Jump to content

Florin2006

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About Florin2006

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    fliculescu@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    Craiova
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    Dj-33-ADA
  1. Salutare, se tot scrie, povesteste, aude ... cum ca masinile cu injectoare (cum este si Cielo al meu) ar trebui pornite pe scurt cam in felul urmator: se pune contactul pe II (alimentare consumatori electrici, etc) se asteapta cateva secunde si abia apoi se da la demaror; in felul acesta pompa de benzina ar face nu stiu ce, acolo. Eu nu vreau sa contrazic pe nimeni, mai ales ca aici sunt specialisti mari si multi. Problema mea este ca de vreo doi ani de cand am masina (de noua), fara sa stiu de aceasta regula, am dat ca un nesimtit la cheie din prima si masina a pornit OK, iar acum vreo doua zile cand am auzit si eu de la un nene cam ce si cum cu pornirea, mi s-a cam facut frica, daca oi fi gresit eu cu ceva...? Intre timp, am recitit din scoarta in scoarta si cartea tehnica a masinii si va jur, nu scrie nicaieri ca se procedeaza ca mai sus? Va intreb eu pe voi, care este adevarul? Cum se face? Daca se face ca mai sus, oare la mine s-o fi intamplat ceva rau daca am pornit ca un nesimtit? Banuies si sper ca nu, pentru ca imi inchipui ca daca s-ar fi intamplat ceva, se ardea pompa. Mentiune: masina este inca in garantie, asa ca daca am gresit cu ceva, macar sa pot sa intervin in timp util. Pana la noi informatii, voi incerca sa pornesc dupa metoda descrisa ma sus, ca atare, ca sa nu uit, mi-am legat de chei un snur lung rosu. Multumiri in avans oricui ma va lumina. Cu deosebita stima. Florin
  2. Se pare ca tocmai am bagat ca un fraier lichid de spalat parbrizul DE VARA. De aceea vreau sa il scot/arunc. Imi este teama ca fiind de vara, va crapa vasul peste iarna. Intre timp m-am mai desteptat (putin) si am cumparat stopgel de iarna.
  3. Buna ziua tuturor. In ciuda faptului ca nu se mai produce Cielo (din pacate) stie cineva cum se poate goli la Cielo rezervorul de lichid pentru spalarea parbrizului? O metoda ar fi desfacerea furtunaselor care pleaca spre duze si datul la pompa pana se goleste, crapa motorasul de actionare sau iti vine ameteala. O alta metoda ar fi de tras cu furtunasul direct din rezervor. Oare stie cineva vrea alta metoda mai desteapta? O fi vreun dop pe undeva pe sub masina? Multumesc anticipat oricui are o idee constructiva, utila.
  4. Benzina fara plumb 95: Ungaria aprox 1,4 Euro/litru Austria aprox 1,2 Euro/litru Italia aprox 1,4 Euro/litru Elvetia intre 1,14 si 1,17 Euro/litru La GPL nu stiu pretul, pentru ca nu m-a interesat. Stiu doar ca existau statii care vindeau GPL, in special in Italia. Plata pentru autostrazi: Ungaria, vigneta 8 Euro/4 zile, pentru mai putine zile nu aveau la vanzare Austria, vigneta 7,60 Euro/10 zile, pentru mai putine zile nu aveau la vanzare Italia, fara vigneta, se plateste la porti pe autostrazi, aprox 8 Euro/100 km Germania, fara vigneta, nu se plateste nimic pentru autostrazi Elvetia, nu am mers pe autostrazi (pentru care am inteles ca ar fi trebuit cumparata vigneta pentru un an, de circa 60 Euro). Traseu: la volan: Nadlac, Szeged, autostrada M5 catre Budapesta, autostrada M0 ocolire Budapesta, autostrada M7 catre Balaton, ocolire lac balaton pe la sud (nu sfatuiesc pe nimeni sa mai faca asta, este pierdere de vreme), Zalaegerszeg, Kormend, Heiligenkreuz, Kalsdorf, Graz, Klagenfurt, Villach, Udine, Venetia, Padova, Vicenza, Verona, Brescia, Bergamo, Como, Varese, Comerio. la volan: Comerio, Gavirate, Lugano, Menaggio, Como, Varese, Comerio. ca pasager in alta masina: Comerio, Gavirate, A26 pina aproape de Genova si mai departe pe A10 pina la Diano Marina, pe langa San Remo si apoi dupa o saptamana, inapoi pe acelasi drum . la volan: Comerio, Gavirate, Laveno si inapoi. la volan: Comerio, Varese, Como, Lecco, Chiavenna, St. Moritz, Zernez, Susch, Scuol, Pfunds, Landeck, Innsbruck, Rosenheim, Salzburg, Wien, Budapest, Szeged, Kiszombor, Cenad, Timisoara, Craiova. In Italia am mers ceva pe autostrada, dar din cauza pretului mare/km am mers destul pe drumurile lor tip SS, SR, SP, care sunt destul de bune, dar deosebit de aglomerate, in general prin localitati (atentie la limitarile de viteza de 50 km/h) si naucitor de incurcate si de prost marcate si in plus pline de sensuri giratorii la absolut toate intersectiile si care dupa o ora reusesc sa te scoata din minti. Ceea ce am vazut eu: Venetia (am intrat cu masina, parcare grea si scumpa). Milano, am mers cu trenul Comerio-Milano si apoi retur. Lacul Maggiore (insulele Bella, Madre, Pesacore, ...), parcare la Laveno. Lacul Lugano, prin orasul Lugano, splendid (Paradiso), apoi lacul Como. Masinuta s-a comportat foarte bine. Pe autostrazile din Austria si Germania, care mi s-au parut cele mai bune si mai putin aglomerate (este drept ca unele aveu si cate 3 benzi pe fir, in afara de banda de urgenta) am avut "curajul" sa merg si cu peste 160, chiar si pe ploaie. A propos, prima zi de intoarecere spre casa a fost in 3 august, cand practic am mers prin ploaie tot drumul. Deocamdata cam atat, daca mai este cineva interesat, va mai spun din ceea ce stiu, si pot sa postez si ceva poze. Nu m-a intrebat nimeni de stingator, becuri de rezerva, triunghi/triunghiuri, vesta reflectorizanta, etc, dar cred ca este bine sa le aveti cu voi, mai ales ca multe sunt deja obligatorii si in RO. Atentie la limitarile de viteza. Atentie la parcari. Atentie la utilizarea obligatorie a fazei scurte in Ungaria, Austria, Italia. Practic, eu am mers cu faza scurta prin toate tarile pe unde am trecut.
  5. Dragii mei, tocmai m-am intors din calatorie din Europa (Italia, Austria, Ungaria) si ceva Elvetia, Germania. Daca este cineva interesat de conditiile de drum, preturi, vignete, sfaturi, etc, astept PM. Toate cele bune, Florin
  6. Am căutat pe forum acest subiect şi nu am găsit nici un răspuns (de fapt am dat căutare după cuvintele "mască" şi "radiator") . Ştie cineva cum se poate scoate / pune la loc masca radiatorului de la Cielo? Nu ştiu dacă diferă de la model la model, dar pe mine mă interesează la Cielo Executive. Masca radiatorului este prinsă în partea de sus cu trei şuruburi autofiletante şi în partea de jos este prinsă de urechile de la capetele farurilor. Nu cred că este o descriere foarte tehnică, dar pentru cine se bagă în topic, vede despre ce este vorba. S-ar părea că pentru a scoate masca radiatorului trebuie utilizată o scula "speciala" pentru că exact deasupra urechilor de la capetele farurilor, în masca radiatorului se află două găuri mici dreptunghiulare (în porţiunea cromată) pe care probabil se introduce respectiva sculă şi se poate elibera masca radiatorului. Multumesc oricui da un sfat.
  7. Fraţi forumişti, dacă sunteţi din Craiova sau din zonă, vă recomand cu mare căldură şi încredere firma PolySTART Car & Audio Craiova la care vă puteţi adresa pentru montare alarme auto şi alte accesorii pentru maşina dumneavoastră. Fac programări şi se ţin de acestea iar ca preţuri mie mi s-au părut a fi destul de acceptabile. Mie mi-a montat un specialist de la ei (Ionuţ) în sub 2 ore o alarmă auto Eaglemaster 5100T şi am stat lângă el şi vreau să vă spun că este meseriaş, ştie cu ochii închişi căblăria şi se poartă supercivilizat cu maşina. Vi-l recomand din suflet, azi l-am văzut prima oară, nu îmi este nici rudă, nici vecin, nici prieten, cu toate că mi l-aş dori cel puţin una din variante. PolySTART Car & Audio Craiova, Bd. Gheorghe Chiţu nr. 10, Craiova, jud. Dolj Tel.: 0251-524.295; 0744-393.886 Fax: 0251/524295, +40251-406466 email: caraudio@PolySTART.ro
  8. Ce zicieti de noul Logan Combi? Va face o impresie buna sau rea. Personal imi exprim impresia ca arata ca un "cuibar" mai mare decat "cuibarul" mai mic LOGAN. Poate gresesc... Voi ce impresie aveti?
  9. Si totusi, stie cineva specificatiile tehnice ale difuzoarelor montate din fabrica pe autoturismul Daewoo Cielo Executive Plus? sau poate ca este secret ... !?
  10. Stie cineva specificatiile pentru difuzoarele de la Cielo Executive Plus? As vrea sa stiu, puterea, impedanta, banda de frecvente audio, dimensiunile difuzoarelor, cu specificarea inclusiv a cotelor pentru orificiile de prindere. Multumesc anticipat celor care stiu cate ceva in domeniu si care vor sa posteze. Pe Cielo Executive Plus este instalat un CD/MP3 receiver model LG LAC-M1500R. In manualul CD/MP3 receiverului model LG LAC-M1500R este specificata puterea de iesire ca fiind de 50W x 4CH(Max.) la o impedanta de 4 ohmi. Este posibil ca puterea anuntata sa fie exagerata mult in plus. Oricum, in specificatiile din manual ale CD/MP3 receiverului nu se mentioneaza nimic de distorsiuni. Interesant ar fi de stiut daca totusi sunt corelate puterea de iesire si impedanta CD/MP3 Receiverului cu puterea si impedanta difuzoarelor instalate din fabrica pe Cielo Executive Plus. Poate da cineva un raspuns ? Fata de cum se aude sistemul audio instalat din fabrica pe Cielo Executive Plus, mi-as ingadui sa imi exprim umila mea parere ca fiind una favorabila, cu unele mentiuni: - "auditia" pe care am facut-o in Cielo Executive Plus a fost de foarte scurta durata; - nu am avut placerea sa ascult sisteme audio mult mai performante; - urechea mea nu este una super-fina; - pretentiile mele audio nu sunt unele super-mari; - buzunarele mele sunt unele de dimensiuni normale, spre medii sau chiar spre mici. Cu aceste zise, astept pareri. Salut toti forumistii.
  11. Pe Daewoo Cielo Executive Plus este montat din fabrica radio-CD mp3 player LG model LAC-M1500R. Manualul de utilizare al acestui aparat il puteti gasi la: http://www.lge.com/prodmodeldetail.do?actT...code=LAC-M1500# http://www.lge.com/products/mobile/mobil/s...202&parentId=02 http://www.lge.com/products/mobile/mobil/c...nulist_gcsc.jsp Manualul se gaseste in mai multe limbi: 1 Audio Systems LAC-M1500R German RO_LAC-M1500R(DEU)_13U.djvu 440K, RO_LAC-M1500R(DEU)_13U.pdf 461K 2 Audio Systems LAC-M1500R English RO_LAC-M1500R(ENG)_13U.djvu 463K, RO_LAC-M1500R(ENG)_13U.pdf 434K 3 Audio Systems LAC-M1500R Spanish RO_LAC-M1500R(SPA)_13U.djvu 444K, RO_LAC-M1500R(SPA)_13U.pdf 491K 4 Audio Systems LAC-M1500R Finnish RO_LAC-M1500R(FRE)_13U.djvu 456K, RO_LAC-M1500R(FRE)_13U.pdf 516K 5 Audio Systems LAC-M1500R Iranian RO_LAC-M1500R(ITA)_13U.djvu 441K, RO_LAC-M1500R(ITA)_13U.pdf 835K 6 Audio Systems LAC-M1500R Romanian RO_LAC-M1500(ROM)_13U.djvu 415K, RO_LAC-M1500(ROM)_13U.pdf 551K
  12. Mărturisesc că în două rânduri am condus şi eu prin Germania şi Austria şi am mers doar cu plasticul meu. Este drept că am mers pe maşini închiriate din Germania de către cetăţean german, ceea ce îmi dădea o oarecare siguranţă că nu voi fi oprit în trafic. Întreb de această traducere oficială a permisului de conducere, pentru că am găsit pe net că ar fi nevoie de o astfel de traducere, mai ales în Italia unde intenţionez să ajung la vară ... O să caut adresele web pe unde am dat de aceste informaţii şi o să le postez. Referitor la cazier. Şi eu am auzit de acest misterios cazier. Zilele trecute am aflat la ştiri la televizor de persoane care au fost oprite din drum pentru că nu exista acest cazier. De asta vă şi întreb. Aşteptăm lămuriri. În plus, problema cu copilul minor este următoarea. La ieşirea în străinătate a copilului minor (chiar dacă acesta are paşaport) doar cu unul din părinţi trebuie ca părintele care rămâne în ţară să îşi dea acordul prin notar că este de acord ca minorul şă iese din ţară. Idem, dacă minorul iese singur cu alt însoţitor trebuie de la ambii părinţi acea procură. Întrebarea este următoarea: eşti la ieşirea din ţară, împreună cu soţia personală şi cu plodul. Toţi au actele OK. Te poţi aştepta să îţi ceară Garcea acea procură chiar dacă minorul este însoţit de părinţi? Este absolut de bun simţ că minorul însoţit de părinţi nu are nevoie de astfel de procură la ieşirea din ţară. Dar nu înseamnă că dacă noi cred aşa, o să creadă şi Garcea aşa. Unde găsesc lămuriri oficiale scrise în acest sens? Sunteţi de acord că sunt destul de multe probleme neclare care ne crează dificultăţi şi de care beneficiază sau pot beneficia domnii de la graniţă? De ce din aceste cauza acestor nelămuriri - neimputabile nouă - să avem senzaţia că nu suntem în regulă cu ceva la ieşirea din ţară, motiv suficient pentru a fi uşuraţi de niscaiva euro ... ? Mai vorbim. Aştept păreri.
  13. Pentru a circula cu autovehiculul în Europa trebuie să ai permisul tradus în limbi de circulaţie internaţională? Întrebare: dacă ambii părinţi vor să iasă împreună cu copilul lor minor (care are paşaport propriu) în străinătate, trebuie ca părinţii să aibă în prealabil vreun document scris cum că acceptă să iasă copilul din ţară ... Poate vi se pare stupidă întrebarea, dar poţi să ştii ce gândeşte Garcea? Daca gândeşte ...
  14. Multumesc pentru sfat. Am impresia ca acolo sunt doar in română, pe care deja le am. Am să încerc la Aztec.
  15. Hello, where can I find a list of Chevrolet/Daewoo Service in Europe? I found some lists on web but I am afraid these are not so correct. I thank in advance anyone post this list. Salutare, unde as putea gasi lista service-urilor Chevrolet/Daewoo din Europa? Am gasit pe internet ceva liste dar mi-e teama ca acestea nu sunt corecte. Multumesc in avans oricui va posta aceasta lista.
 

×
×
  • Create New...