Jump to content

florinzgura

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About florinzgura

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    focsani
  • Auto
    daewoo
  • Model
    matiz
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    bt 09 sym
  1. Am un matiz euro 4 cu gpl din fabrica De ceva timp cat era motorul rece daca o lasam pe liber (la intersectii) se oprea motorul , cand se incalzea motorul nu mai era nicio problema . Cum nicio problema nu vine niciodata singura s-a aprins si ceck-ul de curand . Am fost la service si pe tester apare cod de eroare p 0172(amestec prea bogat) Cei de la service au spus ca trebuie reglati culbutorii . Dupa un timp de ezitare si delasare am mers azi la service si am reglat jocul termic si am sters erorile (140 ron) . Masina merge f bine si se pare ca s-au rezolvat problemele .
  2. De ce de la gpl? Ma gandeam sa nu-l fi agatat iarna asta cu troienele care au fost Cum il pot verifica? Daca se poateMultam
  3. Totusi pe tester nu a aparut nicio sonda defecta Se poate verifica acasa senzorul 2 de oxigen?
  4. Buna ziua , Am fost cu matizul meu din 2007 , euro 4 , cu gpl din fabrica , la service . Cat e rece motorul daca las masina pe liber , sau bag a 2 a fara sa turez mai tare se opreste motorul (nu tremura , nu face zgomote anormale , am curatat iac preventiv cu toate ca la relanti sta f bine) Cand se incalzeste motorul nu mai este nicio problema La service l-am pus pe tester si apare P 0172 (zic ei amestec prea bogat) , adica trebuie reglat jocul termic(tacheti prea stransi) . Ce parere aveti ?
  5. Deci pe langa senzorii de sub capota mai e un senzor si sub masina?? Rog cunoscatorii sa confirme sau sa infirme Multumesc
  6. Buna Stie cineva unde este senzorul 2 de oxigen la matiz ? Multumesc
  7. Buna ziua , Am un matiz euro 4 din 2007 cu GPL din fabrica. Va rog sa ma ajutati cu urmatoarele: Simptomele au aparut inca prin toamna(era cald afara),cu motorul rece dupa cateva sute de metri daca o lasam pe liber in mers UNEORI se oprea motorul. De vreo 2 saptamani(vreme foarte rece)porneste la prima cheie , pana se incalzeste motorul , daca o las pe liber in mers , sau daca dau a 2 a fara sa turez motorul se opreste (simptomele de asta toamna s-au accentuat ). Parca nu era destul , de vreo 3 zile se aprinde si CHECK -ul, si ramane aprins tot timpul. Motorul merge normal si rece si cald , fara trepidatii si zgomote. Deocamdata preventiv am curatat IAC (care era intr-adevar murdar). Ce parere aveti??
 

×
×
  • Create New...