Jump to content

aramis1

Membru
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

About aramis1

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/22/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Brasov
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo STD GPL
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    BV 07 APS
  1. bogdanbb, HA, HA! Ironia sortii, n-am mai avut acces la NET si nu ti-am vazut mesajul. Vineri am plecat din Bucuresti spre casa si am vazut parcul de la tiriacautorulate. Am intrat si dupa ce am vazut o armata de Logan-uri, mi-au cazut ochii pe un ... Ford Focus, aceeasi culoare ca al tau, tot 2001, tot 1.8 TDDI dar break. Dupa ce am negociat un pic cu cei de acolo, e usor zgariat pe bare si necesita o polisare, l-am scos la 22500 lei. Din banii astia va face parte si Cielo-ul meu care va ramane la ei. L-am examinat, ma mai pricep si eu chiar daca nu la vanzare/cumparare de masini si mi s-a parut perfect, doar kilometrii sa fie umblati, ca asta nu am cum sa vad, cica are 113000, in plus dau si garantie 1 an de zile. Imi pare rau ca nu ti-am vazut mesajul, poate ... Daca ma poti ajuta: casetofonul original, incastrat in bord, poate fi schimbat cu CD player? Multumesc, succes la vanzare sau schimb, se pare ca o sa schimbam forumurile, eu de la Daewoo la Ford, tu invers. A, am uitat, tot ca o coincidenta: eu i-am facut ITP-ul la Cielo saptamana trecuta. Si a fost pe bune. Asa am vrut. Si a iesit perfect, de exemplu gazele la benzina au iesit ca si cand ar fi mers cu GPL. Daca te intereseaza, o gasesti la tiriacautorulate in Otopeni de maine, bineinteles daca nu se intampla ceva si pica intelegerea prealabila. Mai aveau un Executive din 2005, 44000 km dar fara GPL si ii cam gurmand Cielo-ul fara gaz de aceea nu m-a interesat. Succes
  2. Din pacate nu am atatia bani asa ca... Diferenta pe care o puteam suporta e mult mai mica decat ti-as putea oferi, chiar si cu o eventuala negociere. Problema cu AC-ul ma doare, sau mai bine zis pe sotie o doare ca eu ma adaptez. Altfel nu dadeam Cielo-ul mai ales acum cu criza asta. E cea mai "ieftina" masina din toate punctele de vedere.
  3. Te intereseaza Cielo 2005 STD GPL Euro 3 pe care vreau sa-l schimb doar fiindca nu are aer conditionat? In rest e perfect. A, are 81000 km... Daca vrei, poti sa te uiti pe forum sa vezi cum mi-am ingrijit masina. Nu am scris des, dar eu zic ca am facut-o cu folos. Plus imbunatatiri, alarma, centralizata, cotiera, CD MP3 Panasonic, 4 boxe Daewoo, jenti+anvelope iarna si altele mai marunte nici nu-mi aduc aminte ce exact pt. ca masina nu e pregatita pt. vanzare.
  4. Are aer conditionat? Pentru ca nu am gasit varianta Elite pe site-ul Chevrolet. Daca e varianta SE nu are. Daca totusi are, in cazul in care ti-ar conveni un schimb cu un Cielo STD GPL din 2005, stare perfecta, singurul motiv pe care il am pt. a-l schimba este lipsa aerului conditionat, sunt dispus sa mai achit o diferenta de 3000 de euro. Eu stau in Brasov dar la origine sunt din Braila si pot veni oricand... Daca nu are insa AC, din pacate nu putem sta de vorba. Mentionez ca am Cielo de nou si sunt de meserie, asa ca l-am intretinut cum nu se poate mai bine, daca ai urmarit forumul, iti poti da seama.
  5. Imi pare rau, dar atatea filosofii... Teoria ca teoria, practica ne omoara. Foarte nervoasa o colega de servici imi spunea ca a pierdut controlul masinii cu toate ca a intrat cu... 40 km/h intr-o curba. Ce-i mult? - ma intreba si a ramas stupefiata cand i-am zis ca da. Ati vazut "Unforgiven" cu Clint Eastwood? Ideea e ca cel mai mult conteaza sa ai sange rece, sa nu te pierzi. Deci, daca derapezi tii botul pe directia de mers, sange rece cat cuprinde, frana si/sau acceleratie astfel incat sa nu "rupi" aderenta. Titi Aur spunea imediat dupa 1989 ca venise in tara dupa ce facuse o scoala de pilotaj nu stiu pe unde ca invatase atatea pe acolo, dar dupa ce areintrat in circuitele de raliuri a uitat tot si tot dupa "simt" pilota. Cine incearca sa invete arta pilotajului, in afara de cateva notiuni de baza absolut necesare, e drept, trebuie sa se bazeze pe "simt". Daca nu-l are, s-o lase balta, e clar ca nu are talent. Din pacate carnetul de condus se ia de catre toata lumea ca cica e o necesitate. Nu se pune problema ca trebuie sa ai "chemare". Ar tebui sa aiba regimul armelor de foc pt. ca e o arma de ucis in mana unui iresponsabil care isi ia carnet cu toate ca nu are chemare sau psihic de sofer (ma refer la figuaranti si infantili). Cu respect, pt. cei care realizeaza ca ai o responsabilitate la volan!
  6. E foarte dificil sa pun poze, pozitia nu e foarte avantajoasa pt. ca accesul e foarte greoi, senzorul e in partea de jos a motorului, chiar la imbinarea blocului carter cu baia de ulei, in spatele motorului, intre panoul care separa compartimentele motor de habitaclu si motor, asta-i una, iar furtunasul e destul de lung, pleaca de la supapa, din locul amintit, trece prin spatele servofranei si apoi pe langa aripa stanga interioara spre locul din spatele farului stanga unde am citit ca e canistra de vapori. Deci e clar ca furtunasul dintre canistra de vapori si supapa PCV.
  7. M-am confruntat cu tacaneala de care s-a povestit aici de la inceput, de cand am luat masina, febr. 2005. Am tot citit pe forum, zgomotul nu ma deranja prea tare dar, in cele din urma a trebuit sa vad de unde e problema. Tot auzeam tacaneala dar nu descopeream exact locul supapei PCV. In sfarsit zilele trecute o descopar, cu greu, pt. ca accesul pe sus e foarte dificil, poate pe jos e mai usor dar cu vremea asta nu mi-a ars sa ma bag dedesupt. Surpriza, am descoperit trei stuturi, unul parca are fire, nu le-am urmarit unde duc, accesul era foarte dificil, cel de la mijloc furtun in galeria de admisie, iar al treile, aici vroiam sa ajung, ducea la canistra de vapori, dar, era iesit si la cat de scurt era cred ca nici nu a fost bagat vreodata. L-am prelungit cu un furtunas, l-am bagat la loc si... surpriza a inceput sa tacane aproape incontinuu, la inceput mai tare, dar acum parca si-a dat drumul si nu mai e asa suparator. Oare ce implicatii a avut faptul ca nu era prins la locul lui furtunul? Sau cumva asa a fost din facere? Sau mi l-o fi scos baietii de prin service, cu toate ca nu m-am plans la ei? Sau o fi iesit pur si simplu? M-am dus sa intreb de supapa PCV, cat costa la un magazin si dupa ce cu greu le-am aratat la cei de acolo despre ce e vorba, noroc cu manualul de service de pe NET, cand am intrebat de pret si mi s-a zis 55 lei, am ajuns la concluzia ca sta bine si asa n-are rost sa o schimb. Ramane intrebarea referitoare la furtunasul de la canistra de vapori care statea bine mersi in aer.
  8. Impinge bine catre spate bancheta pe care stai cu fundul si apoi ridic-o in sus. Se va desprinde si vei vedea usor suruburile care prind bancheta rezematoare.
  9. Imi pare rau, ovi_jer dar chiar DE FABRICA e instalatia, mai precis februarie 2005, Euro 3, Lovato si in afara de inlocuirea modulului electronic de schimbare benzina-gaz care a provocat si schimbarea turatiei prag nu m-am bagat pe ea pentru simplul fapt ca reglajele si consumul mi-au iesit intotdeauna foarte bune. Asa ca ... ramane valabil ce am spus anterior. O fi mai multe tipuri de Lovato din fabrica! De altfel asta e si motivul pt. care am luat Cielo atunci: era singura masina cu GPL din fabrica. A! Poate e relevant, butonul de comutare manuala, de langa schimbator e din acela mai delicat nu din cele de la primele tipuri si care este prezent prin mai toate instructiunile. Poate ajuta la identificarea instalatiei... Eventual spuneti cum pot sa o identific, pentru ca repet: e din fabrica!
  10. Se pare ca nimeni nu are solutie la problema ridicata de mine , mai ales ca nu e prima oara cand incerc sa gasesc o rezolvare, asa ca o sa procedez asa cum am mai facut (in cazul "clampanelilor" in volan la viraje scurte stg-dr, unde s-au dovedit a fi capetele de bara) si anume o sa ma descurc singur, iar in cazul in care gasesc rezolvarea o sa postez pe forum. Toate cele bune!
  11. Manual, am incercat si rasincercat dupa procedura descrisa. Nu merge! Si cu interfata, am povestit deja ca cei de la service nu se pricep, sau programul pe care-l aveau nu avea optiunea.
  12. Pentru ca tot veni vorba de schimbarea turatiei prag de trecere benzina-gaz, pe la 1000 km dupa ce am luat masina, Cielo STD GPL, Euro 3, febr. 2005, s-a ars modulul de schimbare de pe benzina pe gaz. A fost inlocuit dar dupa aia schimbarea are loc la prima scadere de turatie, poate sa fie si de la 1000 rot/min. Am mers asa pana la 71000 km. M-am dus la IATSA Brasov care e singura din zona se pare care are soft-ul pentru Cielo-ul meu dar dupa ce au cuplat computerul la ECM si s-au foit ceva au recunoscut ca nu stiu sa o faca. M-am uitat si eu si intr-adevar se parea ca programul pe care-l aveau nu avea si optiunea de schimbare a turatiei prag. Mai aveau doua variante de program care avea optiunea dar nu erau pentru varianta mea de inst. GPL. Mi-au promis ca suna la Craiova si apoi ma anunta cand pot sa rezolve problema dar pana acum ... Cine poate sa vada o rezolvare la problema mea? Nu e grava dar solicita atentie din partea mea pt. ca schimbarea benzina-gaz o fac manual. Multumesc.
  13. Inainte sa purced la schimbarea capetelor de bara am cateva nelamuriri: capetele de bara de pe masinile noastre (de dupa 2005) sunt romanesti? Aramis, tu ai schimbat capetele de bara? Ai gasit coreene? Nu stiu daca sunt romanesti sau nu, dar asa cum amortizoarele, care la randul lor au fost cu probleme - "trancaneala" cand era frig afara- erau Bilstein , de Sibiu, teoretic mai bune, dar in practica sau dovedit galagioase iarna, e foarte posibil ca si capetele de bara sa fi fost de la un furnizor "local". Oricum am auzit de o problema asemanatoare, dar la pivotii care scartaiau cumplit, (!), la un WV Passat, problema rezolvandu-se prin injectarea la propriu a burdufelor de protectie a rotulei pivotului cu ulei amestecat cu praf de grafit. Dupa cum am spus le-am schimbat si nu mai am nici o problema acum, cu originale coreene facute rost de cineva, pastrez discretia. Nu stiu daca lasam service-ul sa puna de-ale lor, daca ar fi fost coreene sau de alta marca. De la furnizorul meu am fost sigur de calitate.
  14. Tipul de la service mi-a spus inca o data ca asta e problema casetelor de directie de la woo-uri. Deci, sper ca intr-o zi sa nu virez de volan si masina sa mearga tot inainte. Toate bune. Daca are cineva alte informatii eu sunt deschi Revin dupa cum am promis cu REZOLVAREA problemei prezentate: "clampaneala" stg.-dr. a directiei atunci cand e cald afara sau masina e pur si simplu "incinsa" dupa un drum lung, NU e din caseta de directie! Mecanicii de la Romintrade Brasov au rezolvat problema prin inlocuirea capetelor de bara care de vreo trei ani de zile nu mai au calitatea necesara. Problema e la nivelul rotulei care se rigidizeaza in locasul ei, nu prezinta joc, dar se misca foarte greu. Odata rotula capetelor de bara se gresa printr-un gresor special, acum sunt capsulate si de unica folosinta. La prima patanie de genul asta pana si mecanicii au luat plasa si la sfatul unui specialist din Craiova au schimbat o caseta de directie dar dupa aia au descoperit adevarata problema. Asadar, "Darescel" si altii cu Cielo mai nou de trei ani cu probleme de genul asta, schimbati capetele de bara cu altele de preferinta coreene si problema se va rezolva! Chiar daca le lasati pe cele vechi nu e nici o problema, ca joc nu au dar e disconfortul zgomotului. Succes!
  15. Azi am fost din nou la service, maistrul, cel care mi-a zis ca e din teflonul unui cap de bara, nu a avut timp de mine si a trimis un mecanic sa se uite. De data asta "clampaneala" era puternica, deja uneori "paraia" deabinelea. Cu toate ca maistrul nu-i spusese care e problema, spre mirarea mea, mecanicul s-a dus direct la capetele de bara, a pus mana pe ele si a zis ca acolo e problema, mai intai pe stg. si apoi a zis ca si pe dreapta, deci amandoua capetele de bara. Doamne ajuta sa fie asa! Mai bine sa fiu eu prost decat sa fie din caseta! Sunt sigur ca nu vorbise despre mine cu maistrul. Peste doua saptamani ma duc sa-mi schimb capetele de bara. Tinem legatura...
 

×
×
  • Create New...