Jump to content

florin tgv.

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About florin tgv.

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/17/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    TARGOVISTE
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    CIELO GLE
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    DB - 06 - ARA
  1. Avand GLE , si satul de demontat , uns , curatat si remontat glisiere si etrieri din doua in doua luni , am luat de la dezmembrari o pereche de etrieri de opel astra F (cu discuri ventilate de 236 si jante pe 13).Operatiunea de schimbare etrieri , lichid de frana si aerisit a durat cam o ora , iar toata distractia m-a dus 160 Ron. pot spune ca dupa up-grade tine mult mai bine frana si cel mai important am scapat de blocatul etrierilor pe glisiere.
  2. sa fi sigur ca ti s-a piscat garnitura de chiuloasa , la mine pana sa pice(a fost defect de garnitura , a avut un por la inelul de etansare camera de ardere de la pistonul 4) , am mers cam o luna de zile cu relanti variabil , galgait in calorifer si antigelul din borcan nu mi-a scazut intr-o luna decat un deget.Iar pentru pierderea de ulei incearca sa schimbi o-ringul de la modulul de aprindere
  3. este ok Kit-ul am montat asa ceva pe o gramada de masini si dupa 2-3 ani inca nu au nici o problema , daca mai stateam in Bucuresti te ajutam si cu montajul dar... , vezi ca sant niste baieti OK pe langa gura de metrou de la Pacii , mergi inspre Carefour de la metrou cam 200 de metrii si este tot pe partea dreapta(cam dupa ce se termina parcul )
  4. [am rezolvat-o cu o segmentare si rectificare vibrochen Oricum iti multumesc.
  5. Reparatie motor: set segmenti(standard)- 150 lei(nu a fost nevoie de alezarea blocului motor) supapa evacuare-22 lei set garnituri motor- 120lei con etansare galerie evacuare- 30 lei cuzineti biela R2- 55 lei cuzineti palier R1-75 lei rectificat vibrochen- 150 lei mastic siliconic - 10 lei ulei Castrol Magnatec 4L- 97 lei filtru ulei - 10 lei manopera facuta de mine - cateva sticle de intaritor(coniac , tuica) ca a fost destul de rece motorul l-am desfacut pentru ca dintr-o data pe la 110 la ora a inceput sa bataie , sa merga in trei , rateuri pe evacuare fum ca la o raba obosita .Prima data am gasit o supapa de evacuare sparta(cam un sfert din ea)si daca tot am ajuns aici am continuat si cu restul motorului(oricum il pastea o segmentare dar era programata pentru mai incolo) (masina am luat-o la 200.000 de km si am dus-o pana la 573.000 , bineinteles ca de vre-o 4-5 mii de km cu fumul dupa mine ca dupa trabant, am mai schimbat acum 3 ani si ceva axa cu came , culbutorii si pastilele de la culbutori , semeringuri de supapa si garnituri pentru galerii+garnitura de chiuloasa dar numai stiu pretul la ele -stiu ca m-a dus atunci 800 RON tota afacerea)
  6. Salut, cielo GLE 96 570.000 km: set segmenti standard 150 lei set cuzineti palier 55 lei set garnituri motor 120 lei rectificat vibrochen(doar manetoane)- 100 lei cuzineti biela(manetoane) R1 - 35 lei set ambreiaj Valeo-300 lei tampon motor fata-65 lei cap planetara dreapta - 80 lei manopera - cateva bidoane de bere(la 2L) (eu sant mecanicul)
  7. Salut, garnituri motor cielo sant pentru 8v sau 16v?imi trebuie setul de garnituri pentru tip G15MF asta in cazul in care le mai si ai disponibile
  8. Salut , cam cati kilometrii e mers motorul 8V?.Aseara pe al meu l-am dat pe ulei dupa 570.000 KM , daca are pana in 200.000 ma gandesc sa t-il iau dupa sarbatori daca il mai ai pana atunci
  9. Salut , pentru posesorii de GLE (cu buget mai scazut si timp mai putin ), nu va mai chinuiti sa modificati franele pe spate fara sa incercati macar sa schimbati taburii , cablul de frana de mana si sa faceti un reglaj corespunzator , o sa ramaneti uimiti de ce frana o sa aveti. Eu am schimat tamburii(probabil pe masina erau cei originali din 96)si cablul de frana de mana de mana (avea perioade cand ramanea blocat pe partea stanga ), am reglat distanta intre saboti si tambur(aerisire nu am mai facut) , si acum dupa o saptamana inca nu m-am obisnuit cu franele (tin de de scot prin parbriz si avantajul e ca tin fara sa blocheze rotile ,asta in cazul in care nu te sui pe pedala, pt. ca atunci te duci taras). Tamburii m-au costat 170 lei , si cablul 90 lei Am uitat sa mentinez ca etrierii sant cei originali(care vin de la opel Ascona C , kadett e din 84 pana in 92 pentru cine e intesat)la care am schimbat acum vre-o doi ani culisoarele
  10. Salutare la toti forumistii ,legat tot de batai motor am patit-o azi dimineata cand ma duceam la Ploiesti , dupa ce s-a incins bine motorul(temperatura normala),a inceput sa imi bata(la inceput incet dupa care imi venea sa ma dau cu capul de parbriz ca imi tacaneau creerii) axa cu came si probabil cativa tacheti(care oricum erau acoperiti de bataia axei)concomitent cu palpairea becului de presiune de ulei(cand incepea becul sa palpaie se auzea si bataia din ce in ce mai tare) , am mai avut simptoma asta cand mi s-au bulit cuzinetii , mai aveam putin pana la servici asa ca am dat in continuare. Dupa vre-o 2 ore am pornit din nou motorul , totul ok , ambalata in draci , omorata nu mai batea nimic , abia dupa vre-o jumatate de ora de mers la relanti a inceput sa bata din nou , binenteles concomitent cu palpairea becului de presiune de ulei .(uleiul verificat inainte de pornire , era ok) Marti am schimbat uleiul si fltrele , am bagat Castrol Magnatec 10w40 , pana acum foloseam GM 10W40(de 4 ani incoace si schimbat la fiecare 5500-6000 de km.) Am tras oncluzia ca uleiul se subtiaza cand se incalzeste motorul si nu se mai face presiune(pana sa se incalzeasca motorul am desfacut si capacul culbutorilor sa verific daca ajunge uleiul in rampa si ajungea la toate orificiile din axa). Luni o sa schimb din nou uleiul, o sa-i bag tot ulei de la GM in speranta ca nu m-am inselat si nu e picat altceva(in principiu pinioanele pompei de ulei)
  11. Gataaaa am rezolvat problema cu vitezometrul - o sa-mi iau altul L-am desfacut bucati ,l-am curatat ,l-am uns peste tot , de rontait nu mai rontaie nimic , acul nu are fluctuatii dar problema e cu indicatul vitezei , pana pe la 70 la ora e ok dupa care abia mai ajunge la 90 in conditiile in care ochiometric dupa turometru merg cu 130. Din cate stiu la vitezometru la orice masina intre piesa conducatoare (cea dispre cablul de kilometraj , cea cu magneti )- si piesa condusa (cea care actioneaza asupra acului si care se sprijina pe piesa conducatoare pe un ax cat un ac de cusut), in bucsa in care cele doua piese intra in contact direct se baga un lubrifiant vascos (mult mai vascos ca vaselina- gen silicon )si eu nu am avut de lucru sa dau si pe acolo cu vaselina(ATENTIE !!!!!! care sa incumeta sa -l desfaca ). Acum nu mai desfac cesul dupa ce m-am chinuit sa-l ansamblez la loc , ca e ceva de munca si rabdare , decat sa-l inlocuiesc cu cel pe care o sa-l cumpar zilelea astea Apropo , poate stie cineva daca are la magazinul de la Apaca , si cam cat costa (ca la mine in Targoviste la magazinul daewoo trebuie sa dau comanda azi sa mi-l aduca miercuri , maine oricum trec prin Bucurestisi ma gandeam sa dau o fuga si pe la Apaca)
  12. Salutare la toata lumea , aceeasi problema o am si eu cu km la cielo(acul imi sare de la 100 la 140 sau de la 80la 160 cum si cand are chef si se aude si un rontait in bord ), initial am crezut ca e cablul de kilometraj sau capetele uzate , ca probabil nu afost schimbat de cand e masina din 96 , asa ca ma cumparat cablul si la-m schimbat dar tot aceleasi simptome are , o sa incerc sa desfac si ceasul de km sa-i dau un pic de unsoare . Oricum este destul de deranjant sa nu stii cu ce viteza mergi , noroc ca m-am obisnuit sa ma uit la turomentru
  13. saluatre la toata lumea ! am si eu o problema cu tacanitul tachetilor , innainte imi tacanea (unul sau doi ) numai la pornire probabil pana lua ceva ulei acum se aude tacanit si cu motorul cald si cu motorul rece , tacanit ce se amplifica (ca , cadenta ) cu turatia motorului . stiu sigur ca e bataie de tachet dar inca nu am avut timp de desfacut capac , sa vad exact care , am continuat sa merg asa (de 3 saptamani ) bineinteles nu zi de zi , dar totusi este un zgomot enervant daca nu ai muzica data mai tare . de ce am ajuns la bataie de tacheti ? dupa ce am luat baba mea din '96 sh binenteles , forja , scheme , hai sa vad ce poate un coreean dupa ce am vazut ce poate un astra caravan de 1.4 benzina '94 , ulei naspha (neschimbat) si da-i cox pe autostrada . dupa ceva distanta mearsa cu 150 hm/h apare o bataie infundata corelata cu aprinderea becului martor de ulei , (in mintea mea ...vibrochenul) , am avut noroc ca nu era decat o bucata de tabla care tinea loc de cuzinet la pistonul 2 si care s-a polizat frumos de a facut uleiul un frumos gri metalizat. am spalat motorul , schimbat toti cuzinetii , filtru , ulei , motorul torcea , dar aparut bataie tacheti la pornire nebagata in seama (nu mi s-a parut ceva grav) .de la pilitura de la "cuzinet" (atentie tuturor celora care cumpara sh-uri ) mi s-au imfundat orificiile de umplere a tachetului (care o fi? tachetul de!) , tachetul nu se mai incarca cu ulei si in concluzie ...bateeeeeeeeeeeeee! La mine a aparut problema cu bataia si la cald tarziu dupa incident (acum trei saptamani si incidentul a fost acum un an si jumatate ) Sper ca povestea mea sa va ajute la probleme asemanatoare (oricum daca nu se pot desfunda orificiile de umplere ale tachetilor prin spalare sub presiune cu benzina trebuie inlocuiti dar trebuie incercat , eu unul asta o sa fac ) Bafta tuturor conducatorilor DAEWOO!
  14. eu mi-am facut la cielo , nu cu leduri dar a iesit ceva. Reteta am luat-o de pe undeva dintr-un topic de pe aici de pe forum (schimbare culoare becuri bord fara a folosi... sau ceva de genu asta ). oricum sant multumit . am ales culorile rosu si verde din cauza ceasului din bord si a display-ului mp3-ului revin topicul se numeste >bord fara leduri
 

×
×
  • Create New...