Am un chevrolet spark insa nu il recomand nimanui.
Mi-am cumparat in 2005 2 masini chevrolet: un Kalos si un Spark. Despre Kalos nu am decat cuvinte de lauda. L-am luat full options si il consider o limuzina.Are 4 airbag-uri, CD 6 difuzoare, comenzi pe volan, suport pahare, buzunare laterale, suport ochelari in tavan, ceas, oglinzi electrice si incalzite, ABS, etc. Merge perfect, am fost si in Italia cu el de 2 ori am mers lejer cu 150-160 km / ora. Spark insa este un handicapat. L-am luat pe cel mai ieftin si simplu posibil insa este o eroare de masina. Troncane si cloncane ca o Dacie Berlina de 20 de ani iar cei de la service ridica din umeri si zic ca nici nu au piese. Alte informatii despre Chevrolet Spark: la motorul de 0,8 abia pleci de pe loc si ai deja 3000 de ture. Consumul este prea mare pentru cat este de handicapat Spark-ul. In oras inghite cel putin 7,2 l/ 100 km. Cloncane si troncane din toate incheieturile. Are un zgomot la rotirea volanului zgomot care se transforma intr-o vibratie ce se simte la pedala de ambreiaj. Ca sa nu mai spun ca de multe ori nici nu porneste la "prima chieie". Si sa stiti ca nu vorbesc de o masina second hand. Este nou-nouta are 1500 km parcursi si eu am luat-o personal din show room. Era ranita de la inceput. Daca as fi avut posibilitatea le-as fi dat-o inapoi la cei de la Chevrolet sa se spele cu ea pe cap. Dar acum nu mai am ce sa fac. Am platit, am contract si asta e. Deja abia astept sa scap de ea.
In concluzie, NU VA CUMPARATI CHEVROLET SPARK. Veti plange dupa bani. Ca utilizator al acestei asa- zise masini va stau la dispozitie pentru orice informatie legata de aceasta tentativa de masina la nr 0744.XXX.XXX (modificat Satori: nu este recomandat sa iti faci public numarul de telefon)
Oricum are cineva idee de ce cloncane in spate, pe la amortizoare sau punte? Si de ce la rotirea volanului se aude un usor huruit care il simt si in pedala de ambreiaj calcata?