Jump to content

vinkator

Membru
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About vinkator

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1998

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mai jos este un link de cand am dat eu motorul jos si sunt cateva poze acolo (poate te ajuta) postul #926http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/13651-probleme-motor-tico/page__st__920
  2. Ca sa dai capacul jos: slabesti electromotrul din suruburi, slabesti si scoti cureaua de pe fulie. Dai fulia jos si apoi masca de plastic . E ceva mai dificil de scos fulia (gasesti pe forum- probleme motor tico) mai multi algoritmi de dat fulia jos. (in caz ca nu ai cheie speciala).
  3. Eu iti sugerez sa desfaci capacul de plastic sa vezi exact . Locurile pe unde ar putea sa curga ar fi : - semeringul de la axul cu came (vad ca sunt pierderi si in partea de sus a capacului) - semeringul arbore cotit - chiar pompa de ulei crapata(eu asa am patit). - mai rar dar este posibil sa ai si cuzinetii uzati (ai intins de curand cureaua de la alternator? ) Problema este ca din cauza miscarii angrenajului distributiei (curea,fulie,etc) iti arunca uleiul in toate directiile, lucru ce face mai dificila localizarea fara a demonta capacul de plastic.
  4. Am gasit niste furtune infundate complet pe care venea antigel in motor si ink unu partial infundat care venea cu un capat deasupra motorului.le-am desfundat si acum am consum d 10%.motorul merge normal

  5. Cred ca ai rezervorul sau o conducta sparta . Consumul tau e de 18%, oricat de dereglat ar fi carburatorul nu are cum sa consume in halul asta. Porneste masina si in timp ce sta la ralanti te uiti pe sub ea si pe la conductele de benzina care duc la carburator sa vezi pe unde curge. Sufla si pe conducta de retur sa vezi daca nu e infundata . Motorul se comporta normal ?
  6. Dar dupa ce se incalzeste iti sta relantiul ? Daca nu iti sta si dupa ce s-a incalzit e posibil sa fi intrat un gunoi pe jiclorul de ralanti. Daca iti sta inseamna ca e de la socul automat, e scris si rescris aici pe forum cum se regleaza . Ori pui un robinet de acvariu pe supapa vacumatica care controleaza prima cursa a socului, ori mai reglez de la rotita de plastic cu arc care actioneaza clapeta .
  7. PM =Private Message. Apesi pe profilul lui "morisson " si sub poza user-ului ai un link "Send a message" . Din pacate eu nu stiu nici un mecanic specialist, dar poti incerca si in Bucuresti ca nu este asa departe de Targoviste. Eu stiam un service bun langa autogara Filaret in Buc , dar nu stiu sigur daca mai exista. Mai cauta pe forum ca sunt vehiculate tot felul de service-uri.
  8. Pai da-i un PM lui "morisson" . Nu trebuie sa te pricepi, trebuie doar sa ai rabdare sa citesti tot topicul si apoi il vei regla mai bine decat Dl. Costel . Pe mine m-a ajutat foarte mult topicul si nu sunt nici pe departe mecanic de meserie . Ce ti-au zis cei din Targoviste de la service ca are ? Ce anume inseamna ca nu merge bine la rece? (porneste si imediat se opreste?, e prea turata, sta prea mult timp turata, nu se tureaza cat trebuie? nu sta la ralanti?). Explica mai in detaliu ca sa te poata ajuta cineva.
  9. Furtunele aerotermei le poti scoate si de la celalt capat al furtunului , e mai simplu pentru ca este mai mult loc si nici nu risti sa rupi tevile de intrare/iesire ale aerotermei.
  10. Daca cititi tot topicul sigur veti putea regla carburatorul sa mearga ceas . Mai exista si varianta socului manual (adaptat cu un cablu de soc de Dacie) . @crysgye : Cate spire sunt rupte ? Ai putea sa il lipesti cu Poxipol si apoi mai slabesti din reglajul rotii dintate . Eventual pune o poza . Arcul nu il gasesti ca piesa de schimb, incearca sa cumperi un carb SH defect si sa ii folosesti rotita .
  11. @lughy .: Inainte de opratiune cumpara si o garnitura de capac noua (max 10 ron) , ca eu nu am reusit sa etansez la loc cu cea veche si am fost nevoit sa cumpar una noua .
  12. Chiar daca e no-name...pune tot acelasi tip no-name. Nu e bine sa ai un tip de ulei si sa completezi cu alta marca . Cand schimbi marca...schimbi tot uleiul odata. Eu cand fac schimbul imi cumpar 1L in plus aceeasi marca pentru completare. Bine ca era doar semeringul .
  13. Ce tip de ulei ai pus ? 10W30 ..5W30 ?? La mine curgea pe langa pompa de ulei, care de altfel era si crapata . Inainte sa faci RK vezi ce compresie ai , poate nu este nevoie . Ar mai putea fi si din cauza cuzinetilor . Dar trebuie sa speli acolo ca sa observi exact locul pe unde iti curge. Nu e bine sa amesteci uleiuri de la producatori diferiti pentru ca reactioneaza ciudat uneori. Becul se aprinde pentru ca nu ai presiune la ulei , probabil devine foarte subtire.
  14. Daca umblii cu atentie , nu are ce sa se deregleze . Faci poze inainte sa desfaci ceva (iti va folosii in caz ca nu mai ti minte unde sa pui anumite piese) .
  15. Daca vrei sa te apuci de operatiune, gasesti manualul pe forum . Ai deasupra 4 suruburi de 13 in colturi , le desfaci pe toate 4 si il iei cu totul in casa, dupa care la caldurica il desfaci bucati (se deschide in 3 parti, vezi ai grija ca o sa iti cada o biluta sa fi atent sa o pui la loc).
 

×
×
  • Create New...