Jump to content

cla_u_diu

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About cla_u_diu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Galati
  • Auto
    Nubira
  • Model
    2
  • An
    2004
  1. salut, vezi sonda lamda, vezi filtru aer, vezi catalizator infundat. Salutare , Am si eu nevoie de putin ajutor . Mergeam ieri bine mersi cu micul meu gigant si deodata incepe sa se auda sub bord un bazait (asemanator celui de scurtcircuit - probabil chiar asta este motivul ) . Ideea e ca m-am gandit ca e vb de vreo chestie electrica insa ceva nu se pupa , pt ca zgomotul se aude doar cand rulez (gen dupa 10km/h) cand stationez nici vorba de vreun zgomot. Astept parerile voastre . Ms Salut, daca nu e cablu ar putea fi si ceasurile din bord de kilometraj.
  2. Salut, am mai discutat problema ta si cu mecanicul de la daewoo, nu a demontat niciodata clapeta dar inainte sa faci operatiunea respectiva adica demontarea bordului, ca altfel nu ai cum sa ajungi acolo ar trebui sa verifici si comutatorul de aer cald - aer rece din bord sa fii sigur ca este bun si ala. Daca vrei sa demontezi clapeta fara sa dai bordul jos e munca de chinez batran . Manual in limba romana nu am gasit inca dar mai incerc.
  3. Salut, nu cred ca rezolvi ceva daca demontezi clapeta, eu cred ca ai o problema pe undeva pe circuitul cablului de actionare. El este prins in niste cleme care il tin pe o anumita pozitie, daca una din cleme este desprinsa sau rupta atunci nu mai actioneaza clapetul. El trebuie sa mearga asa cum a mers si pana acum, nu vad de ce sa scurtezi cablu. Succes!
  4. am mai citit pe forumuri ca la itp gazele ies bine, intrebarea mea este daca are vreun efect negativ asupra masinii?
  5. Salut, are cineva catalizatorul golit la matiz?
  6. salut, daca ai avut gume de iarna pana acum e normal sa ti se para ca e mai grea directia dupa ce le-ai pus pe cele de vara. Poate is usor duse si mai trebuiesc schimbate, cauciuc imbatranit = directie greoaie.
  7. salut, pentru partea fata incearca sa verifici ghidurile de la etrier, trebuiesc curatate bine sa culiseze bine. Pentru partea din spate inainte sa te apuci de reglat saboti si frana de mana vezi n ce stare este tamburul, daca este oval schimbal, daca are uzura trebuie dus la strung si apoi se fac reglaje.
  8. salut, incearca sa inspectezi evacuarea, asta ar fi una. A doua mirosul de gaze poate rezulta dintr-o scurgere de ulei pe evacuare de unde rezulta fum sub capota pe care ti-l trage prin ventilatie. Am patito si eu dupa ce am facut schimbul de ulei am dat ulei pe alaturi si pana s-a ars tot imi baga miros in masina. Sunetul tind sa cred ca este de la culbutor, un reglaj la rece ar rezolva problema. Succes!!!
  9. Salut tuturor, de ceva timp ma bate gandul sa elimin epuratorul de la nubira mea, lucru pe care l-am si facut. Eu cred ca merge masina mult mai bine pentru ca in conceptia mea amestecul nu mai este combinat cu vapori de ulei care rezulta din carterul motorului, probabil avand si ceva uzura segmentii dar nu ceva de speriat. Crede-ti ca imi poate dauna ceva la masina ? Tin sa mentionez ca si catalizatorul l-am golit de vreo jumatate de an si masina merge muuuult mai bine. Va multumesc!
 

×
×
  • Create New...