Jump to content

mishu_g

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About mishu_g

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Deva
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo
  • An
    2008
  1. Buna ziua Am urmatoarea problema cu automobilul meu Chevrolet AVEO sedan 1.2 din 2008: La rotirea volanului stanga-dreapta pe loc sau la viteze mici se aude un fel de scartait ca si cum ar agata ceva si apoi si-ar da drumul (pe o cursa completa a volanului face de cateva ori acest zgomot) In volan se percepe foarte usor o senzatie de agatare. Interesant este faptul ca aceste simptome apar doar cand este mai cald afara (cam peste 10-12 grade) Problema a aparut anul trecut in toamna apoi peste iarna nimic si acum din nou. In diminetile reci nu se manifesta dar dupa ce se incalzeste un pic incepe din nou. Un sfat ? Multumesc
  2. La mine a fost si un pic de ghinion !!! Dupa ce am curatat corpul de admisie a aparut problema semnalata mai sus. Intamplator, am scos din galeria de admisie furtunul ce mergea la valva PCV si am obturat cu degetul stutul din galerie. Surpriza !!! motorul mergea foarte bine . Am dat o tura prin garaj, am scos valva de pe Matiz (sunt identice) si am facut o tura cu masina, Mergea perfect. Dupa vreo 3000 de km facuti in concediu, la intoarcere prin Slovenia am remarcat din nou o functionare anormala a motorului si aprinderea MIL-ului, Dupa ce am ajuns acasa am pus testerul pe masina (testerul fiind o interfata OBD2 ELM si Torque pe Android) si am descoperit ca senzorul de la axul cu came e defect !!! Inlocuit senzorul si acum totul este OK Totul s-a rezolvat in regie proprie ca imi este cam teama de mecanici ...
  3. In legatura cu problema semnalata cateva mesaje mai sus: am demontat corpul clapeta ... m-am ingrozit de cat jeg era pe clapeta si pe galeria de admisie.Am curatat totul foarte bine, am avut grija sa nu scape mizerie pe conductele de admisie dar acum am o alta problema: turatia de ralanti este undeva la 1500 rpm si scade usor spre 900 (am facut IDLE learn) In prima zi nu a mai murit motorul insa dupa 2 zile i-am dat din nou un IDLE learn si am avut neplacuta surpriza sa se opreasca din nou ... sfaturi ?
  4. Auto: Chevrolet Aveo 2008 motor 1.2 Problema: motorul porneste fi functioneaza ok insa in anumite cazuri in special la scaderea turatiei de la turatii mari (intersectie etc apasat ambreiaj si eliberat pedala de acceleratie) motorul se opreste. Am incercat un reset ECU + idle learn iar rezultatul a fost ca acum nu mai porneste la prima cheie si daca imediat dupa pornire solicit motorul prin lasarea geamurilor, tras brusc de volan etc ... se opreste !!!! Nu stiu daca are vreo legatura dar este normal ca dupa un drum de 40 km conducta de la EGR spre admisie sa fie doar calduta ?
  5. Scuze pentru off topic dar este foarte greu de citit ceea ce scri tu !!! Pune mana pe o carte de gramatica sau consulta macar dexonline pentru a vedea cum se scriu corect cuvintele limbii romane !
  6. Chevrolet AVEO 1.2 din 2008 Desi topicul este oarecum, vechi, postez problema mea: Am patit si eu ceea ce au patit mai multi - mi s-a spart radiatorul si masina a mers cam 20 km fara apa (era sotia la volan ... eu in dreapta). Cand am aruncat intamplator o privire pe bord si am vazut indicatorul de temperatura dat peste cap m-am facut verde, i-am spus sa opreasca imediat masina si dupa ce s-a racit motorul am pus apa pt a putea ajunge acasa. Dupa aceasta, iata ce patesc: Cu motorul rece, masina merge perfect in orice turatie si treapta de viteza. Dupa ce motorul se incalzeste, in treapta a 2-a si a 3-a la turatii mici motorul smuceste puternic, problema care dispare la cresterea turatiei (stilul de condus este acelasi, soseaua la fel !!!) Chiar azi, citind acest topic am scos mufa de la EGR insa problema nu dispare.Cu toate acestea se simte mai putin acea pierdere de putere la pornirea AC Poate sa imi ofere cineva un sfat ? Mihai
  7. Buna ziua Am sesizat in aceasta dimineata o problema foarte bizara: -la ralanti, motorul pare sa fie putin mai zgomotos decat de obicei -in momentul in care pornesc de pe loc, se aude un tacanit la motor , tacanit care dispare in momentul in care masina ajunge la viteza constanta sau daca iau piciorul de pe acceleratie. -tacanitul reapare si la mers normal indiferent de viteza in momentul in care apas pedala de acceleratie, disparand cand masina ajunge din nou la viteza constanta. -cu masina oprita, la ralanti daca accelerez nu se aude nici un zgomot dar daca pornesc A/C si turez mootorul zgolmotul reapare pentru 1-2 s Ce sa fie ?
  8. Nu stiu cum ai ajuns tu la suma de 1.000 lei insa ... exact atat mi-au cerut !!!! Pentru cei ce nu stiu despre ce este vorba, ma plangeam anul trecut ca cei de la Auto Huber din Deva m-au usurat de 700 lei pt. revizia de 15 000 iar Gabiti mi-a cobit ca la 30 000 imi vor cere 1000 lei !!! Evident, mi-am introdus ceva in service-ul lor si in garantia masinii, am mers la un alt service, oamenii mi-au comandat componente originale GM si m-a costat totul cu manopera inclusa 500 lei ... alta treaba , nu ? ... oare de ce vor cei de la service-urile "autorizate" sa goneasca clientii ???
  9. Buna ziua Am si eu urmatoarea problema: Am un AVEO 1.2 din 2008 si acum cateva zile apasand butonul de AC, ledul verde se aprinde insa compresorul nu porneste. Am verificat sigurantele si releul, totul este OK. Facand un strap pe contactele releului, compresorul a pornit deci este exclus un defect al ambreiajului electromecanic de pe compresor. Din schema electrica am vazut ca practic comanda releului se face din ECM, tot acolo ajungand si semnalul de la traductorul de presiune de pe circuitul de racire. s-a confruntat cineva cu o problema similara ? Este posibil ca la scaderea presiunii in instalatie (datorita unor pierderi de agent refrigerant) sa nu mai porneasca compresorul ?
  10. Sunt posesorul unui Aveo 1.2 din 2008 si anul acesta in vara i-am facut revizia de 15 000. Locuiesc in Deva si nu am avut chef sa merg pana la reprezentanta Chevy din Sibiu asa ca am ajuns la Auto Huber In Deva ... Am dus masina dimineata, si din discutii mi-au spus ca aceasta revizie costa undeva la 450 lei... TEAPA !!! Cand am mers sa imi ridic masina a trebuit sa platesc 700 lei Au fost "inghesuite" in factura 2 doze de aditiv, flush, un bec de far (becurile mele functionau perfect insa dupa revizie, la vreo 2 saptamani, becul inlocuit s-a ars ...) si alte "maruntisuri + o manopera foarte generoasa ! Despre verificari la sistemul de directie, franare etc nici nu afost vorba ! Nu stiuce credeti voi insa mie mi se pare exagerat de mare costul reviziei. In Ianuarie sau cel tarziu februarie va trebui sa imi fac revizia de 30 000 si ma cam iacu groaza ... oare la Sibiu cum este ? Daca stiecineva, va rog postati ! Mihai
  11. Buna ziua Are cineva o fotografie cu localizarea supapei EGR la un Aveo 1.2 ? Ma tenteaza modificarea ... Mihai
 

×
×
  • Create New...