Jump to content

xrynth

Membru
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About xrynth

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/23/1978

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira 2 CDX
  • An
    2001
  1. Masina nu are GPL. Daca ar fi garnitura as spune ca as fi fericit "doar cu atat". Nu aveti nici o recomandare de service? Sau mecanic bun?
  2. Salut, Imi poate recomanda cineva un service in Bucuresti? Sau un mecanic bun, chiar poate un coleg de forum? Am nevoie de o diagnosticare urgenta si eventual o reparatie la motor la Nubira 2. Am intrebat si cativa colegi pe PM, dar am zis sa postez si aici in ideea ca primesc vreo recomandare. Fara Radacini sau King Auto ca deja am fost pe la ei cu alte ocazii, si experientele nu au fost extraordinare; dupa cei de la Radacini, cred ca schimbam jumatate de masina si nu stiu daca tot se rezolva problema. Problema actuala se prezinta astfel: De vreo 3 zile a inceput sa aiba un zgomot puternic in compartimentul motor. Este ca o bataie metalica, foarte puternica, un gen de tacanit de pompa de injectie diesel, dar foarte puternic si care apare in sarcina, la turatii mici. De exemplu, apare in viteza 1, cand se pleaca de pe loc pana pe la 2300 - 2500 rpm, si tot asa, cu schimbarea fiecarei viteze, cand masina merge un pic mai subturata si apesi brusc acceleratia. Nu se aude nici un zgomot la pornire (cand este motorul rece) ci apare cum se incalzeste putin motorul. La relanti totul este in regula, fara nici un fel de zgomot si de asemenea cand o accelerez pe loc, fara sa fie in sarcina, nu se aude nimic sau uneori se aude foarte foarte incet si pentru 1-2 secunde (dar incomparabil ca zgomot cu comportamentul din sarcina). Am incercat, cand schimb vitezele, sa o accelerez cat de putin si foarte liniar, si atunci zgomotul apare sporadic, cu o intensitate redusa, sau nu apare deloc. Cum apas putin mai tare acceleratia ca sa o ridic in ture, cum se aude tacanitul acela puternic de zici ca iese injectorul afara. Am fost la un mecanic si mi-a spus ca sunt tachetii si ca este uleiul de vina si sincer nu prea mai am chef sa fac incercari asa dupa ureche (mecanicul nu il cunosc, am ajuns la el printr-o cunostiinta..dar omul nu este specialist pe daewoo..este doar mecanic). Nu spun ca nu aceasta ar fi problema, dar in cazul de fata eu chiar nu cred ca este comportament de tachet uzat; daca ar fi asa ar fi un lucru relativ mai usor de rezolvat dupa parerea mea, dar.. Uleiul cu care a mers aceasta masina in ultimii 5 ani si 70.000 Km este Valvoline Durablend 10W40, schimbat de fiecare data la 8 - 10.000 Km. Pana acum cateva zile, motorul nu a facut nici un zgomot; cum s-a incalzit afara, brusc a aparut acest zgomot. Mai mult, masina pare sa nu mai mearga rotund, da semne de intreruperi (dar putin sesizabile) si porneste mai greu cand motorul se incalzeste (aceasta este o problema mai veche a ei). Mai mult decat atat, la iesire pe esapament, gazele au miros puternic de benzina (acest lucru l-am sesizat cam de 1 luna de zile). Am schimbat acum 2 zile bobina de inductie (la recomandarea mecanicului) si degeaba; face la fel. Ieri am schimbat Ieri am schimbat si bujiile si fisele si uleiul si tot degeaba. Bujiile vechi erau negre de fum, iar uleiul mirosea incredibil de tare a benzina; motorul a inceput sa faca din ce in ce mai rau, aproape ca mersul "in 3 pistoane" si am decis sa nu mai merg cu masina pana nu ajung cu ea in service. Numai bine si La Multi Ani celor care-si sarbatoresc astazi numele!
  3. salut. stie cineva codurile pentru becurile de bord / modul comanda AC? mi s-au ars becurile de la modulul de AC, plus un martor de la bord si vreau sa le schimb cu leduri (m-am saturat sa tot caut becurile alea si sa nu le gasesc). Am incercat cu led smd, soclu T5, b8.5d si nu se potrivesc. Stiu ca sunt 2 sau 3 tipuri de socluri diferite - un tip pentru AC, si 2 pentru bord. Are cineva idee daca se gasesc leduri cu tot cu soclurile respective? sau ce model de led se potriveste ca inlocuitor? am mai pus intrebarea asta si pe topicul dedicat "bord tuning", dar am vazut ca nu prea mai este activ in ultima vreme, si nu am primit nici un raspuns - de fapt am primit - modificare lumini bord nubira 2 - 200 euro - nimic despre tipul de bec sau led-ul corespondent. apreciez orice informatie. multumesc
  4. salut. stie cineva codurile pentru becurile de bord / modul comanda AC / pozitie far la o nubira 2? ma intereseaza daca modelele B8,5D (bec cu soclu cu tot) sau T5 (bec fara soclu) - se potrivesc la nubira 2 (bord si AC); daca nu, atunci care sunt codurile (reperele) pentru aceste becuri (cu soclu si fara): 1. bec pozitie 2. bec modul comanda AC 3. bec bord - daca mai sunt si alte repere - care sunt acelea? merci
  5. da,bobina - fisele nu ma intereseaza. tot dispozitivul ala patratos care vine atasat de motor si din care ies fisele (mie asa mi-au zis ca se numeste - modul de aprindere sau releu bujii - vechea bobina de inductie). o mai ai? cam cati km a avut motorul, daca stii? ca sa imi dau seama cat e de uzat. modulul de comanda pentru AC/ ventilatie, etc - cel din interior de la bord, il mai ai? un pret?

  6. modulul de aprindere te referi la bobina si fise?sau...?

  7. salut, pentru nubira 2 euro 2 - modulul de aprindere (bobina) + modul comanda AC (tot modulul din interior cu cele 3 comutatoare). pret pt amandoua, daca le ai. merci
  8. salut. ma intereseaza modulul de comanda de la AC (tot sistemul din interior cu cele 3 comutatoare - cald/rece, turatie suflanta, etc) + modulul de aprindere (bobina de inductie). Este euro 2 motorul, nu? Ma intereseaza pentru o Nubira 2 cdx 2001 euro 2. Un pret, te rog! Merci
  9. salut, poti sa imi fac rost de modulul de aprindere pt o nubira 2 euro 2 + modulul de comanda de la aer conditionat pt model cdx (cel de la bord cu cele 3 comutatoare)? Mersi

  10. Cumpar modul de aprindere (releu bujii - parca asa ii mai zice - asa-numita bobina de inductie) Nubira 2 cdx euro 2 + modulul de comanda de la aer (tot ansamblul de la bord cu cele 3 comutatoare - cald/rece, turatie suflanta/ventilatie, schimbare vane/zone de ventilatie). Astept un pret si nr de telefon - reply sau PM.
  11. Daca este vorba despre Autogaz Bucuresti (aka Agrom) atunci ce sa zic - cati "mecanici", atatea variante, probabil. In urma cu 3 saptamani am postat si eu in legatura cu incertitudinea legata de secventiala pe nubira 2 euro 2. un inginer de la Agrom mi-a recomandat atunci instalatie clasica pentru masina mea (problema cu relantiul). daca vreau secventiala - pe proprie raspundere. Dupa mai multe discutii si sfaturi primite de la ovi_jer si cosmin25 (carora le multumesc) am ales un kit de la agrom, dedicat (zic ei) pentru nubira 2 euro2 - instalatie clasica - vaporizator Tomasetto Achile Model AT-07 si electronica STAG 100. am 800km cu ea si pot sa zic ca se comporta foarte bine - nu am probleme cu relantiul (buba de la secventiala), motorul trage liniar - nu am sesizat vreo pierdere de putere, cel putin pana acum, consumul nu difera cu mai mult de 1L fata de benzina - mers un pic mai sportiv (schimbat de la 3300 - 3500 rmp in sus, 130 - 150km/h). In concluzie, ca un sfat pentru cei cu nubira 2 euro 2 - daca vreti sa jucati la ruleta si sa vedeti daca sunteti in clubul norocosilor ale caror masini merg super bine pe secventiala atunci mergeti pe STAG 200 sau 300 asa cum voiam si eu initial. Dar incercati sa vorbiti inainte cu @cosmin25 aici pe forum - el a experimentat inainte un STAG 300 Plus pe care a dat-o jos dupa 2 saptamani pentru a pune aceeasi clasica cu STAG 100 (de fapt el este cel care mi-a recomandat instalatia pe care o am acum pe masina). Daca nu vreti dureri de cap, atunci mergeti pe instalatie clasica - vaporizator Tomasetto Achile Model AT-07 si electronica STAG 100. sper ca detaliile sa fie de folos. Multumesc inca o data tuturor celor care m-au sfatuit in alegerea facuta. Respect!
  12. La solutia cu strungarul m-am gandit si eu de la inceput. sper sa nu pierd foarte mult ulei pe la filet deocamdata - ca sa dau baia jos acum si sa o duc la strung inseamna sa se duca tot uleiul pe care abia l-am schimbat. daca pica pe acolo o sa incerc solutia temporara cu gasket. cat despre saiba de curpu schimbata de fiecare data, sincer nici eu nu stiam si cu siguranta pe unde am schimbat uleiul nici ei nu au schimbat-o. clar au strans "ca berbecii" la vreun schimb si s-a dus drac filetul.
  13. Ieri am facut schimbul de ulei cu Mobil Super 3000 5W-40 - am facut deja 300km cu el si sincer nu am sesizat vreo diferenta notabila fata de Valvoline-ul pe care l-am avut inainte. Offtopic: mecanicul mi-a spus ca surubul de golire de la baie nu mai "strange" cum trebuie si ca o sa pierd ulei (a incercat sa puna si o garnitura). el spune ca filetul de la baie este distrus - mi-a sugerat sa fac un alt filet baii si sa fac un alt surub pe filetul nou. se poate face filet nou? sau trebuie sa imi iau alta baie de ulei?
  14. Mobil Super 3000 5W-40 mi-a gasit un prieten in Craiova si mi-l aduce zilele astea. Ca e sintetic, cum zice pe siteul oficial romanesc, sau nu, o sa incerc cu asta de data aceasta sa vad cum se comporta. Cu 5w-50, nu stiu ce sa zic, chiar nu vreau sa fiu eu ala care iese din tipare - merg pe 40 deocamdata. O sa bag si motor flush - am vazut ca exista in diverse variante si branduri - sincer nu stiam de el pana acum o saptamana cand am citit pe forum - o mare ignoranta din partea mea, recunosc. Cel de la 2+2, pe care l-am tot vazut pe aici recomandat e de ajuns, sau caut altceva? si ca sa fiu sigur - se baga inainte de a scoate uleiul vechi, nu? baia nu o mai dau jos iar, ca am facut-o "bec" in urma cu 2 schimburi. multumesc pentru detalii.
  15. Inainte de 5w-40 am avut tot Valvoline dar 5w-30 si mi s-a parut si mai zgomotos motorul decat cu 5w-40. de aceea nu prea as merge pe Mobil 1 ESP Formula 5W-30. ia uite aici: http://www.mobil1.co...Gama-Super.aspx Mobil Super 3000 5W-40 Un ulei de motor sintetic care este conceput pentru a oferi performanţă superioară sub acţiunea unor factori diverşi. Mobil Super 3000 5W-40 oferă o protecţie de încredere, superioară celei oferite de uleiurile convenţionale şi semi-sintetice...." Pe site-ul lor din UK sau US, nu apar detaliile astea intr-adevar. http://www.mobil1.co...Gama-Super.aspx http://www.mobil-1.c...lubricants.aspx Acum ce sa inteleg, ca astia de la "Romanica" l-au facut ei full-synthetic, la click? Alte pareri? eu as cam vrea sa merg tot pe 5w-40, dar sa fie si sintetic (daca exista combinatia asta bineinteles).
 

×
×
  • Create New...