Jump to content

jean

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About jean

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico sx
  • An
    1998
  1. Am mai facut sapaturi pe forum. Am gasit niste poze cu comentarii in rusa din care am inteles ca nu desfacusem un surub. Am rezolvat problema. Multumesc tuturor forumistilor care impartasesc din propriile experiente sau imbogatesc documentatia forumului!
  2. Fiindca piticul meu(Tico) are 130.000 si s-a dedulcit la consum de peste10% in oras si fiindca ma mai pricep la mecanica, am dat carburatorul jos ca sa-l curat. L-am dezbracat de furtune si tevusti. I-am scos cele 4 suruburi M5 care mai tinea asamblat pachetul. Problema mea este urmatoarea: nu pot sa scot capacul si sa desfac in parti componente pachetul de 3 piese. Mai sunt suruburi pe care nu le-am scos? Daca nu mai sunt alte suruburi de prindere, ce sa fac ca sa continui demontarea? Rog ajutor!
  3. Kinetix multumesc mult pentru raspuns si deschiderea ta pentru a ajuta "nevoiasii" de pe forum. Ai dreptate, este dificil sa pui un diagnostic sau sa dai solutii dupa ce povestesc altii. Incerc sa raspund intrebarilor puse de tine: In oras, deci mers maxim in treapta 4 si la 60-70km/ora, n-am ce sa reprosez. Porneste din prima la rece, socul se reduce dupa cca 5-7min, mers rotund fara intreruperi si motorul are viata. Problema(mers intrerupt, zgaltaieli) apare la mersul in afara daca vreau sa trec de 90km/ora in treapta 5 de viteza. Pentru cine a avut Dacie si a patit-o sa i se infunde filtrul din rezervor, fenomenul se intampla la fel. La 90km/ora apre mersul intrerupt al motorului, masina da in nas, puterea si turatia scad. Reduc treapta de viteza, mai zgaltaie de 2-3 ori, dupa care revine la mersul rotund de oras si la o viteza de maxim 70km/ora. Nu i-am facut consumul. S-o fi obisnuit sa mearga numai in oras! Mi-am notat recomandarile tale si le voi respecta la demontare.
  4. Salut! Am un Tico SX din 98, cu 120.000 km la bord. Sotia mea este foarte indragostita de el si il conduce de la 0 km. De circa 2 ani, a circulat numai prin oras. La carburator nu s-a umblat. De curand i-a schimbat in service cureaua de distributie, filtre, etc. Acum cateva zile, am facut cu el un drum la Galati. In viteza 4 sau 5 la turatii mai mari, cand urcam peste 90km/ora, motorul are intreruperi(cred ca de alimentare) si se zgaltaie toata masina. Ce ar putea sa fie? Nu sunt chiar paralel cu surubareala si mecanica. Cred ca jiglerul care ar trebui sa imbogateasca amestecul, in regimul respectiv de putere, este infundat. Asta fiindca, in regim "de oras" merge bine. Am citit cu atentie ce s-a scris in acest subiect si nu am intalnit acest defect. Ma bate gandul sa-i curat carburatorul. Voi ce parere aveti?
 

×
×
  • Create New...