Jump to content

Toranaga

Membru
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About Toranaga

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Location
    Craiova
  • Din
    Craiova
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    Dj-53-MCM

Recent Profile Visitors

637 profile views
  1. Va salut, Am masurat incarcarea pe masina si e cam asa: - 14.5V la relanti fara consumatori - 13.3V la relanti cu consumatori (faruri pe faza de drum, proiectoare, ceata, dezaburire luneta, ventilatie pe 4 si casetofon) - la o turatie mai mare incarcarea scade cu 0.02-0.03 V Imi puteti spune si mie daca e ok? Din cate am citit mai sus acel 13.3 e cam mic. Bateria e nou nouta dar luni ma duc la service pt garantie si mi-e frica ca pana luni pot s-o omor daca nu e totul bine . Multumesc
  2. Revin si eu cu problema, sau mai bine zis cu rezolvarea ei(sper ).Azi curatai mufa de la senzorul MAP, curatai furtunasu acela si locul unde intra el in galerie, pusai totul la loc, porni motoru si mergea ca dracu..adica calcam acceleratia cu masina pe loc si in loc sa se accelereze dadea sa moara.O opri, dadui o resetare ECM si la senzorul IAC, cum scrie pe forum, si totul mearsa super bine dupa.Isi tine perfect relantiul, cu toti consumatorii cu ac-ul, ce sa mai acum daca ma duc cu ea pe tester sigur mi-ar zice ca merge f bine. Totusi o ciudatenie, inainte nu mi se ridica acu la apa la mijloc si ma gandisem ca e de la indicator, i-am facut si testul acela cu firul la masa si nimic, culmea e ca dupa reset se ridica normal si pornira si ventilatoarele cand era la jumate.Curios nu Uff, iar reusi un post kilometric, mii de scuze si nu dati cu warn, ca si asa
  3. Tocmai ce trecusem ITP-ul, masina mergea bine..totul ok.In seara asta intr-un drum Slatina-Craiova stupoareee...cand voiam sa schimb vitezele imi murea motoru .Ce puteam sa ii fac, bagam in viteza si il porneam in viteza, dupa vro 4 astfel de porniri...se opri iar, acelasi scenariu...bagat in viteza, porni, si hopa tzopa becu de check engine.Opri pe dreapta, asteptai cateva secunde porni iar totul normal.Nu mai muri la schimbatu vitezelor..ziceai ca e ca noua Acum intrebarea, senzorul MAT parca ii zice, cel in care intra o mufa cu 3 pini si un furtunas de la galeria de admisie, poate sa imi dea eroare asta?Intreb fiindca mai devreme umblasem la stergatoare si il scosesem si pe el din locasu lui de prindere.Nu ii scosai mufe nimic, doar il scosai de acolo de sub cheder si il bagai la loc Scuze pentru lungimea postului...daca a mai patito cineva poate imi da si mie un sfat, oricum presimt ca ma paste o scanare. Multumesc.
  4. Multumesc, imi plac la nebunie vestile bune.Adica nu e cat se poate de nervoasa, da e foarte aproape si cu un consum putin mai mic...e bineee.
  5. Salutare, In urma unui ITP, rezultatele la gaze erau cam asa: CO (%vol) 02.60 CO2 (%vol) 14.21 HC (ppm) 0503 O2 (%) 00.54 NOX (ppm) 0000 RPM 820 TEMP ULEI 070.3 COK (%) 02.32 LAMBDA (factor) 00.95 Va rog sa imi ziceti si mie daca e ceva in neregula, si ce se poate face sa se mareasca cat de cat demaraju masini Meseriasi de la ITP o respinsera ca nu erau farurile reglate, cica bateau prea sus dar nici d'ai dracu nu umblara la reglaju din interior al masini care era la maxim sus , si nu franeaza bine roata de pe dreapta spate nici pe frana de serviciu nici pe aia de mana...saboti sunt buni, butucu pare bun..ma duc jos si o curatz cu diluant, ca altceva nu prea mai stiu ce sa ii fac Multumesc
  6. Salut, Pivotul se schimba relativ usor, adica eu am reusit singur in fata blocului.Am scos cele 3 suruburi care il prind de brat, am scos piulita de pe jamba(asa cred ca se numeste..dar nu sunt sigur ) si apoi am batut in el, dar nu in axul lui ci in partea care era cu cele 3 suruburi de jos.Dupa 3 lovituri mai zdarvene a iesit si apoi l-am scos si din locasul acela din brat si gata. Sper ca ti-am fost de ajutor.
  7. master Aceasi problema, imi scartaia ingrozitor ceva la roata dreapta fata.Am luat o seringa cu ulei de motor si am uns mai intai bucsile de la brat...si a continuat sa scartaie, apoi am facut o "injectie" prin burdufu pivotului, si surpriza cam o saptamana nu a mai scartait deloc.Am schimbat pivotul si acum e ok.Pivotul buclucas era distrus in totalitate, avea joc cand trageai de ax sus-jos, si joc mare!!! .Bafta multa!!!
  8. Eu am avut aproximativ aceasi problema, mi se aprindea acel bec de la check si statea aprins.Dupa ce opream motoru si porneam iar se stingea.Eu am descoperit singur beleaua...una din mufele care intra la bobina de delcou. Mai exact e acolo un fir rosu si mai gros...nu mai facea contact bine in papucu ala al lui.Poate e si la voi ceva asemanator..bafta
  9. Da cu un scartait puternic nu s-a confruntat nimeni ?????Scartaie roata dreapta de o gasesc dracii, si cand iau volan si cand ma las pe ea.Nu e de la capul de bara ca si fara el tot asa face Cam ce mai poate scartai pacolo pe jos?
  10. Salut Am fost zilele trecute la munte cu al meu cielo din 96, toate bune si frumoase pana cand a inceput sa mi se auda un scartait ingrozitor la roata dreapta fata. Drumul a avut super gropi, si din cauza asta eu banuiesc telescopul. Se aude chiar si daca ma las pe masina in partea dreapta. Voi ce parere aveti? Multumesc !!!
  11. mersi maestre ovi_jer .scapai de o grija,mai am una.deci insemna k atunci cand nu se mai tureaza la prima pornie,cand trebuie sa creasca turatia mai mult asa, e problema la altceva.ciudat e k imi face faza asta foarte rar,si numai cand a pluat fff mult.cand se incalzeste,isi tine relantiul normal la 900,dar la inceput e varza
  12. sorin77,vazui ca pe poza de la tine nu apare,sau poate nu ma uitai eu bine poate stie cineva cum se numeste si ce face piesa care e mai jos incercuita.multam mult
  13. ai cumva ceva documentatie,sau imi poti spune si mie unde gasesc un manual de reparatii????Ca in mecanici nu am incredere nici sa ma bati...asta e situatia...
  14. salut, stie careva cum se numeste chestia aia micuta care e prinsa cam deasupra ventilatorului,sau oricum pe acolo pe sus,si in care intra un furtun de vacuum,ce vine parca de pe la clapeta de acceleratie,si pe langa acest furtunel,mai intra si un cablu.nu stiu daca de la asta e,dar mi-a curs apa pe cutiuta aia,si de atunci nu mi se mai tureaza motorul,cand il pornesc la rece(socul automat).mersi
 

×
×
  • Create New...