Jump to content

KalosOwner

Membru
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by KalosOwner

  1. Vand cilindru de frana(spate), 2 saboti de frana cu toate accesoriile si o fuzeta! Eu am cumparat un butuc intreg si am folosit numai rulmentul! Piesele sunt de pe o masina care a facut 16000 de km! Pret la comun acord
  2. Cred ca am avut piciorul pe frana...din instinct Deci ii zic lui ala sa dam jos tamburul sa vedem ce-i acolo...aaa...si ce am mai observat cand m-am jucat cu frana de mana dupa aceea in zapada...atunci cam am frana de mana trasa si derapeaza spatele aud un cloncanit metalic...
  3. Pai nu stiu ce sa zic, viteza mare nu am avut, s-a dus spatele si s-a oprit in bordura, ce-i drept m-a zguduit putin. marginea jentii a fost bagat in interior cu 1.5 cm, pe o portiune de 3cm. Tu tot la fuzeta te gandesti? Apropo de masuratori...nu zic ca ruleta nu este de ajuns...punctele de reper si ce anume au masurat ei mi-sa parut irelevant...dar maine poimaine ma bag si eu la o groapa si ma apuc si masor ... Apropo...tabla aia pe care vine fixata piesa 8 nu este cam slabuta?
  4. Salut. Si eu m-am gandit sa inlocuiesc fuzeta in prima faza...am gasit cel mai ieftin la 200 de RON...problema este ca daca nu fuzeta este piesa problematica atunci dupa aia mai trebuie sau cumpar si puntea. Punte completa am gasit la 500 RON. Daca as stii sigur ca schimbarea puntii rezolva problema atunci as fi linistit...din vechea mea punte as putea sa vand ce e pe partea stanga...tambur, rulment cu fuzeta, cilindru frana, etc, as mai recupera ceva bani. Astazi am vorbit cu un mecanic bunicel si ne-am inteles sa desfaca partea dreapta sa vada ce e acolo. Daca ar fi fuzeta as scapa mai ieftin ... Am fost la geometrie...la geometrie se vede ca roata sta stramba(nu este foarte grav, din moment ce nu se observa cu ochiul liber )....dar nu zice care piesa este cea buclucasa...au facut baietii ceva masuratori pe acolo cu ruleta dar ...irelevant... Apropo...un mecanic mi-a zis ca daca era roata stramba pe plan vertical atunci probabil puntea era dusa...fiind pe plan orizontal el crede ca este de la fuzeta...
  5. Iata o schema! La service mi-sa zis ca puntea spate la Kalos e "varza"...cica cedeaza foarte foarte usor!
  6. Am fost la un service in Brasov, s-au uitat aia pe acolo...au masurat cu ruleta...si cica e deplasata cu 3mm...dupa parerea mea, masuratorile efectuate de ei sunt irelevante...dar no, ei sunt mecanicii! Ar fi bine sa scap fara schimbarea puntii! Viktor tu la ce te gandesti ca s-a dus?
  7. Salut tuturor! Acum cateva zile am derapat cu masina (Chevrolet Kalos Sedan 2005), si am luat o bordura cu roata din dreapta spate, in urma caruia s-a dus o janta, dar problema este alta. Se pare ca s-a strambat si puntea! Acum geometria rotior arata ceva genul ca in poza atasata, bineinteles nu in masura in care am figurat in poza, adica cu ochiul liber nu se poate observa nimic. Speram sa fie numai fuzeta dusa dar se pare ca nu am avut noroc. Pana acuma daca tineam volanul aliniat masina mergea drept, acum. cu volanul aliniat masina merge spre stanga, din cauza ca spatele trage spre dreapta. Am cautat pe la dezmembrari, am si gasit pe la vreo 500 RON, echipata, adica are rulmenti, saboti, tamburi etc. As vrea sa mai cercetez putin ofertele, si intrebarea mea este daca se potriveste puntea de pe hatchback pe sedan, sau eventual de pe aveo de prin 2008 pe kalos 2005. A mai patit cineva ceva asemanator? Mersi Am uitat sa atasez poza!
  8. www.unixauto.ro - au o groaza de piese pentru Daewoo Kalos! Mult mai multe decat pentru Chevy Kalos! Chiar daca nu gasesti ceva in lista, dar piesa respectiva "exista", in 3 zile o ai in mana! De altfel daca tot vine vorba Daewoo Kalos vs. Chevrolet Kalos, as vrea sa cumpar 2 amortizoare pe fata pt. Chevy! Ma intereseaza daca se potrivesc amortizoarele de pe Daewoo Kalos! Mersi
  9. Am schimbat si eu distributia! Am cumparat un kit Gates cu 179 de RON, care contine curea Gates si rola SKF! Pompa de apa la urmatorul schimb...cu recomandarea mecanicului! Cine are motor 1.4 cu 8 sapape nu are de ce sa ii fie frica, deoarece chiar daca se rupe cureaua nu se intampla absolut nimic, doar ca se opreste motorul! Pentru cei cu 16V mai nasol! Numai bine!
  10. Salut! Trebuie sa imi schimb si eu amortizoarele pe fata. Am si scrurgeri si in plus mecanicul zica ca troncaneala pe care o am vine de la amortizor acesta facand zgomotul acela din cauza ca nu mai are ulei destul in el! Am vorbit cu cineva si as putea sa iau amortizoare KYB la 50% reducere dar problema este ca in programul folosit de ei pentru Chevrolet Kalos nu apare niciun amortizor pentru puntea fata, doar pentru DAEWOO KALOS! Intrebarea este daca se potriveste? Astept pareri! Multumesc!
  11. Salutare tuturor! Am si eu o mica problema! Daca invart volanul sa zicem spre dreapta jumatate de tura, apoi dau stanga dreapta 30 de grade(10-15 cm) se aude un tacanit si se simte un mic joc! Acelasi lucru si pentru stanga! Interesant este ca daca fac aceasta miscare de stanga-dreapta cu volanul in pozitia din mijloc jocul nu se aude si nu se simte nimic! Ma gandem ca s-a dus caseta de directie, dar oricat de putin misc de volan se vede ca se misca roata( cu masina pe loc, motorul pornit ), deci nu are jocul tipic casetei moarte! Am pus un prieten sa traga de volan in timp ce eu am pus mana pe bara care trage de roata! Capatul de bara nu este dusa, se simte clar ca jocul e inspre caseta! Am inteles ca pana in caseta mai e o chestie numita rotula axiala! Credeti ca ar putea fi de vina aceste rotule? Am gasit la un magazin 2 bucati la 125 lei(DELPHI), dar nu as vrea sa schimb degeaba! Astept pareri! Eventual incercati si voi manevra respectiva sa vedem daca mai are cineva aceasta problema!
  12. Salutare tuturor! Am si eu o mica problema! Daca invart volanul sa zicem spre dreapta jumatate de tura, apoi dau stanga dreapta 30 de grade(10-15 cm) se aude un tacanit si se simte un mic joc! Acelasi lucru si pentru stanga! Interesant este ca daca fac aceasta miscare de stanga-dreapta cu volanul in pozitia din mijloc jocul nu se aude si nu se simte nimic! Ma gandem ca s-a dus caseta de directie, dar oricat de putin misc de volan se vede ca se misca roata( cu masina pe loc, motorul pornit ), deci nu are jocul tipic casetei moarte! Am pus un prieten sa traga de volan in timp ce eu am pus mana pe bara care trage de roata! Capatul de bara nu este dusa, se simte clar ca jocul e inspre caseta! Am inteles ca pana in caseta mai e o chestie numita rotula axiala! Credeti ca ar putea fi de vina aceste rotule? Am gasit la un magazin 2 bucati la 125 lei(DELPHI), dar nu as vrea sa schimb degeaba! Astept pareri! Eventual incercati si voi manevra respectiva sa vedem daca mai are cineva aceasta problema!
  13. Salut! Dintre toate enumarate mai sus singurul care ti-se potriveste este Motul 8100 Eco-Nergy! 300V power racing este bun dar nu e "long-life" adica nu poti sa il tii in motor mii de kilometrii fiind ulei special pentru curse! Clalalte doua sunt uleiuri "specifice" MB si FORD! Dupa manualul de utilizare uleiul trebuie sa aiba certificare API SL! Acest criteriu este indeplinit de 8100 Eco-Nergy! Salut! Nu e nicio "coiala"! In brasov un litru de Motul 8100 Eco-Nergy este 40 de lei, cred ca este chiar mai ieftin decat ELF-ul! Ma gandesc ca in loc sa dai 70 de lei pe MOBIL 1 ESP(ca atata e in METRO) made in turkey mai bine te coiesti 2-3 ore si economisesti 120 de RON! Unii lucreaza pt banii astia o saptamana! Eu nu am folosit ELF niciodata, nu stiu cat de bun e! O fi! Insa mi s-a recomandat Motul si eram curios si de parerea altora! Uleiul l-am cumparat deja dar inca nu l-am pus! Cand o sa fac asta revin cu rezultate!
  14. Buna ziua tuturor! Imi cer scuze daca s-a mai discutat problema! Am folosit functia "search" si nu am gasit ce cautam! Am schimbat ieri bujiile si cand am scos fisele la una dintre ele tubuletul metalic a ramas pe bujie! (A iesit din fisa ) Nu am de ales trebuie sa imi iau un set nou! Intrebarea mea ar fi ce producator recomandati fiindca nu pot sa ma hotarasc! Nu vrea sa imi iau la 50 de RON fiindca e clar ca alea sunt proaste! Astept pareri! Mersi
  15. Mersi frumos pentru numarul de telefon! O sa sun sa vad ce rezolv!
  16. Buna ziua tuturor! As avea nevoie de putin ajutor! Ar trebui sa schimb cele 2 bucsi de la bara stabilizatoare la un Kalos! Intrebarea mea ar fi daca stie cineva codul piesei fiindca la magazin nu il gasesc! Multumesc
  17. M.ar interesa si pe mine doua capace de 14" de Kalos! Modelul ala mai simpatic!
  18. Buna ziua tuturor! Ar fi cazul sa schimb si eu uleiul la Kalos 1.4 8v; Ma tot uitam de uleiuri care cum sunt. Un lucru e limpede: o sa fie 5w-30, insa in privinta marcii inca nu am luat nicio decizie...am primit o recomandare de la fratele meu care lucreaza in domeniu: Motul 8100 Eco-nergy! el zice ca e peste majoritatea uleiurilor gen Castrol Magnatec, Mobil ESP, etc. Daca a avut cineva de a face cu Motul sau are vreo idee despre calitatea lui il rog sa imi zica si mie! Mersi b
  19. Mersi pentru reply. Intr-adevar este calitativ antigelul ce ai! Vad ca este fara silicati! Exact de asta eram curios...ca in manualul de utilizare scrie urmatorul: antigel pe baza de silicati! Mi-sa parut ciudat...ma gandeam ca e vreo eroare de traducere deci m-am uitat in manualele din alte tari si scrie la fel! Daca ar putea cineva explica care e rostul/dezavantajul silicatilor ar fi foarte bine! Vad in poza atasat o cutiuta Elring? Ce contine si la ce foloseste?
  20. Am o rugăminte la adresa posesorilor de Kalos! Să lăsați un post fiecare, cu culoarea antigelului. Sunt curios ce au alții! Mersi
  21. Buna ziua! Sunt si eu curios daca are cineva de vanzare o anvelopa Kumho Powermax 769 185/60/R14 noua! De ex. o roata de rezerva de la Kalos! M.ar interesa cu sau fara janta!
  22. Gata...am reusit...in primul rand la mine busonul este intr.o pozitie foarte simpla(nu am A/C)....se poate scoate si cu surubelnita si cu cheie...de 14 am impresia...e un surub de plastic...am lasat sa curga cat a vrut...dupa aia am desfacut cateva tevi si am inceput sa suflu in ele...nu stiu ce teava am nimerit dar cum am inceput sa suflu in ea a mai iesit inca vreun litru, asa ca in total am resuit sa scot aproximativ 5l. Neavand apa distilata decat un litru am turnat antigel nou in vasul de expansiune, si parerea mea ca a mai "impins afara " lichidul vechi de jos care nu mai vroia sa iasa...am irosit astfel jumatate de litru...dupa care am pus surubelu' la loc si am umplut sistemul...am dat o tura sa se deschida termostatul...dupa care am mai bagat aprox 250ml...deci am ramas din 6 litri de antifel cu vro 300 ml...ultima data cand am verificat era la marcajul MIN...asa ca dimineata o sa fie sub. O sa mai completez la rece astfel incat sa fie exact intre MIN si MAX. Acum dorm linistit pana la -37 de grade Celsius.
  23. Am fost sa cumpar antigel...dupa 1 ora de mers in cerc de la o benzinarie la alta am decis cu cel de la MOL...EVOX G48 (ce o fi si asta nu stiu). Am luat un bidon de 4 litri gata diluat+1 litru nediluat+1 litru de apa distilata, deci in total 6 litri...Scrie pe eticheta ca este pe baza de etilenglicol, cu tot felul de aditivi care ajuta la prevenirea coroziunii bla bla bla...Si contine silicati! Am cumparat acesta pentru ca in manualul de utilizare scrie ca trebuie folosit antigel cu silicati. Uni zic ca nu e bine ca ataca aluminiul...lamuriti-ma daca puteti daca am luat ce trebuia? Bineinteles culoarea este albastra...ceea ce am in masina in momentul de fata. Astept sugestii pareri si nu in ultimul rand cateva indicatii cu privire la algoritmul care trebuie urmat cand se face schimbul. Cel mai mult ma intereseaza cum as putea sa scot cat mail mult din batranul antigel! MS
  24. si cum a procedez sa reusesc sa golesc cat mai mult din circuit?
 

×
×
  • Create New...