Jump to content

cristi_ilie

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About cristi_ilie

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    focsani
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    vn14dic
  1. Da am scos firul galben cu o linie verde si cu motorul pornit ceasul de temperatura indica tot maxim!Ajutati-ma va rog!
  2. Am gasit unul galben cu verde .Problema persista si dupa ce scot acel fir,adica acul ceasului de temperatura sta tot la maxim cu motorul pornit
  3. Nu va suparati!Ce culoare trebuie sa aiba firul care merge la sonda pentru temperatura apei!Am dat carburatorul jos,am scos toate firele cu papuci din sonde si cred ca nu le-am mai pus cum trebuie caci temperatura apei cum pun contactul sta la maxim.Daca puteti sa postati si o poza ar fi perfect.Va multumesc anticipat si astept raspuns!
  4. Am schimbat acu 2 saptamani fisele ,bujii acum 2 luni,capac delcou si rotor acum o saptamana bobina am verificat-o mai demult cred ca o luna si era ok cat priveste modulu de aprindere nu stiu cum sa-l verific dar am inteles ca este ca scump si la noi in Focsani nu prea gasesc piese pentru tico dar totusi se aude un tacanit mic de tacheti de aceea am zis ca poate este ceva din motor sau poate ca a sarit de la punct nu stiu dar mersul este ca intr-o bujie nu este acel mers rotund.Mentionez ca masina este non euro-1999 fabricata .Ce altceva as putea sa mai verific sau care ar mai putea fi cauza?Ce bujii sunt mai bune ca marca?
  5. Fratilor ajutati-ma!Am mari probleme cu Tico-ulde cand l-am cumparat de la un nene nu ma multumeste deloc!La inceput mergea turat vara vreo 7-10 min de zice-ai ca-si ia zborul.Dupa ce am reusit sa fac acel termoelement sau cum ii zice sa mearga si sa deschida clapeta de ceva vreme merge zici ca intr-un piston.Bujiile ude non stop,fum negricios la toba si tremurat.Individul mi-a zis ca cu ceva timp in urma fiusu l-a scapat la cald si ca i-a facut motorul.Dar cine unde si in ce fel nu stiu.Spuneti-mi o parere cdredeti ca este din motor ca am exasperat plus ca in 82 de Km mi-a papat 12 l de benzina parca-i Hummer.Va rog frumos sa ma ajutati!
  6. Timpul trece si fara folos...Nu mai stiu ce sa mai fac ..Dati-mi un nr de tel.de la cineva care ma poate ajuta!
  7. Revin iarasi cu probleme la ticolino upa ce am curatat carburatorul am reusit sa fac acel soclu automat sa mearga sau termoelementul cu se cheama mai sunt probleme -prima ar fi ca dupa ce-l pornesc dimineata sta turat 10 secunde apoi motorul moare.Il pornesc si trebuie sa-l spritez un pic apoi merge cat de cat .Daca-l spritez de prima data da in nas si moare plus ca scote putin fum si miroase a benzina nearsa.Am observar ca dimineata daca-i dau filtru jos de aer si-l las si fara capac nu mai moare.A doua problema ar fi acel mers neregulat la relanti sacadatul motorului seamana cu cel de la masinariile tiganilor de taiat lemne-troc...troc...troc... nu e un mers rotund si frumos.La schimbul de ulei am folosit GM10W40 si motorul pare mai zgomotos.Fostul proprietar nu a folosit garnitura la baia de ulei ci a pus un silicon car nu etanseaza bine-se gaseste garnitura speciala pentru baie?Mi-a spus ca a segmentat motrul caci fiusu a ramas fara ulei -oare mai trebuie reglet ceva -tacheti sau altceva?Va rog frumos ajutati-ma.Tico SX -1999 non euro
  8. cum ai facut semnarizarile din bara fata albe?
  9. Schimb cu Zafira 16.16v 2001 benzina +gpl +1000E?
 

×
×
  • Create New...