Jump to content

marciuc

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About marciuc

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/14/1980

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    marius_mettal@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    chitila
  • Auto
    daewoo
  • Model
    nubira
  • An
    2002
  1. Salut Am sa incerc sa-ti raspund si eu,cat de bine ma pricep. La rand: -parca CDX-ul franeaza un pic mai bine,sistemul audio este ok(fara pretenti prea mari),jantele de 14 sau 15 singura diferenta este aspectul masini. Ca regula masinile mai noi sunt mai bune,dar exista si excepti, o instalatie de GPL merita daca faci cel putin 10000 de km pe an,merita si secventiala daca-i faci prin oras sau conduci mai sportiv.Farurile sunt bune eu nu cred ca merita o investitie asa de mare de la inceput. Nubira are probleme la suspensi asta ar trebui sa verifici in primul rand.Ca dotari,tinuta de drum,confort si aspect nu poti sa compari Nubira2 cu loganul, pe la 3000-3500E ar trebui sa gasesti una foarte buna.Un alt mare avantaj este pretul pieselor de schimb.Astea ar fi avantajele si dezavantajele.Eu sunt multumit de nubira. Bafta
  2. Salut Revin cu rezutatele si cu noi intrebari . Am inlocuit kitul de ambreiaj,merge mai usor decat pedala de acceleratie.Am verificat daca pistonul lucreaza corect,are doua bucse de plastic care nu aveau uzura vizibla,am curatat si gresat pe acolo partile mobile. Au mai disparut socurile de care ma plangeam mai devreme,am verificat jocul rulmentilor conici din cutie, 2-3mm masuratoare facuta la ochi.Mecanicul meu spune ca este normal un joc radial dar nu a stiut sa-mi spuna cam cat de mare si nu a mai strans piulita ca se deregleaza ceva inuntru in cutie(grupul conic,parca). Dj_Dark poti sa-mi explici si mie (pe intelesul meu) cam care ar fi jocul normal al rulmentilor,ca la rulmeti de la tambur sau mai mare? Va multumesc inca odata pt ajutor,masina mea merge mai bine de la o zi la alta )
  3. Stilul meu de condus lasa mult de dorit,dar,cu alte masini nu am avut probleme poate din caza ca suspensia este mai moale la nubira si accentueaza mult socurile.Schimbatorul nu se misca,tampoanele motor si timoneria schimbatorlui sunt OK,in mod normal ambreiajul il folosesc doar sa shimb vitezele(nu cand franez sau astept la semafor).Multumiri pt raspunsuri. Am sa schimb ambreiajul si va comunic rezultatul.
  4. Va salut. S-a gripat rulmentul de la ambreiaj si am hotarat ca ar fi mai simplu sa schimb tot kitul,dar mai am o problema si nu stiu daca au vre-o legatura,cand accelerez sau reduc apar un fel de socuri ,de parca motorul sau cutia ar avea un tamon(suport) rupt.Am verificat suport motor,planetare ,cutia de viteze ,totul a fost verificat de doua ori in doua locuri diferite,am inlocuit toate bucsele,buji,fise,filte, ulei si nimc.Ma deranjeaza mai tare pe GPL la turati mici (2000-2500)si pe benzina la peste 4000 rpm,indiferent de treata de viteza. Cred ca am stricat kktul de rulment din cauza ca uneori patinez ambreiajul cand schimb vitezele,mai ales cand nu sunt singur in masina. Ce trebuie sa mai cumpar sa nu mai faca asa? Si nu ma refer la vreo marca de masina FAN DAEWOO
  5. Salut. @yorgos.Aici se discuta despre consum,care este foarte putin influentat de dimensinile anvelopelor. Ced ca sunt le fel de bune oricare dintre dimensini, carosabilul este criteriu cel mai inportant in alegerea anvelopelor(calitate acestuie,nr. gropilor pe m2. adancimea acestora),parerea mea si mi s-a mai intamplat sa ma insel. @eugen_pustiu.11,7(pe GPL) nu cred ca este un consum mare in bucuresti, nu am inteles prea mare lucru,dar daca ,consumul in afara este ok verifica termostatul si restul chestiilor legate de "incalzirea"Gpl-ului bafta
  6. Foarte frumos.Ceasurile sunt originele(alt fel).Cam cat te-a costat toata afacerea?
  7. Salut @Danutz: Am avut si eu cateva probleme cu apa,daca te ajuta asta eu am schimbat vasul de expansine era crapat langa un furtun de retur,o teava de plastic de la circuitul mic (calorifer) furtunele sunt imbinate nu am inteles exact de ce,si pompa de apa la o revizie ca facea un pic de zgomot la pornire. Tureaza motorul mai tare (pe loc) ar trebui sa cedeze ceva sau sa se vada pe unde curge. @Stonebone:La mine nu schimba daca merge venilatorul pe treapta 2 sau 3,am desfacut eu pe acolo dar sunt numai furtune de aer asa ca m-am lasat pagubas,acum trec de pe rece pe cald cu ventilatorul oprit sau pe treapta 1. Daca reusesti sa rezolvi problema sa-mi spui si mie. Bafta
  8. Salut Am pus si eu instalatie de gaz pe Nubira mea acum doua saptamani.Instalatia este tomasseto stag 200 si sunt foarte multumit,cateva zile, la inceput nu se prea intelegea cu motorul (la decelerari bruste se balbaia relantiul)acum dupa 500km merge foarte bine,consumul este aproximativ la fel,intre 11% si 12% prin Bucuresti,are cuplu mai mare pana la 3000rpm.Pretul a fost 2000+300 butelie toroidala de 43 de litri. Deci sunt foarte bucuros de investitia facuta Bafta
  9. Salut Revin cu problema mea,deci: Agrom recomanda BRC STAG 100 (Nubira euro 2) si la G&G orice este posibil,nu fac discriminari pot monta orice instalatie. In concluzie am sa pun o instalatie BRC la G&G. Multumesc pt ajutor. Am sa revin cu alte intebari )
  10. Salut Foarte buna idea acestui topic,totusi mai am cateva nelamuriri:ce instalatie sa montez si unde(Bucuresti)? BRC sau Tomasseto,Agrom sau G&G,orice recomandare este binevenita. Inca nu stiu exact ce buji trebuie sa cumpar,am inteles ca trebuie NGK(made Japan)dar de care? Eu fac 8000de km pe an in Bucuresti si vreo 3000km in afara nu stiu daca asta are vreo relevanta in alegerea instalatie. Multumesc pentru intelegere PS @Mircea si @Ovi_jer
  11. Eu am incercat prima data cu rotile de la un Opel Astra Clasic (G).Are gume 195/60-15 si jante pe 15,ET38 si6,5J.Nu ating pe nicaieri. Sper sa va ajute asta.Bafta
  12. Ce ulei sa pun la nubira2(1.6 16v)?Fac 1000km pe luna prin bucuresti.In functie de ce chesti alegem uleiul potrvit? Km parcursi pe luna,temperatura,uzura motorului,modul in care conducem,daca e pe gaz trebuie alt ulei.Va multumesc pt intelegere.
  13. Dupa ce te impaci cu portofelu incearca sa schimbi lichidul de frana si poate sa scoti si aerul din instalatie tot in bani astia.Din cunostintele mele aerul rece se comprima mai putin,desigur e o aberatie pt. ca daca ai avea asa de mult aer in instalatie nu ar avea eficienta sistemul.Este cel mai ieftin lucru pe care il poti face si deci primul,dar mi sa mai intamplat sa ma insel.Bafta
  14. Pentru mai multe lamuriri incercati aici www.1010tires.com si nu ascultati de vecin (doar daca e mecanic la reprezentanta daewoo).Nu discutam despre cat sunt de legale aici, cat despre look 205/50-16 ar merge mai bine. Presiunea in anvelopa trebuie sa fie egala cu presiunea maxima recomandata de producator,tot de la vecini o stiu si pe asta ). Bafta
 

×
×
  • Create New...