Jump to content

espero110

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About espero110

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Suceava
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    sv07rvt
  1. Multumesc pentru raspunsuri. Se pare ca pana la urma e o conducta de vina... scapa pe undeva dar foarte putin; destul inca ca sa bage aer pe instalatie. Deci aveati dreptate, si imi cer scuze. Multumesc, Cristian
  2. Revin cu un update privitor la problema mea cu franele. Am demontat pompa complet si am pus-o inapoi exact cum era ca nu avea joc interior nici garnituri duse. Am deschis suruburile de aerisire si am lasat sa curga ceva lichid de frana completand in rezervor cu unul nou. Rezultatul este ca franele pe fata merg pana la blocarea rotilor, spatele nu merge deloc. Timpul si distanta de franare a crescut considerabil. Pedala a ramas la fel, jos de tot, fara sa "am pedala" cum se zice. (Tin sa mentionez ca nu circul pe drumuri publice cu ea pana nu se rezolva problema) As fi recunoscator pentru orice idee ati putea avea. Ce sa mai verific ca imi sta pe creieri. Multumesc, Cristian
  3. @madkat: multumesc pentru informatii. M-as fi gandit si eu la elementele individuale de pe roti si conducte daca ar fi pierdut lichid. Problema e ca nu pierde lichid deloc, doar ca se duce pedala la fund fara sa tina franele pe nici una din roti. O sa scot tot lichidul din instalatie si o sa pun lichid nou. Stiu deja cum se face aerisirea instalatiei, trebuie doar sa ma uit la amorsarea pompei.
  4. @Tommy: multumesc pentru informatii. Am dat cu WD40 si am reusit sa desfac conducta buclucasa. Am dat pompa jos si am verificat-o impingand pistonasul si se pare ca merge. Inca nu am reusit sa o desfac cu totul sa vad in ce stare sunt garniturile si suspectez ca una din ele e rasucita si nu face presiune destula. Conductele si franele pe roti sunt bune zic eu. In primul rand nu pierde lichid, in al doilea rand daca era ceva pe spate functionau franele pe fata nu? Ei, la mine nu mergeau de loc. Am verificat si pistonul ala care e in servo si face vacuum, il impinge in afara. Teoretic, ar trebui sa fie pompa de vina. Multumesc, Cristian
  5. Buna ziua, Am si eu o problema cu franele la Espero 1.8 CL fara ABS. Se pare ca nu pierde lichid de frana, dar franele nu tin deloc. Asa ca am suspectat pompa de frana. Dupa multa chinuiala am reusit sa desfac suruburile de fixare de 13 pe burduful de vacuum sau cum se cheama, si 3 dintre cele 4 conducte. Problema e ca una din ele nu vrea sa se desfaca nici cu ordinul procuraturii si am reusit sa omor un pic si capul asa ca nu mai prinde cheia de 10. L-am lasat asa si l-am uns bine cu lichid de frana dar tot nu stiu cu ce sa-l desfac. Are cineva ceva idei? Si... dupa ce o dau jos ce naiba se verifica la ea? Am inteles ca sunt doua pistonase cu garnituri in interior si garniturile alea se duc. Numai ca nu stiu cum se ajunge la garnituri. Multumesc pentru ajutor, Cristian
  6. Dj_Dark si VAXXi: multumesc. Era siguranta de vina.
  7. O mica problema cu ceasul digital de langa oglinda centrala la un Espero... nu se mai aprinde, nu mai arata nimic. Becul de plafoniera merge. Am incercat sa desfac ceasul de acolo dar nu-mi dau seama cum se scoate. Are cumva baterie separata acel ceas si s-o fi dus? Cum se schimba? Multumesc, Cristian
  8. Multumesc Dj_Dark. A fost perfecta denumirea, primesc si eu cureaua dupa amiaza.
  9. Imi cer scuze daca deranjez, am si eu o intrebare in legatura cu AC la Espero. Imi poate da cineva codul curelei care face legatura intre compresor si alternator (cred). Dupa cate vad, pe cureaua asta e doar AC-ul si alternatorul (cred ca el e). Sau macar cum se cheama, sa stiu ce sa intreb la magazin. Multumesc, Cristian
  10. Imi cer scuze ca invii acest topic din nou, dar am tinut sa anunt ca problema s-a rezolvat. Am reusit sa scot bucata de suport de pe parbriz cu un mini-imbus si i-am lipit urechiusa cu un pistol de plastic topit sau cum s-o fi chemand. A durat ceva timp si incercari ratate dar s-a rezolvat. Oglinda e ca noua. Multumesc de ajutor, Cristian
  11. Buna seara, Din pacate am reusit sa rup piciorul oglinzii retrovizoare centrale (de pe parbriz) la Espero si nu merge lipit cu solutii gen Moment. Ruptura este exact la baza parbrizului - urechiusa aia de care se prinde piciorul oglinzii cu un surub. La magazin de piese mi-au spus ca nu exista de cumparat ci ca asa vin parbrizele din fabrica cu chestia aia pe ele, ceea ce e greu de crezut. Piesa respectiva are o suprafata plana care se prinde de parbriz (sau de ceva de pe parbriz), si un fel de inel metalic pe care se monteaza piciorul reglabil al oglinzii. Acel inel este rupt din corp iar suprafata care ar trebui lipita este foarte mica. Solutiile gen lipire instant nu dau rezultate, se pare ca greutatea oglinzii e prea mare. Tin sa mentionez ca corpul respectiv are si o gaura pentru cheie tip imbus (cu care probabil se demonteaza de pe parbriz), dar la care acel "cap" este stricat, nu se poate infileta/desfileta. Rog cunoscatorii sa-mi dea o solutie, multumesc.
 

×
×
  • Create New...