Jump to content

Felix

Membru
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

About Felix

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/14/1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    nt98adu@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    Piatra-Neamt
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo GLE/AC/GPL
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    NT-98-ADU
  1. Daca nu gasesti vegetatie acolo, pregateste-te pentru un motor ventilator climatizare. unul nou este 300Ron, iar la second il gasesti cu 80ron.
  2. Pai de la mecanic am venit si mi-a spus ca tachetii sunt hidraulici si nu necesita reglaj la culbutori, iar supapele fac rotatia completa! Mai mult de atat nu stiu ce as mai putea face!
  3. Cand am cumparat unul nou, pe care l-am montat,l-am verificat cum scrie in manual, adica bagat intr-un vas cu apa la 90 grade si am vazut ca deschide, iar cand temperatura a scazut la aprox 75 a inchis. Atunci, mi-am facut curaj si l-am montat. Problema cu ceasul de apa a aparut cand am uns vitezometrul sa nu mai scartie. Nu mai cita mesajele anterioare!
  4. Va salut! Am si eu o problema cu ceasul de la apa. Cand pornesc motorul si il las sa functioneze la ralanti, indicatorul de apa urca normal spre jumatate. Daca circul in oras, acolo sta, dar cum am iesit din localitate, in circa 10 min. coboara spre linia albastra. Mai precis, sta putin dupa prima linie alba. Am verificat si termostat, am miscat de mufa de la sonda de apa ce intra in chiuloasa, dar apare aceeasi pb. Ce as putea face? Sa schimb ceasul?
  5. Felix

    Cielo Exe 2005

    Incearca si schimba ornamentele tip pedale, ca nu dau bine! Vezi ca se gasesc aceeasi marca ca si volanul chiar daca sunt ,,bazaristice". Sunt mai mici si parca mai fine.
  6. Ce sa-i mai reglez? Si de unde se regleaza supapele?
  7. Daca am spus prostii, mecanicul este vinovat. Eu l-am intrebat de ce o data scartie si cu pedala apasata, nu. Ce am scris eu asta a spus. S-au nu am inteles eu bine?
  8. Raspunsul este simplu: 1. in momentul apasarii pedalei de ambreaj rulmentul de presiune este decuplat,iar cand ridici se cupleaza. 2.dupa schimbarea rulmentului nu s-a mai auzit acel scartait in momentul cand dadeam drumul la pedala de ambreaj. 3.La o analiza a rulmentului inlocuit, am constatat ca pe langa faptul ca acesta avea un joc lateral ingrijorator, mai prezenta si fenomene de gripare. Din moment ce a disparut zgomotul, eu sunt multumit de operatiunea executata in service, ceea ce va doresc si voua in momentul in care apelati la ,,doctori".
  9. Cand pornesti motorul, tii ambreajul apasat? Daca-l tii, nu se aude! Cum ii dai drumul, cum scartaie, fluiera. Eu, nu-ti spun din povesti, ci spun cum am ajuns sa schimb un rulment de presiune. Bineinteles ca noi, cei din fata, calculatorului, nu avem cum sa auzim diferitele zgomote ale celorlalti, dar din cele patite ne exprimam.
  10. Verifica sub spoiler si vei vedea de ce nu functioneaza. Daca nu te pricepi, un electrician auto, in 15 min nu are ce face!
  11. Stii la ce ma gandeam? Aveam un instructor auto pe vremuri, care- mi spunea sa nu ma mai uit la turometru, caci numai incepatorii se uita ci sa fac bine sa-i ascult motorul caci voi avea de castigat! Serios vorbind, sa stii ca nu-i place a-III-a la 50. Am umblat putin la avans, era cam mare si parca pb. s-a mai ameliorat, dar ceva, ceva nu este clar. O gasesc eu sti spun si tie!
  12. Va multumesc pentru amabilitatea de a-mi raspunde, tuturor! @Sorin77. Am schimbat uleiul cu Opel 10w40, dupa ce in prealabil am spalat motorul in interior. Sunt multumit de zgomotul motorului, mai ales ca acum am schimbat axul, culbutori, curea distributie, impingatoare supape si bineinteles filtru de ulei. Toata afacerea a costat 665ron. Sper sa ma tina macar vreo 40000 de astazi inainte! )
  13. Multumesc pt. sfaturi, am schimbat cureaua 85ron, dar rola nu am mai schimbat-o. La 6000km parcursi, nu mi-am mai permis sa o schimb!
  14. Trebuie inlocuit doar semeringul, dar pentru aceasta tb. sa dai distributia jos. Sasaitul de care spui, nu are legatura cu semeringul. Poate fi de la filtrul de aer neetans sau de la furtunele aferente. La axul cu came NU trebuie umblat!
  15. Ar trebui sa verifici parcursul firului care da tensiunea. Vezi ca sub spoiler ai un manunchi de fire printre care si claxonul. Acolo este o conexiune. Dintr-un fir care vine de la tabloul de sigurante, printr-o mufa se bifurca acel fir in doua pt. cele 2 claxoane. acolo poate fi oxidat si nu da curent pt. functionare. Incearca si acesta varianta. La mine a fost valabila.
 

×
×
  • Create New...