Jump to content

malkav2010

Membru
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About malkav2010

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/10/1992

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    catalin.popa1992@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    Urziceni
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo-1.6
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    DB 04 YNM
  1. Si chiar nu are nimeni un telescop aruncat prin garaj care ocupa spatiul degeaba?
  2. Salutare tuturor. Dupa ce am citit 10 pagini din topic m-am dat batut, fiindca au fost discutate doar probleme superficiale (pierderi de lichid, termostat, garnitura de chiulasa). Sa va explic situatia mea. Acum o luna am luat un motor sh, sunt extrem de multumit de el (are 8000 km de cand au fost schimbate pristoanele, segmentii, etc. si 5000 km de cand a fost schimbata distributia si pompa de apa). Chestia este ca imi cam supura pe la radiator si pierdea lichid de racire foarte putin (strangeam bani pentru radiator nou) , completam o jumatate de litru la cateva zile. Zilele trecute a umblat tata cu masina si desi i-am spus sa verifice nivelul lichidului de racire el nu a facut-o si a mers cu el asa. Marti m-a sunat sa imi spuna ca ii ies aburi de sub capota. I-am spus sa o lase un pic sa se raceasca, sa completeze si sa vina acasa. A completat cam 3-4 litri. Dupa ce a ajuns acasa ieseau din nou aburi. Am lasat-o sa se raceasca si am completat cam 2l. Am lasat-o cu busonul vasului de expansiune scos si am tinut-o pornita la relanti sa vad cum se manifesta. A durat un pic sa ajunga temperatura apei din bord la jumatate, iar la 2-3 minute dupa ce a ajuns la jumatate in bord a inceput sa fiarba apa in vas. Dupa jumatate de minut de cand a inceput sa fiarba apa a pornit si ventilatorul pe prima treapta. Chestia e ca desi fierbea apa in vas, temperatura in bord era tot la jumatate. I-am legat ventilatorul sa mearga intotdeauna cand pui contactul si i-am spus sa mearga distante cat mai mici posibil si sa verifice nivelul lichidului mereu pana ma intorc eu acasa sa ma uit bine la ea (am plecat miercuri dimineata la bucuresti, ma intorc asta seara acasa). Astazi m-a sunat si mi-a spus ca apa in bord era la jumatate, si masina a inceput sa traga greu, a mai mers 200 de metri, i s-a oprit motorul, a pornit-o din mers si tot la fel tragea foarte greu motorul, a oprit-o si a dus-o tractata acasa. As vrea sa stiu ce s-a intamplat in interiorul motorului. Diseara cand ajung acasa ma apuc de desfacut, am garnitura de chiulasa noua si chiulasa buna, de rezerva. A spus ca nivelul uleiului este exact acelasi cum era acum o luna cand am montat motorul si nu sunt urme de spuma nici pe joja, nici pe capacul motorului. Este posibil sa fi afectat segmenti, bloc...? De ce fierbea motorul, desi apa in bord era la jumatate? Termostatul este nou si deschide. Sper sa fie doar garnitura de chiulasa, chiar chiulasa, ca am altele, dar mi-e frica sa nu se fi gripat (calat) motorul.
  3. Dupa ce mi-a spus Butysoft de Viali (corect Vialle) am cautat pe google si am aflat ca intr-adevar instalatia de gaz de pe Peugeot era Vialle si functiona cu gaz lichid. Din cate am mai inteles aceste instalatii sunt foarte scumpe deci cam pica teoria cu modificarea. Ma inclin spre achizitionarea uneia noi. Multumesc pentru raspunsuri
  4. Asa o sa fac. Deci eu am desfacut instalatia si iti spun sigur ca nu avea vaporizator. Cand am avut probleme cu gazul si am scos o supapa de gaz in timp ce functiona motorul supapa arunca un lichid care ingheta imediat. De asta m-am mirat si eu atunci si nu intelegeam de ce arunca lichid si nu gaz. Instalatia GPL a fost montata din fabrica de francezi.
  5. Nu este adevarat. Mi-a luat 2 saptamani sa rasfoiesc netul si mi-am cumparat un sohc complet fara galerii cu 500 lei (segmenti, pistoane, axa came si ce a mai fost schimbat in el au 8000 km) si mi l-a trimis prin curier 450 km distanta. Sunt extrem de multumit de el. Cauta bine si fa-i un background vanzatorului (daca a vandut multe piese intereseaza-te ce au zis cumparatorii despre piese, etc.). Sunt si oameni de treaba in Romania. Fereste-te de dezmembrari ca nu ai de unde sa stii ce este in interiorul motorului.
  6. Pe toate siturile pe care am intrat pe Daewoo Cielo Non-Euro monteaza instalatii GPL monopunct. E noua leagea asta? De ce nu o pun astia in practica? Lista cu piese pe care am scris-o mai sus este toata instalatia de GPL de pe Peugeotul lui tata. Deci instalatia GPL nu avea vaporizator. Avea un singur comutator click-click deci nu gen intrerupator, si dupa ce o porneai si era rece motorul beculetul de pe comutator palpaia verde (mergea pe benzina) si dupa ceva timp se aprindea verde (mergea pe gaz). Deci era secventiala? Daca o duc la un service autorizat RAR (instalatia) nu pot astia schimba multivalva si verifica butelia? Nu as vrea sa arunc instalatia GPL fiindca era foarte buna si 2000 de lei pentru una noua nu am.
  7. Salutare tuturor. Haideti sa revenim la tema topicului si sa lasam cearta. Sa va explic problema mea. Tata a avut un peugeot 406, l-a dezmembrat, avea GPL din fabrica. Instalatia de gaz am dat-o jos. Ce am eu in momentul de fata: butelie / conducta groasa de la butelie catre unde se alimenteaza / 2 conducte de la butelie la o ”chestie” in care intra 2 conducte si ies alte doua care pleaca spre cele 4 supape de gaz / ”chestia” / conducte catre cele 4 supape / supapele din care una e stricata / un fel de calculator maricel, care cred ca era legat de gaz si cabluri. Nu stiu ce e „chestia„ aceea. La peugeotul lui tata nu intra nimic cu apa in ceva legat de gaz, adica nu cred ca avea vaporizator. Vreau sa imi montez instalatie GPL pe cielo al meu si as vrea sa stiu daca pot sa recuperez din aceasta, sau trebuie sa cumpar alta noua. Daca merg la service sau ceva care se ocupa cu instalatii GPL, vor putea sa modifice aceasta instalatie si sa o monteze pe cielo? Sa mai cumpar o supapa sau sa o faca ei monopunct? Vor vrea? Vor putea legal sa faca asta? Voi avea de completat multe componente? Multumesc anticipat
  8. Are careva pe acasa un telescop vechi de portbagaj de matiz? Sau ceva asemanator? Vreau sa improvizez ceva la portbagaj la cielo. Nu prea conteaza starea lui, dar cat de cat sa isi faca treaba. Multumesc anticipat
  9. Salut am si eu o problema cu motorul. Acum 2 saptamani l-am schimbat din cauza ca blocul motor a suferit defectiuni iremediabile (mi s-a desfacut un surub de la o biela in mers, este explicat la topicul inlocuire segmenti). Sunt extrem de multumit de noul motor, are forta, nu mananca ulei, nu mananca apa, motorul este bun. Pistoanele si segmentii si diferite cele ce au fost schimbate inauntru au 8k km si distributia are 5000. Relantiul cam face figuri, o sa ii curat IAC-ul azi si fac reset ECM ca vreau sa schimb si bateria. Eu dupa ce am montat motorul, am reglat avansul la ureche. Dupa aceea a mers tata la service si l-au reglat ei cu aparatura. Chestia e ca parca mergea mai bine inainte, cand il reglasem eu, dar si atunci facea figuri. Daca iau viraj la maxim, motorul da sa moara, si urca singur la 1200, dupa aceea coboara iar.. Problema majora este urmatoarea: Daca merg in treapta I la o turatie constanta de 1700 de exemplu, dupa 10 metri incepe se dea in nas rau, si merge in suturi, pur si simplu incepe sa sara fata-spate intr-un mod extraordinar. Face asa si in celelalte trepte de viteza, dar cu cat urci treapta cu atat nu mai e perceptibil. Care este problema? IAC, avans sau alte cele? Nu cred ca am gresit nimic la montarea motorului (l-am schimbat in garaj in doua zile cu cativa prieteni). Fisele sunt destul de noi, pompa de benzina la fel, bujiile la fel, nu inteleg ce ar putea fi, ca inainte sa il schimb nu facea asa. Multumesc anticipat
  10. Salutare tuturor. Ma cam bate search-ul sitului, dar nu cred ca mai exista vreun topic legat de treaba asta. Va voi cere mai tarziu un pic detalii despre schimbarea propriu-zisa a motorului, deoarece am cateva nelamuriri. Dar mai intai vreau sa va intreb de partea legala. Detin un Daewoo Cielo, an de fabricatie 1996, tip motor G15MF. Din cauza unor defectiuni tehnice (pag 13 din sectiunea ”Segmentare motor”) blocul motor a fost avariat iremediabil, si am decis sa schimb tot motorul. Am gasit sa cumpar un motor de Cielo de acelasi tip cu al meu (stie ca in talon scria 55 de KW, adica tip motor G15MF), foarte bun in interior (alezat, schimbate multe), dar baiatul nu mai are niciun act al masinii, si pe motorul lui nu sunt stantate tipul si seria motorului (ciudat, a trecut pe la RAR cu alta problema dar nu i-a spus nimeni nimic de lipsa seriei motorului). Din cate am inteles, in situatia mea, pot sa schimb motorul acasa, deoarece este acelasi tip de motor si apoi sa merg la RAR sa imi modifice in CIV, chestie care nu costa prea mult. Dar o reomologare la RAR (cand tipul motorului difera) este mult mai scumpa. Ma gandesc sa nu imi zica astia de la RAR cand vor vedea ca nu sunt stantate tipul si seria pe motor ca e alt tip si sa imi ceara nu stiu cati bani in plus... Ce parere aveti? Eu i-am spus sa mai caute copii dupa actele masinii, poate ma vor ajuta. In plus, declaratii pe propria raspundere din partea partilor vor fi de ajuns sa nu zica astia ca e furat motorul? Am trimis la RAROM mail cu problema mea si astept raspunsul (cred ca voi astepta ceva timp...), dar as vrea sa cunosc si opiniile dumneavoastra. As putea sa caut alt motor, dar acesta stiu ca e foarte bun si mai e si ieftin. Nici nu m-as mai duce la RAR, dar trebuie sa fac ITP-ul si verifica si astia seriile. Daca a mai trecut cineva prin probleme de genul sau stiu o alta modalitate de a rezolva aceasta problema, ii invit sa apese butonul ”Reply” si sa ma ajute. Multumesc anticipat!
  11. Salut tuturor! As vrea sa stiu si eu care sunt dimensiunile exacte ale unui carlig de remorcare pentru Daewoo Cielo. Am un carlig de Dacie si trebuie sa ii tai bratele si sa le lungesc ca la Dacie se prinde in 4 puncte pe dedesubt (stiu ca majoritatea carligelor de Dacie se prind cu doua brate in lonjeroane si in 2 puncte pe dedesubt tot in lonjeroane prinse dar modelul meu de carlig se prinde in 4 puncte pe dedesubt in lonjeroane). Chestia este ca la Dacie lonjeroanele sunt mai apropiate si nu pot sa prind carligul de tabla masinii din motive de securitate, de aceea trebuie sa tai bratele carligului si sa le prelungesc ca sa il pot prinde de lonjeroane). Am gasit niste poze pe internet si am o idee cum arata un carlig dar nu ii stiu dimensiunile. Multumesc in avans
  12. Am curatat tot ce se putea curata inainte sa postez pe forum. Cred ca este moarta. Tind sa cred asta deoarece am facut un experiment. Am bagat-o in apa (care e mai densa ca benzina) si jumatate de ora a mers perfect cu apa. Cand am bagat-o iar in benzina iar a inceput sa faca figuri. Parerea mea este ca e moarta... Care este debitul normal al pompei de benzina? In manual scrie ca nu trebuie sa fie mai mic de 0,23l in 15 secunde dar banuiesc ca asta este un prag in care masina merge normal si debitul normal este mai mare decat acesta. Stie cineva?
  13. De ce nu merge edit? Nu are nimeni nicio idee despre ce se intampla cu pompa mea de benzina? De unde iese aerul acela daca ea este scufundata in benzina? Pe unde trage aer??? Am invartit-o pe toate partile si nu pare sparta pe nicaieri sa poata sa traga aer. E foarte ciudat fenomenul... Astept pareri, sugestii, fiindca eu sunt in ceata rau de tot...
  14. Revin cu problemele legate de pompa de benzina. Cred ca a murit. Voi ce parere aveti? Se observa ca in secunda 18 pierde debitul si incepe sa bage aer. Am cel putin 20l de benzina in rezervor deci nu e asta o problema. http://www.youtube.com/watch?v=vwRzRKhKILA
 

×
×
  • Create New...