Jump to content

Tibi

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Tibi

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/08/1973

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Lugoj
  • Interests
    tuning
  • Din
    Lugoj
  • Auto
    Cielo GLE/AC
  1. Stiti cumva limitele tensiunii si valoarea nominala ca am facut rost de niste leduri rosii de la luxeon LXHL-PH01 de 200cd si vreau sa vad cite trebuie legate in serie ca sa le montez pe circuitul de frina. Am facut aseara o incercare in sensul ca am pus un led in locul unui bec de pozitie pe spate si surpriza, lumineaza mai tare ledul. singura problema este ca daca pun un singur led luxeon trebuie sa pun un ventilator pe led si vreo doua pe rezistenta de limitare a curentului.
  2. Eu am un filtru Simota conic cu iesirea de 70 si fi max de aprox 150. Sta foarte bine in locul cutiei de plastic de la filtru original. Sonda am mutat-o aproape de galeria de admisie si am sigilat gaura si sonda cu silicon. Dupa ce scoti cutia de la filtrul vechi o sa vezi ca iti ramine o gaura care vine de jos de la aripa, pe unde poti trage aer rece. De acolo depinde de imaginatie si de zonele pe unde te plimbi. Daca nu circuli pe ploaie prea mult poti sa tragi aer chiar de la grila fata de linga farurile de ceata. In felul asta scapi de "rauvoitorii" care vor sa-ti gaureasca capota.
  3. Deocamdata nici unul, doar cu TIR-urile am ceva probleme. Oricum urmatoarea schimbare pe care vreau sa o fac este sa incerc sa pun pozitiile de la stopuri pe leduri. Chiar azi mi-am montat stopul suplimentar de frina la masina. L-am facut din 18 leduri de 10cd, asa ca sper sa nu mai am probleme cu cei care stau prea aproape in spate (am avut deja 3 accidente ).
  4. Am de vreo 6 ani becuri Narva 100/95W si nu am nici o problema cu instalatia electrica. Oricum daca va uitati la schema ei o sa vedeti ca pe faza lunga exista oricum niste relee care o protejeaza. Pe linga asta mai am si 2 Narva de 100W in reflectoarele de ceata(H3), la care le-am dat jos si tablele din fata. Am o lumina acuma ca ziua. Daca gasiti Narva o sa vedeti ca desi nu au pretentii de Xenon lumina lor este destul de alba.
  5. Am Cielo din '96, sint unicul posesor si am discuri pline, asa cum au toate modelele de Cielo aduse din Korea. Nu tin minte sa fi schimbat in ultimii 3 ani lichidul de frina, singura modificare care am facut-o deocamdata este la pedala, unde am modificat rapoartele de la pirghie, frineaza mai bine dar pe spate tot are probleme cu frinarea. Pentru cei care se pling de efectul de dat in bot, poate ar trebui sa verificati arcurile si telescoapele fata.
  6. Cielo Dec 96, 120k > , am schimbat la 118k set motor , si cu tot cu manopera unui prieten care m-a ajutat am ajuns la 20M. Am trecut de la standard la rk2 la cilindrii, pistoane, semeringuri, am rectificat chiulasa, bloc, capaq; am schimbat toate garniturile, furtunele de gaze, ambreiaj Valeo, restul sint toate originale. Totul a durat cam o saptamina si am facut-o cu un prietan in garaj. Apropo de probleme: am 3 ani de cind am fost la o firma care se crede tare in zona ca sa schimb arcurile si telescoapele. Am cumparat de la ei telescoapa Monroe Sensatrack si arcuri originale DW. Cind am pus arcurile pe masina am obs ca botul s-a ridicat cu 7-9 cm fata de inainte. Rezultatul? dupa 2 ani si o sapt telescoapele fata jale! Am cautat telescoape orig si am primit Bilstein made in Rom pe 2M3.
 

×
×
  • Create New...