Jump to content

bubu

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About bubu

  • Rank
    Forumist
  1. buzunar... fratilor... si masina are numai 2 ani juma' m-a cocosat...
  2. Fratilor. .am fost la service ... arian motors pe Plevnei II (ala cel mai aproape de Witing). Problema mea cu boncanitul pe fata s-a rezolvat cu 1. vaselina siliconica etrier frana 2. bucsa bara stabilizatoare matiz 2x 3. bascula matiz 2x 4. bucsa bara stabilizatoare fata 4x cost 3 mil (manopera inclusa) Pe spate am un scartait continuu... cand am 4 persoane in masina.. baietii de la service au zis ca iei nu aud nimic.. insa s-au arata foarte dornici sa-mi schimbe cele 2 amortizoare de pe spate .. (fara sa se duca cu masina in teste). Dupa ce am dat o mica SPAGA.. atitudinea s-a schimbat complet... baietii mi-au spus.. "nu cred ca are rost sa schimbati amortizoarele, cel mai bine este sa va duceti la servisul de la Titulescu sa le testati, ca acolo aia au cu ce sa le testeze" ideea este ca pivotul pe stanga mai avea putin si se rupea si atunci chiar c-o luam in mina urat de tot.. in rest nimic "deosebit" .. ducandu-ma sa mi se faca factura vad pe deviz .. <<manopera schimb ulei cutie + ulei cutie>> . l-am intrebat pe "papagalul" de la receptie de ce apare acel lucru pe factura. raspunsul a venit imediat... <<fiindca baietii v-au schimbat uleiul>> la intrebarea mea .. <<De ce?>> :?: fiindca nu venisem la revizie... mi s-a raspuns ...<<fiindca asa au constatat baietii ca ie bine>> in urma investigatiilor facute cu mecanicul am ajuns la concluzia ca cei de la magazie vroiau sa-si scoata pentru ei un ulei asa ca l-au pus pe comanda unui fraier... :!: in concluzie mare atentie la devize :!: ca se fura ca-n codru Cred ca trebuie facut un "HOW TO" sa te duci la servis si sa-ti rezolvi problemele.. cred ca pentru inceput: 1. nu trebuie lasata masina.. in grija receptionistului.. fiindca acestuia ii este lene sa scrie pe comanda toata povestea ta .. cu bocanituri, scartaituri.. si momentele cand se aud. 2. dai o mica spaga la cel care iti va lucra masina...(va spun ca este o diferenta de la cer la pamant intre a da si a nu da) 3. stai langa masina chiar daca citesti ziarul 4. te uiti foarte atent pe deviz 5. si stiu.. o zi buna!
  3. legat de scartaituri .se poate sa fie.. pana acum am mers numai cu muzica tare (din cauza "spatelui") si nu prea am auzit a mai aparut o chestie... cu volanul total stanga.. daca plec de pe loc s-aude un "troscaiat".. ce sa fie oare? multzam mult,.. pai cred ca, cu proxima ocazie ma duc la pe service... pana acum am fost la radacini de pe plevnei... niste kakanari.. bulangisti... inca o chestie despre service-ul radacini.. plevnei... rotile de rezerva noi sunt inlocuite cu altele vechi... (slava domnului nu mie)... se fura capacelele ce mascheaza suruburile de sub parbriz... se fura surubele de oriunde din masina... pe forum am vazut pareri impartite cu privire la serviceuri... pana la urma unde recomanzi sa merg
  4. din cate am inteles tot premium brands sunt unici importatori de K&N. cred ca la ei e cel mai ieftin. Ce parere aveti de tobele Remus.
  5. tuning matiz - http://www.orciari.it/italiano/prodotti%20...matiz%20ing.htm http://www.orciari.it/italiano/prodotti%20...z%202%20ing.htm arata beton mai ales daca ai $$$$. in romania importa prin premium brands .. au pe Ion Mihalache (fost 1 MAI) colt cu Maresal Averescu. Magazin. din cate am inteles ei sunt unici importatori .. Atentie feriti-va de X&X Tuning. sunt falimentari si fac falsuri din fibra de sticla.. le vand drept originale apropos de tuning.. ma bate gandul sa-mi iau un filtru de aer K&N pentru matizul meu. am intes ca sunt tare bengoase.. a incercat cineva..?
  6. Salut! Io mi-am pus mai demult un Viper cu pornire de motor www.directed.com www.directed.ro .. pot sa va spun ca iarna e demential... porneste masina singura... intr-o iarna cand a nis foarte tare.. si masina era inzapezita complet.. un mosulet amabil.. mi-a dezapezit toata masina.. a vazut-o ca merge... si ca dadaea din lumini si a crezut ca is-a fact cuiva rau in masina a si inca ceva.. nu tipa aiurea in tramvai.. din manual am inteles ca are nu stiu ce functie... care anuleaza senzorii pentru o ora daca se declanseaza de mai mult de trei ori...
  7. mai fratilor.. desi am maty-ul de aproape 3 ani..30k km va rog sa-mi spuneti si mie .. fiindca eu n-am gasit in carte ... cum se porneste matizul? (cum se da la cheie?).. fiindca eu intru .. dau la cheie n'astept nimic si porneste imediat.. ba chiar am pornire de motor din telecomanda... si iarna proneste fara probleme.. din telecomanda am timpul de dat la demaror foarte scurt ceva de genul 0,5 secunde... iarna .. daca e mult prea frig afara s-o ia din prima din a 2-a sigur o ia.
  8. daca indrepti rotile si le echilibrezi .. merge.. asa am patit si eu,. la 90-100 incepea sa tremure - dupa ce am facut . trebsoara la 130 nu se simte..
  9. bubu

    Zebre cu dinti!

    io zic ca e un contract a lu' fiu lu' nepotu lu primaru' care trebuia si el sa scoata niste bani... am vazut si eu ca se duc destul de repede... plus daca nu se duc pana la iarna, plugurile sigur le vor lua.. vezi cazul piata victoriei... unde au semnalizat benzile cu niste "chestii din sticla reflectorizante" acu fro 2-3 ani.. in iarna ce-a urmat le-au luat cu plugurile si acum iti julesti cauciucele pe cioburi
  10. Salut! Am un matiz din aprilie 2002 (mai am putin si iese din garantie) si 27 k km. problemele avute cu el: 1. N-a intrat bine in viteza din 3 in 2... intr-a doua intra (fara probleme) numai daca am 20km/h ..m-am dus la service - mi-a zis cu nea d'acolo.. de la ambreiaj.. l-a manarit el.. da tot de geaba.. din lene prostie am neglijat-o si acum merg la fel ca la inceput .. vreau s-o bag intr-a 2-a astept pana masina ajunge la 20 km/h. 2. cablu ambreiaj - l-am inlocuit cu 800 k lei. in al 3-lea an de garantie cablu nu mai este acoperit. pot spune ca am avut norok fiindca mi s-a rupt cablu "ezact" in dreptul serviceului de daewoo de la Apaca. (tocmai veneam de la Budapesta) 3. troncane pe spate la greu.. (n-am apucat sa ma duc la service) 4. pe fata a inceput sa troncane la gropi mici - cand m-am dus la service .. un nea' d'acolo mi-a zis.. "nu ie amortizoarele ca nu ie curs" - oare asta e testul amortizorului "daca ie curs"? 5. s-a bagat chestia cu uleiul Daewoo - am avut iarna trecuta ulei daewoo - mi s-a parut ca merge janghinos masina cu el. cand am pus ulei OMV (in ciuda faptului ca mi s-a zis ca o sa pierd garantia la motor) mi s-a parut ca merge mult mai bine 6. legat de pornire pot sa va spun ca n-am nici o problema ba chiar pleca la sfert de cheie, ba din contra mi-am pus si alarma care porneste motorul din telecomanda - iarna e demential ca gasesti masina dezmortita si poti s-o dezapezesti in 5 min si dupa primele 5 minute se face cald tare in ea. in rest in alta ordine de idei. la pravalie o colega are un ticolino - problema lui e ca nu franeaza - in sensul ca tre sa te impingi in pedala de frana ca sa se franeze ca sa blocheze rotile (de ITP trece fiindca acolo nu se testeaza sensibilitatea apasarii pedalei).. am schimbat cauciuce - facut geometrie - am schimbat placute - pompe servo - de geaba.. ce ziceti? - la service am primit raspusurile: a. pai e masina veche (4 ani) asa face toate (chiar si dupa ce am schimbat tot ce mai sus) b. pai ce vrei sa franeze ca mertzanul? c. tico nu e matiz sa franeze ca matizu
 

×
×
  • Create New...