Jump to content

Eugen01m

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About Eugen01m

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet / Daewoo
  • Model
    Kalos-1.4 16V / Cielo-1.5 8v
  • An
    2005 / 2006
  1. Se manifesta si la mine problema "joc in bratul de la stegatorul pasagerului". Am sesizat cand am ridicat bratul sa schimb lamela, in functionare (cu stergatorul pe parbriz) nu se manifesta jocul. Am desfacut masca, am inspectat sistemul vizual, am verificat imbinarile (nu pare nimic subred in afara de miscarea conului unde intra bratul), iar cu ocazia asta i-am facut si gresarea. Functioneaza corect, nu sar stergatoarele, nu raman blocate, cel de la pasager scoate un 'scartait' la plecare mai ales pe uscat desi e noua lamela. (asta fiind singurul simptom) Intrebarea este: exista riscul sa se desprinda bratul in mers? Intreb pentru ca nu mai gasesc sistemul original, iar cel aftermarket pare firav si nu as vrea sa il schimb cu altul mai slab. Masina este un Daewoo Cielo 2006.
  2. "Cele înalte cu rizuri" sunt cele potrivite. Am testat cu ambele. Si cele joase se potrivesc dar rămâne un spațiu intre suport si caroserie care va genera un zgomot enervant la fiecare groapa. Succes
  3. Da, acolo am facut mai toate interventiile de la masina si am fost multumit. Chiar am sa merg astazi si va anunt ce am rezolvat.
  4. Si voi ce parere aveti, a fost cineva? Intreb asta in ideea ca nu vreau sa ma intorc de acolo cu alte defecte cauzate de priceperea mecanicilor... . Apare si masina mea pe lista si nu stiu ce sa fac.
  5. Exact la situatia asta m-am referit si se poate intampla la orice marca de masina.
  6. Discurile se mai pot ovaliza si din pricina montarii gresite. Am inteles ca este posibil sa se intample sa nu fie fixat corespunzator.
  7. Am si eu aceeasi problema la un Aveo 2008. Cand stau pe loc si misc suficient de rapid volanul stanga-dreapta am o bataie de o simt si in podea, Si cu motor oprit dar si pornit. Ciudat e ca si la franare daca in momentul in care masina se opreste, nu iau piciorul usor de pe frana si il tin in aceeasi pozitie din timpul franarii, se aude un mic trosnet. Acelasi sunet mai diminuat se aude si la plecare. Acum ma intreb, sunetele or avea aceeasi cauza (capede de bara) sau cauze diferite (caseta de directie + capete de bara sau altceva). Daca a rezolvat cineva sau a mai patit asa ii multumesc daca prezinta o parere. Ca la service cand merg, imi zice ca nu are nimic , de parca eu m-as duce acolo doar ca sa mai pierd vremea... .
  8. Am ajuns cu masina la 11:15, iar la 15:00 m-au sunat ca este gata. Doar am lasat cheia si cand m-am intors am ridicat-o. Nici macar nu stiu cine s-a ocupat de masina deci iese din discutie "bacsisul" mecanicului. Mi s-a parut foarte operativ service-ul. Sunt multumit de lucrare.
  9. Si eu am un Aveo 1.4 din 2008 si acum la 46.000km a inceput sa faca zgomot la capatul cursei (la apasare). Sunetul ramane cat timp tin si pedala apasata. Am fost la Radacini si prima oara s-au gandit ca nu prea se aude...dupa o vreme a venit seful de service si a spus ca trebuie schimbat rulmentul de presiune exact cum am zis si eu. Au acceptat sa il schimbe pe garantie extinsa. Revin cu rezultate. Sper sa nu fie si discul de ambreiaj afectat.
 

×
×
  • Create New...