Jump to content

hrts

Membru
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

About hrts

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2006
  1. Are cineva Cenmax CM555CH? M-ar interesa manualul ei de service (wiring diagram + modul de operare). Telecomanda are forma unui ou in sectiune, are 3 butoane marcate 1,2,3, butoanele 1 si 2 fiind mici si dispuse in partea de sus a telecomenzii iar butonul 3 avand diametrul mare si este asezat in partea de jos a telecomenzii. Deasupra butoanelor 1 si 2 se gaseste un led de dimensiuni mici, culoare rosie. Alarma are un buton valet de culoare rosie. Stickerele de pe geam indica faptul ca ar fi o alarma Champion, dar pe cutia ei are un sticker cu CM555CH. Problema care incerc sa o rezolv: suna continuu dupa 1-2 min de la aclansare, total aleator. Alarma este montata de pe un Tico. Ce stiu despre ea: cum se reseteaza. Se intra in masina (este foarte important sa fie toate usile inchise), se pune contactul motor si se apasa butonul valet pana cand ledul de stare al alarmei se stinge (cam 4-5 secunde). Se scoate cheia din contact - procedura de reset este completa.
  2. Am fost la nashu la service... pe de-a moaca. Oricum merita oricat ar costa. Pot sa stau cu masina la stop si cu radioul oprit si sa nu mai aud cheile din torpedou care se lovesc una de alta, sau sa vad oglinda retrovizore cum vibreaza. Am avut senzatia ca mi-au schimbat masina ... asta dupa ce am comis-o si i-am luat bateria la incarcat in casa la -15 grade si a doua zi masina mergea ca dracu.
  3. Multam fain DWC! Dupa faza cu scosul bateriei si pus la loc la -10 grade ramasesem cu turatia de relanti la 1500rpm. Am fost la service si i-am rugat sa reseteze masina si sa mi-o dea resetata (sa o invatz eu cum sa mearga > ) Ca urmare am masina noua!!! Nu o recunosc! Merge foarte rotund, este linistit motorul (inainte mai avea accese de tuse la relanti ), sunt super multumit. Acum sa vad daca are efect si asupra consumului.. PS: resetarea au facut-o computerizat (ECM + IAC).
  4. De cand am pus cauciucurile de iarna am consum mai mare: 11,7% fata de 11% in mod normal in oras (Bucuresti din Pta Sudului in Pipera). In plus aderenta este f scazuta pe sosea umeda + cauciucuri de iarna - mai tot timpul pornesc patinat de pe loc, desi nu asta este intentia . Astept sa se incalzeasca definitiv sa trec pe cauciucurile de vara sa vad daca nu cumva cresterea de consum se datoreaza cauciucurilor...
  5. Cand ati schimbat bolturile cu pricina a trebuit sa decuplati cablurile electrice? Sau se pot lasa pe loc cat faci operatiunea? Am si eu o bataie dubioasa pe care nimeni nu o identifica si as incerca de unul singur sa schimb bolturile... dar nu stiu ce sa fac cu cablurile electrice de la centralizata si de la geamuri. PS: a schimbat cineva cablurile? La o usa nu mai merge geamul decat cu usa inchisa - posibil cablu intrerupt.
  6. Intrebare: daca la 125K (amortizoare originale) testul indica 98% si totusi masina este instabila la curbe ce sa schimb - masina, amortizoarele sau testerul?
  7. Nu am condus Leonul 20VT cel vechi dar am mers intr-unul - modificat de la 180 la 225 cai (masurati pe stand de putere). Testul care m-a facut sa il admir a fost curba de la intrarea in 2 Mai unde a intrat cu 110 la ora si a iesit lejer cu peste 130 la ora. A doua in curba zacea o dacie Solenza data peste cap la doar 80 Km/h. La 225 cai manca 19 litri la suta in oras cu un sofer sportiv la volan- depasete SantaFe-ul tau cu mult . Daca vrei sa atingi 240 km la ora si sa mai ai inca pedala ia-ti Leon. Dar la viteza aia o pietricica mica-mica aproape trece prin parbriz - realitate patita de fratelo. Recomand casca de protectie... Dute la un showroom unde au un Leon tunat si eventual cu stand de putere. Iti arata baietii unde sunt maximele la curbele de putere si moment, vezi ce putere are, si apoi faci o tura in cunostinta de cauza. Este unu la iesirea spre Jilava langa Peco (www.metrotehnica.ro) unde au tot ce le trebuie si pot sa iti faca si tuning.
  8. Cu riscul de a starni rasete/glume si alte d'astea -> Io cui dau banii ? Joi pe 16 e bine/o fi rau?
  9. Problema similara la Ticoul prietenei: moare dupa prima si a doua cheie daca nu o accelerez un pic. Dupa aIIIa cheie se descurca singura.. Problema a aparut dupa o interventie la carburator - reglarea socului. Problema a inlocuit alte probleme: masina se oprea cand se incalzea si nu mai era turata, si in plus era super "nervoasa" si consuma enorm (era atat de nervoasa masina ca prietena mea (incepatoare) lasa in urma toate masinile la stop indiferent de marca sau sofer... de-a dreptul ciudat pentru un incepator). Din ce am vazut mecanicul a reglat deschiderea si inchiderea clapetei de soc prin masurarea adancimii la care se afla clapeta (marginea ei) in carburator: enealta folosita - un subler. Dupa ce a facut asta a dus masina pe standul ITP si i-a reglat carburatia pana o cifra de pe raportul ITP a indicat 1,00. O sa incerc sa aflu cele 2 distante optime ale clapetei socului si cum se numea acea valoare (cred ca era raportul aer combustibil) din raportul ITP. De atunci masina moare cand este foarte frig la primele 2 chei, dar nu mai consuma asa mult, si nu se mai opreste cand iese socul din functiune.
  10. Cielo 95 Pompa apa + inel de etansare - 92 RON Vas expansiune 28 RON
  11. 11 ani, 122500 Km - pompa de apa pierde lichid. Schimbat pompa de apa - 93 RON Schimbat vas de expansiune - 25 RON.
  12. Vreau si eu 2 autocolante cu Daewoo. Vin Joi (2 Feb) la intalnire...platesc cu cash .
  13. 1. Mad MAX - 2 seturi (4 bucati) Daewooclub.ro 2. NFS -1 set (2 buc) DaewooClub.ro 3. Abram Burel - 1 set (2 buc) DaewooClub.ro 4. Ticolino - 1 set (2 buc) DaewooClub.ro 5. sprite - 2 seturi Daewooclub.ro 6. steph - 2 seturi (4 bucati) Daewooclub.ro 7. dinoc - 1 set (2 buc) Daewooclub.ro 8. Mike.omega - 1 set (2 buc) Daewooclub.ro 9. Apocalips - 1 set ( 2 bucati ) DaewooClub.ro 10. Dreamlike - 1 set DaewooClub.ro 11. MethodRO - 1 set DaewooClub.ro 12. XXL - 1 set DaewooClub.ro 13. ToPser - 1 set DaewooClub.ro 14. aztec- 1 set daewooclub.ro 15. freemind - 1 set daewooclub.ro 16. vlad- 1 set daewooclub.ro 17. Laurentziu83 - 1 set daewooclub.ro 18. nrares - 2 seturi (4 bucati) Daewooclub.ro 19. Pedala - 1 set DaewooClub.ro 20. Maniaku - 2 seturi DaewooClub.ro 21. ileana - 1 set DaewooClub.ro 22. ovidiu51 - 2 seturi DaewooClub.ro 23. Nexxus - 1 set (2 buc) DaewooClub.ro 24. mikken - 1 set DaewooClub.ro 25. neonne - 2 seturi DaewooClub.ro 26. Alezz - 1 set DaewooClub.ro 27. Florinut - 1 set DaewooClub.ro 28. Zmeul cel rau - 1 set DaewooClub.ro 29. downlaw - 1 set DaewooClub.ro 30. Mircea - 2 seturi DaewooClub.ro 31. john - 2 seturi DaewooClub.ro 32. strumfuadi - 1set (2buc) DaewooClub.ro 33. MariusZMC - 1 set (2 bucati) DaewooClub.ro 34. JMu - 1 set (2 bucati) DaewooClub.ro 35. hawkeye - 2 seturi (4 bucati) DaewooClub.ro 36. Wolfman - 1 set (2 bucati) DaewooClub.ro 37.Neo - 1 set(2 bucati) DaewooClub.ro 38. covrigma - 1 set(2 bucati) Daewooclub.ro 39. remix - 1 set - DaewooClub.ro 40. Paul_Ferrari - 1 set - DaewooClub.ro 41. SSorin - 1 set - DaewwoClub.ro 42. CT_ZDB - 1 set DaewooClub.ro 43. dan22y - 1 set DaewwooClub.ro 44. nick99-1 set DaewwooClub.ro 45. moshu- 1 set DaewooClub.ro 46. gigi-kent- 1 set DaewooClub.ro 47. mihaim - 1 set(2 bucati) Daewooclub.ro 48. viorem87 - 1set (2 bucati) DaewooClub.ro 49. aqua 1 set Daewooclub.ro 50. AAdorjan 1 set (2 bucati) DaewooClub.ro 51.URX-1 set Daewoo Club.ro 52.mortymer - 1 set (2 buc.) DaewooClub.ro 53. Leutzu - 1 set cu Daewooclub.ro 54. cpop - 1 set cu Daewooclub.ro 55. zapacitu- 1 set cu DaewooClub.ro 56. guru - 1 set cu DaewooClub.ro 57. Bobby - 1 set cu DaewooClub.ro 58. HRTS - 2 seturi cu DaewooClub.ro
  14. Cielo GLE AC 95 - SOHC 1499 cmc, 120000 Km la bord Ulei Mobil 1 5w40, Benzina OMV 95 Iarna urban (Bucuresti de la Budimex pana in Pipera) 12,5%. Iarna extraurban (Bucuresti Poiana Brasov) - 7,8% Varba Urban (acelasi traseu ca iarna) cu AC - 9,5% Vara extraurban cu AC : 7,5%
  15. Nu e greu de dat cu mana inapoi... numai ca dupa ce ma sui in Ticoul prietenei am tendinta sa dau semnalizatorul in pozitia opusa directiei de viraj (el saracu revine si ii mai dau eu un vant de induc lumea in eroare). Si apoi dupa ce ma obisnuiesc cu Tico-ul, injur Cielo-ul ca merg sute de metri cu el pornit. Concluzia este ca ajung sa enervez "participantii la trafic" si nu e bine... mai ales cu Tico-ul . Revin cu rugamintea de a-mi spune codul piesei/ansamblului. Sau eventual un parc de dezmembrari de unde sa iau piesa de la un Cielo sau Opel daca se potriveste @tkd29 - volanul se poate regla in adancime ca sa folosesti o alta portiune a camei, mai putin uzata. Iti recomand sa il apesi la maxim (are o piulita de blocare chiar pe coloana de directie, cam pe la jumatatea coloanei). Cel putin asa este la GLE AC-ul meu (GLE AC 1995 Corea) Inca o problema legata de blocul de semnalizare: la actionarea contactului de pozitii acesta nu functioneaza din prima. Daca incerc de 2-3 ori pozitiile merg. Problema apare numai la primul pas (pozitii, lumini de bord, faruri ceata, lampi spate ceata), si nu influenteaza de loc celelalte pozitii (faza scurta si faza lunga). Exista o posibilitate sa curatz blocul de contacte? L-am spalat acum 6 luni cu spray de contact (am bagar lichid in el sub presiune si apoi l-am suflat cu aer comprimat) dar nu a dat rezultate multumitoare. Inainte sa il arunc si sa iau unu nou as vrea sa stiu daca cineva a reusit sa il curete ca lumea, si a fost multumit de cum functioneaza dupa aceea.
 

×
×
  • Create New...