Jump to content

secundanatura

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About secundanatura

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Buzau
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    BZ-05-CSM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Am schimbat VSS-ul deoarece asa a zis mecanicul la care am dus masina. Initial am luat un VSS de la reprezentanta Daewoo, dar cand sa-l monteze baiatu', i s-a rupt in doua in mana. Apoi mi-a facut el rost de unu la mana a 2-a. Tot asa face, si mecanicu' o tot tine pe a lui ca e de la VSS. In rest, nu mi se aprinde nimic in bord, masina merge corst numai reactioneaza invers cand calc ambreiajul-in loc ca acul sa coboare, el urca si coboara abia cand o scot pe liber, si atunci nu de tot (ramane pe la 1100-1200 de ture). Nu stiu ce sa ii mai fac!!! Ma dispera cand face asa si consuma in draci. Cineva mi-a zis sa o duc pe tester ca poate fi vreun scurt, da' numai de tester nu mai am eu bani acum...
  2. Salut! Nu am mai fost de mult timp pe forum si imi cer scuze cu anticipatie daca postez gresit, am studiat subiectele si aici mi s-a parut cel mai bine sa pun problema. Am un Cielo din 97 , motorul merge bine, nu prea am probleme cu el. In schimb, de vreo luna-doua, cat e rece sta foarte turata, 2000 de turatii la relanti. Dupa ce se incalzeste, sta corect la relanti, dar in mers, cand calc ambreiajul sa schimb treapta, se tureaza ca naiba tot pe la 2000. M-a disperat, nu stiu ce sa ii mai fac, adica...in mod normal, daca esti in a 4-a cu 1500 de turatii sa zicem, si calci ambreiajul, ar trebui ca acul sa se duca in jos, nu?..La mine in loc sa se duca in jos se tureaza ca nebuna si coboara abia cand am bagat iar in viteze.... ... Am schimbat VSS-ul de 2 ori, am dat o caruta de bani,,...nu e de la ala... Va rog, ajutati-ma in problema asta, dati-mi o sugestie daca v-ati confruntat cu asa ceva. In al doilea rand, ma omoara consumul. Dupa ce am schimbat plamanul, a consumat gaz 10-12 in oras si 7-8 afara dar acum imi ia 18-20 in oras. Am schimbat tot ce se poate schimba ca sa nu mai consume atat dar nimic...Mentionez ca am caloriferul de caldura infundat pt ca plamanul nu se infierbanta niciodata, oricat de mult as merge. Credeti ca asta e un motiv sa consume atat? Va multumesc.
  3. Salut. La mine la Cielo, de ceva timp mi se opreste motorul cand iau maxim dreapta sau stanga. Ieri mi s-a oprit in sensul giratoriu de am zis ca ii dau foc acolo in aglomeratia aia. De la ce sa fie? Motorul merge frumos, dar la un interval de 2 minute mi se tureaza singura cateva secunde, se duce la 1300 si revine singura. Totusi, de la ce se opreste? Ce legatura are directia cu mersul motorului?
  4. Era sh Dar e mai buna ca cea veche in sensul ca la asta nu joaca volanul si daca misc de roata stanga dreapta caseta e fixa, nu se misca nimic. La cea veche daca miscam de roata se misca toata caseta
  5. Salut. La mine problema e destul de serioasa. Am schimbat capete de bara, amortizoare, bucsi, discuri de frana. Am facut unghiul de directie. Dupa asta, masina a inceput sa traga stanga. La vulcanizare mi-au zis ca un cauciuc are nervura rupta. L-am schimbat, nicio shimbare la mers. Trage dreapta si trebura de la 50 in sus de zici ca acum se descalta vreun cauciuc. Am schimbat caseta de directie dar nu am mai facut apoi unghiul de directie. Dupa asta, la fel. Nu am joc in volan, dar pe sosea dreapta, tin volanul fix si masina se duce stanga-dreapta singura, fara ca volanul sa se miste 1 mm. Fuge de nebuna si eu ma kinui sa o tin dreapta si nu inteleg ce are. Va rog, ajutati-ma. Multumesc
  6. Oameni buni...eu nu stiu ce sa mai fac cu masina asta... Am schimbat rulmentul fata care avea joc. Am inlocuit un cauciuc (avea nervura rupta), am facut unghiul de directie. Masina tremura la fel si trage stanga. Mecanicul a constatat un joc in caseta si a trebuit sa o inlocuiesc. A fost un pic mai bine, dar acum a revenit tremuratul ala in masina de la 80 km in sus. Problema e alta: Pe sosea, tin volanul drept si masina fuge stanga-dreapta fara ca volanul sa se miste. Cineva imi spunea ca tremuratul e dintr-un cauciuc(la fel, are nervura rupta), dar nu stiu care e. Cum imi dau seama? Mentionez ca dupa ce am schimbat caseta de directie, nu am facut unghiul de directie. Ce ar putea fi?! Cum rezolv problema, ca eu fac 80 km pe zi si mie ca ies in decor intr-o buna zi de la rotile ale acare fug... Am probleme cu planetarele la viraj de pe loc mai in forta( caraie). Poate fi din planetare?
  7. Salut. Cu geamul deschis, in mers miroase puternic a benzina. In rest, pe loc sau cu geamurile inchise...deloc. Unde sa caut?
  8. Discurile mele sunt foarte subtiri si pe deasupra s-au cam rupt. Am schimbat recent placutele dar stau blocate si incing rotile. Frane...nexam. Ce ma mai fac cu franele astea?Maine pun discuri noi dar placutele vor sta si mai blocate, nu?
  9. Acum am venit de la Bucuresti si n-am putut sa merg cu mai mult de 80. Se aude pe dreapta parca unde am joc in rulment si fuzeta un zgomot intermitent de zici ca-i moara nu altceva...O sa-i schimb rulmentul si sper sa se rezolve. Ms pt raspuns. Totusi,informativ, ce e cu piesa aia din teflon din caseta?
  10. Salut. Am avut eva probleme cu directia la Cielo, i-am schimbat amortizoare, capete de bara, bucsi, pivoti, placute..am zis sa o pun la punct... Dupa ce i-am facut unghiul de fuga a inceput sa tremure usor stg-dr. si sa traga dreapta. Mecanicul mi-a zis ca e de la ancvelope ca hau ca bau..in fine...n-a stiut ce sa - mizica asa ca am mers la unul care mi-a spus ca 4 din caseta o anumita piesa din teflon. Despre ce este vorba, cat cost asi unde o pot gasi ca pt ca am inteles ca se gaseste f greu...Mersi mult. Am uitat sa specific...tremuratul stanga dreapta se simte si la 30 la ora asa ca nu cred eu ca e din cauciucuri sau jante..e adevarat ca am joc in rulmentul de pe roata fata. Va rog ajutati-ma cu un sfat macar ca m-am saturat de mecanici incompetenti
 

×
×
  • Create New...