Jump to content

edu_srt

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About edu_srt

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/27/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    eduard_n2004@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    constanta
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    CT 04 FJO
  1. Eu am avut aceeasi problema la cielo 1.5 SOHC, motorul murea cand apa ajungea la 90 grade (si benzina si gpl). Aveam un racord metalic tip T spart ,prin care circula apa. Racordul duce la regulator de relanti sau ceva ce tine relantiul constant. Ca pozitionare se afla in spatele motorului, cam in drept cu caseta de directie, pe la mijloc.
  2. @Madkat: Stai linistit, nu-ti face probleme. Asta este, apreciez foarte mult intentia de a ma ajuta. Multumesc inca o data!
  3. Multumesc Madkat, astept un semn cand reusesti sa le aduci in buc. Numai bine!
  4. Madkat, nu este nici o problema, ma bucur ca ma poti ajuta. Daca 'la tara' este mai aproape de Constanta decat Bucuresti, pot face un drum pana acolo atunci cand esti la tara, daca esti de acord. Multumesc inca o data!
  5. Necesitate maxima! . Calorifer pt cielo '96, al meu cred ca este spart si nu pot sa dezaburesc deloc parbrizul, este plin de antigel , nu vad nimic in fata. Acum nu am bani de unul nou, dar daca ma ajutati sa gasesc unul sh, ma bag sa-l inlocuiesc in spatele blocului ( asa cum i-am promis si lui Dj_Dark, o sa fac si un tutorial, sper sa-mi reuseasca ). A doua necesitate ar fi o pereche arcuri si amortizoare spate sh (se face un pret) deoarece am 250000 km si toate sunt din fabrica. Daca sunt aceste piese disponibile pe la cineva binevoitor
  6. Salut! Radiatorul de incalzire (calorifer) m-ar interesa si mine daca il mai ai si la ce pret. Multumesc
  7. Multumesc Dj_Dark pt. indicatie! O sa incerc in weekend sa demontez bordul, sa vad ce iese . Daca o sa intampin ceva probleme, va anunt, poate capat ceva ajutor .
  8. Salut! Sunt nou inregistrat pe forum, si am o problema cu antigelul. masina mea: cielo gle 1996, 250000 km,gpl. La 240000 km s-a crapat chiuloasa= am schimbat radiator racire, chiuloasa(de opel vectra a 1.6l) garnituri, etc. Acum 2 saptamani am schimbat antigelul si cand pornesc ventilatorul a inceput sa-mi bage abur alb p la picioare iar p parbriz se depune un lichid uleios(probabil antigel) si nu se dezabureste absolut de loc. Nici cu laveta nu merge, se abureste instant la loc. Evident, am pierderi majore de antigel p care le observ in vasul de expansiune. Din toate discutiile de pana aici, am inteles ca problema ar fi caloriferul. M-ar interesa daca cineva chiar a desfacut bordul pt. a ajunge la el si daca da, poate spune exact care sunt pasii de urmat de la demontat la remontat. Multumesc anticipat
 

×
×
  • Create New...