Jump to content

MISU

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About MISU

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/03/1974

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero CD
  • An
    1997
  1. E hotie curata masca o poti da si tu jos cu o cheie de 10,ai sase suruburi la vedere pe care le desfaci foarte usor si mai ai doua pe care le desfaci pe sub masina cu aceeasi cheie,pt.ca poti pe deasupra,treaba dureaza cel mult 20 de minute,si nu ai treaba cu farurile absolut deloc, doar daca trebuie sa inlocuiesti farul atunci da trebuie sa dai masca jos ca altfel nu iese,dar in nici un caz daca scoti masca trebuie sa scoti si farul...sper sa-ti ajute.
  2. Multumesc inca odata pt.raspunsurile primite in legatura cu problema mea,cred ca am gasit pana la urma buba, ieri am facut tot felul e incercari,am schimbat fisele,am pus doua din cele vechi, iar le-am pus pe cele noi,am schimbat fisa centrala,la fel tragea,lenesa rau,atunci am demontat bobina am studiato bine,intradevar se vede pe ea pe miez sa format pe ambele parti ca o dunga alba(in genul cum apare la bornele de la baterie) cred ca de la scantei,am sterso bine si am strecurat intre miez si tole banda izolatoare,am izolato asa provizoriu si am montato pe masina. Am plecat sa vad cum merge si intradevar se simte o schimbare masina e mai spintena nu se mai pune in nas la schimbarea treptelor e o mica diferenta pozitiva bineinteles. Am asteptat sa se intunece si m-am dus iar la masina sa vad daca totusi mai face scantei,normal scanteile se vad, dar nu ca inainte de a pune acea banda izolatoare,inainte se vedeau foarte clar in jurul bobinei ca planeta Saturn,acum mult mai putin vizibile si mai ales pe unde nu am reusit sa izolez bobina,deci concluzia a fost ca bobina pana la urma e beleaua si trebuie schimbata,ramane sa merg zilele astea sa o cumpar si sa o schimb si sa vad cum merge daca nu schimb si fisele,dar la magazinele daewoo nu am gasit altceva decat koreene nu am gasit packard cum le-am avut pe cele vechi.
  3. Da fisele sunt noi (10 mii km),ieri le-am luat pe fiecare imparte m-am uitat la ele,le-am pus inapoi pe cele vechi,pt. ca nu le aruncasem,am pus trei vechi una noua,degeaba la fel merge,nu stiu o sa mai verific astazi sa vad ce nu merge cum trebuie.Multumesc mult pt. raspunsuri si promtitudine,multam fain...
  4. Probleme cu bobina am si eu la Espero,se vad scantei noaptea in jurul ei nu la capat si nu stiu ce sa fac sa schimb bobina sau sa caut defectul in alta parte ? Eu am fost cu masina la revizie la GPL,pt. ca nu mai i-mi placea cum trage si mai ales nu prea mai pornea pe gaz trebuie sa o dau pe benzina si sa apas pedala de acceleratie sa porneasca si sa tin mai mult la automat.Au verificato baietii si au zis da pe benzina,masina la fel mergea si pe bezina si pe GPL aproape nici o diferenta,nici pe gaz nici pe benzina nu mai trage la fel de bine,ma faceau tote daciile cand plecam de la semafor. Atunci mi-au zis ca nu de la gaz e problema (fise,bujii,etc.). OK am zis fisele,bujiile,capacul de delcou ,bobina de delcou,toate sunt schimbate si nu au mai mult de 10 mii Km,care ar fi cauza de nu mai trage,(injectoare curatate in vara trecuta). Am plecat am in aceeasi zi citiind topicul despre bobina m-am gandit sa verific si asta,asa ca daca tot sa intunecat pana am plecat de la munca,am ridicat capota si intradevar in jurul bobinei se vad scantei,acum nu stiu ce sa fac,daca cumpar alta bobina si face la fel ca asta nu am facut nici o afacere si masina tot nu merge cum trebuie,eu nu stiu ce ar trebui sa mai verific,ce altceva mai pote sa-mi fure curent ,pt.ca banuiesc de asta nu-mi trage i-mi fura curent pe undeva ?
  5. Salutare tuturor,intrebare pt. cine sa mai lovit de o probleme asemanatoare cu a mea...iata problema,am fost cu masina saptamana trecuta la service si am schimbat capetele de bara si o bieleta de directie,dupa ce mi-au fost scimbate l-am rugat pe mecanic sa se uite sub capota si sa-mi spuna de unde vine suieratul (mentionez am un suierat de ceva vreme si nu-mi dau seaama de la ce e)eu banuia ca e pompa de apa sau rola intinzatoare de la cureaua de distributie,cand surpriza el zice ca zgomotul vine de la pompa de servodirectie, si ca trebuie schimbata,sau daca nu ma deranjeaza prea tare sa o las asa si sa dau casetofonul mai tare,sa nu o mai aud.Eu nu prea cred ca e de la pompa de servo si nu stiu ce sa fac sa mai intreb la alt mecanic,lichid in vas e ste suficient ,de curs nu curge ,e posibil doar sa faca zgomot,la fel ca o pisica ,ca un miaunat se aude,va intreb poate cineva sa mai intalnit cu o astfel de problema sau asemanatoare si cum a rezolvato ? Masina este Espero 1997.
  6. Ovi,multumesc pt. raspuns in primul rand,nivelul la ulei in cutie e ok,de schimbat am citit ca nu se shimba, doar se completeaza,acum nu stiu poate se merita totusi sa-l schimb. Punctul doi, timoneria schimbata,asta in ce consta e ,greu e costisitoare,ce piese trebuiesc inlocuite,o bucsa ceva,sa stiu la ce sa ma astept si sa nu ma pacaleasca meseriasii la service.
  7. O problema am si eu la Espero,cand incerc sa cuplez marsarierul(scuze pt. scriere) se cupleaza foatre greu si zgomotos de parca s-ar sparge pinioanele,trebuie sa trag uneori de schimbator in sus,sa-l pacalesc,sa trag de el mai in unghi de 45,oricum ma chinui putin pana cuplez fara zgomote.Va intreb daca e cineva care a avut probleme asemanatoare cum sau rezolvat,e din ambreiaj si trebuie schimbat kitul sau doar timoneria e problema ? Mentionez ca nu mi se intampla de fiecare data ,uneori se cupleaza usor si fara zgomote chiar ma surprinde dar de cele mai multe ori am probleme. Un "meserias" a zis ca e din cauza ca marsarierul nu e sincronizat si asa fac toate,desi la Cielo cu care am mers la firma unde lucrez nu am intampinat probleme de acest fel doar la Espero al meu.Multumesc anticipat pt. raspunsuri.
  8. Salutare tuturor forumistilor,am si eu o mica problema cu espero al meu la instalatia de gaz. De cateva zile cand pornesc dimineata turatia creste brusc in jurul la 1500-1800 rot/min si trece imediat pe gaz dupa care motorul se opeste si trebuie sa-i mai dau o cheie ca sa porneasca.Problema e ca inainte nu facea asa porneam motorul o lasam putin sa mearga pe benzina,dupa care dadeam un sprit pana la 2000 rot/min,atunci trecea pe gaz dupa care plecam.Are cineva idee ce ar putea fi,sa ma ajute.
  9. Salutare. Am o intrebare pt. cunoscatori,daca poate cineva sa-mi raspunda,am schimbat bateria la masina (Espero 1.8) am avut Caranda 66 Ah, am cumprat ZAP Vecter 62 Ah, la magazinul unde am fost asta era cea mai ieftina. Intrebarea este la motorul de 1.8 e bun amperajul (62 Ah)sau totusi trebuia sa caut una de 66Ah,acum e vara si porneste dar la iarna la -30 de grade mai are putere sa-mi invarta electromotorul.
  10. Eu am schimbat la Espero 1.8 amortizoarele cele din fata cu unele pe gaz,marca ALKO nemtesti, pret 140 RON,mi s-au parut acceptabile la pret ,tinand cont ca cele originale coreene costa 116 RON si sunt pe ulei.
  11. Multumesc mult Esperatul,deci pana la urma distanta buna este aceea din manual,nu aceea data de producator (in cazul meu Champion),asta e la mai desfac odata si le galibrez din nou,multumesc inca odata.
  12. La fel ca si Danut76 si eu am o intrebare asemanatoare, am schimbat bujiile am pus Champion RN9YC cu distanta 0,8 mm din magazin, am masurat distanta si le-am montat asa, desi in manual scrie ca la Espero 1.8 distanta este 1-1.1mm,aveti idee care ar fi distanta optima,sa pun intre aceste repere 0.9mm.
  13. OK,multumesc inca odata ovi_jer,o sa fac operatiunea asta saptamana viitoare si sper ca rezultatatul sa fie pozitiv sa vad o schimbare in bine in cea ce priveste functionarea (putere,relantiu mai rotund si fara trepidatii).
  14. Ovi_jer,multumesc mult pt. raspuns,intrebarea mea este toate fisele sau numai cea principala de la bobina la delcou,pt. ca dupa cu am spus se aude un tacanit de la bobina nu stiu daca asta e normal, parca la dacie nu se auzea (am avut dacia 1310 inainte de Esperache).
 

×
×
  • Create New...