 bucsile erau 6 lei bucata asa ca va dati seama . 3-placute de frana fata si spate schimbate . Mai am de inlocuit asa : Simering baie de ulei , simering caseta de distributie , bucsile punte si bucsile de la bascula fata, amortizoare fata spate , si nu mai stiu ce suruburi de la punte fata partea din spate ceva gen niste piroaie si putin imbracate in cauciuc . Plus ca mai am de schimbat ghederele la toata masina ,parbriz fata pentru ca are o crapatura mica plus macaraua geamului de la stanga spate plus compresorul de ac care merge de parca mi-ar face vant unul bolnav de astm . Acum intrebarea mea este cam asa : La cat am facut o socoteala cu aproximatie la cat ar trebui sa bag in ea mi-ar trebui cam 1000-1500 de euro sa bag in ea . Banii astia sa ii bag in masina sau sa fac un drum de germania si sa iau alta (bineinteles tot leganza) si pe asta sa o vand cu cat oi putea sau sa o dezmembrez si sa o dau pe bucati . Voi ce ziceti ? Bafta
  14. Multam mult de tot Maine ma duc sa imi iau asa placute frana fata-spate, rulment cu butuc roata dreapta spate, bucsi bari stabilizatoare decat pe spate . Bafta
  15. Care este bucsa portfuzeta pe spate la leganza ? Si inca ceva . Pe fata am bascula si pe spate punte , cum poate sa aibe suspensie independenta fata-spate ? La spate e ceva mai complicat. Ai de schimbat 8 bucse la punte si doua la bara stabiilzatore. Mai exista un brat pentru care ma indoiesc ca vei gasi cu usurinta bucsele, de obicei il gasesti "cu totul"-------cum ii spune ?. La portfuzeta iarasi mai gasesti o bucsa pe care o inlocuiesti cu mare dificultate. pe spate la punte sant 8 bucse total sau numai pe o parte ?
 

×
×
  • Create New...