Jump to content

ov!

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About ov!

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    craiova
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    cruze 1.8 LT
  • An
    2009
  • Nr. Inmatr.
    11KIK
  1. n-am mai postat de mult pe forum, desi am mai urmarit ce s-a mai editat si vad destul subiectivism si chiar patima ... Tot necazul la Cruze-ul meu ( oprire din mers,etc) nu a fost datorita ECM sau releu sau cine stie ce alta componenta ci generat de o piulita nestransa suficient la cablul de + pe tabloul electric. Explicatia: sau pilulita de cupru cu autofranare, a avut un mic defect de fabricatie fiind prea ,,turtita’’ ori cheia dinamometrica cu care a fost stransa de un om sau robot a dat gres. Treaba este ca dupa strangerea corecta toate necazurile au disparut, masina merge OK , fara nicio alta problema ( erori de cine stie ce cod , etc) iar consumul este absolut corect Am analizat daca masina putea sa ,,ia foc’’ din cauza asta – exclus Problema a fost rezolvata de ceva vreme( inainte de prima revizie de 15000 km, care, apropo, a costat putin peste 400 lei) Parerea mea este ca pana acum , dupa doi ani de la aparitie, problemele semnalate la Cruze (exceptand consumul de carburant) sunt minore, nerelevante ( cod 95, volan/schimbator julit, etc) si nu sunt direct legte de fiabilitate. Uitati-va la Octavia si comparati... http://vwforum.vwforum.ro/topic/13101-probleme-serioase-octavia-2/ Imi mentin opinia, Cruze are cel mai bun raport calitate/pret ( desi pot sa zic , era ceva mai buna o suspensie mai moale...)
  2. Din cei 4340 km total , circa 2750 au fost rulati pe autostrazi iar restul de 1600 pe drumuri nationale si in localitati ( printre care Grenoble, Monaco, Menton , statiunile de pe malul Balatonului ) . Circa 340 km din cei 1600 au constat in traversarea Alpilor de la Grenoble la Nisa , o parte din traseu fiind Rue de la Bonette , altitudinea max. de 2802 m)
  3. Cea mai recenta analiza proprie a consumului pentru CC 1,8 / cca 13500 km bord: Craiova-Budapesta-Ljubljana-Trieste-Milano-Grenoble ; 1970 km ; durata 2 zile ; 6,9% consum CB ( resetat la plecare) / 7,1 consum alimentari ; viteza medie CB 85,4 km/h Grenoble-Gap-Barclonette-Nisa-Monaco-Sanremo-Torino-Trieste-Budapesta-Craiova ; 2370 km ; durata 3 zile ; 7,4% consum CB /7,5% consum alimentari ; viteza medie CB 73,2 km/h
  4. Un consum recent numai in Bucuresti pentru 1,8 (km.bord cca.7000) Traseu Militari(de la indicatorul de A1) -Cotroceni-Gara de Nord-P.Romana-Dorobanti-Calea Floreasca-Dimitrie Pompeiu(Pipera) , distanta 17 km , ora 7 dimineata , durata 37 minute , consum mediu CB 9,5% Intoarcere pe acelasi traseu , ora 16 , durata 70 minute , consum CB 11,3% Altfel, consumul mediu general se mentine la 7,4% Se poate obtine 5,3% ( sau chiar mai putin ) ca in specificatia producatorului doar daca mergi relativ constant cu 80 km/h la ses.
  5. Iata o analiza proprie privnd consumul pentru 1,8LT Consum Cruze 1,8.xls
  6. un scurt articol referitor la prima revizie http://rucomblog.blo...a-15000-km.html
  7. Poti incerca aici http://contact.chevroleteurope.com/crm-forms/crm-forms.htm;jsessionid=9E68DF609C53EF9B30B1BDB6BAC10379?_flowExecutionKey=_c8378266C-0335-0EF7-D826-DDEBBA1D218C_k2F0A2C75-39E7-9490-AD6C-7513BCD0C6D3
  8. Ma surprinde consumul constatat de proprietarii de diesel-uri. Cruze-ul meu ( 1,8 ) a consumat asa : Vara – exterior 6,4(Vm<100 kmh _V : max 140 kmh ) / oras 9,1 (Craiova , nu in rush hour ) - consum mediu ( pana la cca. 4500 km ) 7,4% (efectiv _ plin/plin) Iarna - exterior 7,2 / oras 9,5 ( 50%50%) consum mediu pana la cca. 5400 km = 8,7 % ( CB ) Stilul de condus - ext.- schimbare viteze la cca. 3500-3800 rpm ( exceptie depasiri cand am ajuns catre 5000 rpm) - oras – schimbare viteze 2300-2700 rpm Consum mediu pana acum = 7,7 %
  9. Parerea mea ( subiectiva desigur ) avand in spate doar 6 luni si cca 5500 km ( deh, masina de weekend, in timpul saptamanii birjaresc Dacia de serviciu) este ca achizitia face toti banii. Exceptand releul cu nabadai ( lucru ce nu tine de proiectarea sau executia masinii ) si a unui singur ,,greieras '' care se manifesta numai la ger si doar pana se incalzeste motorul ( undeva o clapeta a sistemului de climatizare) nu mi-a dat nici un motiv de nemultumire. Mircea , sa presupun ca armatura de sub spoiler este asemanatoare cu cea de la Daewoo Cielo?
  10. Astazi am avut (ne)placerea sa verific daca specificatiile GM privind ,, Zonele de deformare din fată si din spate care absorb forta de impact sunt extrem de eficiente ... La viteze mai mici de 4 km/h, învelisul barelor de protectie fată si spate este conceput pentru a absorbi forte usoare de impact, pentru a reduce la minim deteriorările caroseriei ’’ sunt marketig sau realitate. Lovit din spate de o Solenza ( intr-o intersectie , oprit fiind pentru viraj stanga cu ,,cedeaza’’ ), am ramas pe buclier cu amintirea a doua fine urme de lac julit reprezentand chenarul stemei Dacia , pe cand neatentul va trebui sa mearga in Service pentru a-si indrepta ,,fata’’ (masca + capota). Desi in masina socul s-a simtit considerabil (consider viteza individului in momentul impactului > 5 km/h), efectul asupra caroseriei a fost zero. Buclierul si-a recapatat forma intiala , senzorii de parcare functioneaza , luft-ul fata de aripile spate este neschimbat. Este incredibil dar asa stau lucrurile.
  11. Asa este , BCM nu are atributii legate de functionarea motorului. Nu stiu ce au operat in service (problema mea era oprirea motorului din mers iar ,,operatia,, a durat 3,5 ore), eu v-am comunicat ce au scris in carnetul de garantie (in plus fata de inlocuirea releului R15). Observatiile ulterioare raman valabile.
  12. Ref. resoftare, asta s-a completat la mine in Carnetul de Garantie: Metoda reparare: Programare BCM Descriere piesa si numar piesa : OSB 09-05-084 Modificari observate : motorul pare ceva mai energic relanti-ul la rece s-a modificat de la cca 1100 rpm la sub 1000 rpm Toate cele bune,
  13. Mircea

    Se permite doar avatar auto-related. Te rog schimba-l pe al tau.

  14. ,,Geam cu protecţie solară'' face referire la banda cu tenta verde-albastru din partea superioara a parbrizului . Atat detectorul de radar cat si GPS-ul functioneaza fara nici o restrictie.
  15. Asa s-au exprimat cei de la Rucom . In prealabil au verificat datele din computer iar apoi au re/instalat softul. Ziceau ceva si despre faptul ca udate-ul rezolva si problemele aparute la sistemul Infotainment ( la mine nu era cazul).
 

×
×
  • Create New...