Jump to content

Tevez

Membru
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About Tevez

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/15/1982

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    spaghetti_lips

Profile Information

  • Din
    Bucureşti/PH/BV
  • Auto
    Matiz
  • Model
    -
  • An
    2008
  1. Salut, Am schimbat recent bucşa cea buclucaşă. Nu pot să dau multe "ponturi" pentru că eram la volan, iar mecanicul îmi spunea să virez maxim dreapta, apoi uşor stânga...de mai multe ori. Bucşa a ieşit, era mult mai flexibilă decât cea nouă, probabil că n-am făcut rău c-am schimbat-o, chiar dacă s-a dovedit că nu ea era cauza "pocnetului" pe care-l face volanul pe loc. Şaiba despre care ziceţi mai sus cred că e un fel de limitator, dacă e ce-mi închipui eu, n-am avut probleme cu ea, era întreagă, am scos-o, am pus-o înapoi destul de uşor (aşa pare de pe margine cred ). Acum urmează întrebarea, se aude un sunet gen pocnet la virat pe loc. Am sperat să fie bucşa pe care am şi înlocuit-o, deşi mecanicul mi-a zis că e foarte posibil să fie altceva, caseta crede el. Problema e că trebuie să îi las maşina mai mult timp şi am nevoie de ea, ce credeţi că ar putea fi cauza zgomotului? Ştiu că nu e cel mai corect, dar vreau să elimin pe rând "suspecţii", cum am făcut cu bucşa, a.î. să nu las auto peste noapte la demontat şi căutat "buba". Maşina merge bine, virează cum trebuie, dar e clar că ceva nu-i cum trebe acolo. L.E.; Am un Matiz, dar am văzut că s-a mai postat în topicul de tico.
  2. Salut, Cred că de atunci ai reuşit s-o rezolvi. Nu pot să spun exact cum, pentru că eram la volan şi viram maxim dreapta, apoi uşor stânga, la indicaţia meseriaşului care-a schimbat-o, cert e c-a ieşit, era foarte moale şi puţin mutilată, dar cred că de la operaţiunea de scoatere mai mult. Nu-i greu pentru cine e obişnuit cu treburi din astea, dar meştereşte cât de cât. L.E.: Acum văd c-ai postat dincolo, la "Bucşă casetă direcţie Tico". Pentru cine se apucă de schimbat bucşa aia, să ştiţi că e un pic de migălit acolo, chiar dacă aveţi priceperea şi uneltele necesare, e o postare aici pe forum foarte utilă, la topicul de Tico.
  3. Merci. Am nimerit comanda, cei de la piese spun că nu se poate greşi dacă dai corect seria şasiului...Tesla siliconice, 36 lei, am mers 5-600 km cu ele, tot normal. Nici alea vechi nu făceau figuri dar când am schimbat bujiile una din ele a ieşit fără partea de metal, pe care am scos-o cu patentul; am pus-o înapoi, făcea contact şi mergea normal, dar nu-mi inspira niciun pic de încredere şi, oricum, erau destul de vechi.
  4. S-a dat. Am povestit cu cineva care are un Fiat cu vreo 300 mii km+ şi a folosit produse din gama respectivă la maşină (Selenia-Tutela), impresii pozitive. Cam scumpe.
  5. http://sterace.heureka.cz/valeo-575540/specifikace/# http://sterace.heureka.cz/valeo-first-525mm/specifikace/#section 575540 şi 575553 cod producător, pe site-ul românilor de la care-am comandat nu e poză, e asta am dat link către cehoslovaci.
  6. Readuc topicul în actualitate. Am căutat Bosch sau Champion să le adaug la o comandă de pe net, până la urmă am luat Valeo ca să nu aştept să fie celelalte "în stoc". Pentru moment io-s super-mulţumit, se "mulează" pe parbrizul mai deosebit al Matizului, spre deosebire de vreo 2 "no-name" care lăsau o dâră la cursa înapoi pentru că se depărtau de parbriz, astea Valeo nu-s aşa. 14 lei respectiv 12 la pasager, în spate n-am. <
  7. Am citit topicul, dar vreau să mă asigur că am înţeles, înainte să lansez o comandă: pentru Matiz euro 4 îs aceleaşi fişe de bujie ca şi la euro3, corect?
  8. Scuze, între timp a răspuns colegul vrazvanc. Nu l-am schimbat, dar nu mi s-a părut greu, în schimb la înlocuit lichidului de frână e mai complicat, nu m-aş aventura să-l schimb singur, mecanicul la care am mers a folosit o pompă pe care doar pentru aşa ceva o are. La schimbul uleiului din cutie am remarcat o cantitate mare de şpan pe buşon (care-i magnetic) şi l-am curăţat, normal. Şi da, a intrat peste 2 litri că am fost atent la chestia asta, avantaj pentru cine găseşte "îmbuteliat" la 0,5 l. Am mai făcut vreo mie şi ceva de km cu noul ulei de cutie, parcă schimb vitezele mai uşor, dar e posibil să fie doar autosugestie pentru că, după cum spuneam, nici înainte n-a mers rău. Dacă schimbă cineva uleiul cu din ăsta, Selenia Tutela Matryx 75W85 Petronas îi pot da câteva sute de ml ca să nu mai cumpere al treilea litru pentru doar 100 mililitri.
  9. De vreo 5 ani fac revizii la Dacia Braşov, strada Avram Iancu, intrare service din Bisericii Române. Mulţumit per total, estimează bine şi timpii, şi preţul, n-am păţit să-mi bage mai multe ore de manoperă decât mi-au zis că va costa. Am văzut multe Matiz şi alte Daewoo acolo, ceea ce cred că e încurajator iar în aceeaşi curte e şi cineva care se pricepe bine la partea de electrică, din fericire io n-am avut nevoie dar e bine de ştiut.
  10. Am schimbat şi eu uleiul din cutia de viteze. Nu ştiu ce aveam înainte, trebuie să mă uit în cartea service. Am pus Selenia Tutela Matryx 75W85 de la Petronas pentru că era singurul pe care l-am găsit la magazinul de unde cumpăr piese cu vâscozitatea 75W85. Nu prea am găsit info. despre el pe forum, după vreo mie de km pare ok. Nici cel dinainte nu era rău, n-am avut probleme până acum dar era cazul să-l schimb. Culoarea la acest Tutela e roşie, cel vechi era închis la culoare. La 62 lei litrul e scump, dar cum nu schimb uleiul de transmisie aşa des, am zis că merge, ţin eu musai să fie fix ca-n carte.
  11. Am trecut pe la magazinul Rădăcini şi am remarcat că aveau motor nou de Nubira complet la 40 de milioane lei. (4.000 RON). Nu ştiu dacă-s mulţi care vor aşa ceva pentru maşina lor, dar preţul mi-a părut destul de mic, comparând cu ofertele din dez.
  12. În februarie maşina mea împlineşte 6 ani şi bateria Rocket din dotare de asemenea. În ultima vreme s-a întâmplat să nu pornească la prima cheie, dar foarte rar şi are şi motive, am uitat farurile aprinse noaptea de vreo 2-3 ori şi am pus-o apoi pe redresorul "de Dacie" ca să-şi revină. Mă gândesc s-o schimb chiar dacă mai merge ca să nu mă lase când mi-e lumea mai dragă. Între Varta de 40 şi Energyser de 35 oare ce să aleg? Am citit topicul dar nu cred că s-a ajuns la un consens.
  13. Eu de asta am luat Mann, dar si pentru ca filtrul de aer de la Radacini mi s-a parut cam "chinezarie", cum spuneau si colegii pe acest topic, asa, la o inspectie vizuala par calitative cele de la Mann si nu mult mai scumpe. 148 lei filtre si ulei mi se pare rezonabil. Referitor la partea cu uleiul in filtru sau nu,am auzit ambele variante, nu cred sa fie diferentre majore, dar la masinile cu filtre in care intra mult ulei, trebuie tinut cont, sa nu te trezesti ca ai depasit nivelul maxim la final.
  14. Urmeaza sa fac al treilea schimb de ulei de cand am masina, merg tot pe 5W30 GM pt. ca nu m-a deranjat cu nimic deocamdata, în schimb filtrele le-am schimbat din "originale Daewoo" cu Mann, cam toata lumea zice ca-s bune. Total 148 lei, 3 l ulei + filtre de benzina, de aer şi de ulei. Nu a trebuit sa adaug ulei între schimburi, nu a scazut decat foarte putin. Nu merg pe timp de canicula fiindca nu am aer conditionat, inteleg ca n-ar face treaba buna 5W30 atunci.
  15. http://www.drauto.ro/ - magazinul este în Calea Vacaresti, in apropiere de Piata Timpuri Noi, la parterul unui bloc, au produse multe pt. Daewoo si mi-au lasat o impresie buna.
 

×
×
  • Create New...