Jump to content

Gabriel14

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About Gabriel14

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2005
  1. Toata lumea cauta "eftin" si bun . Daca Debica sunt ieftine si proaste, ma gandesc ca Sava sunt eftine si bunicele.
  2. Salutare! Care ar fi mai bune dintre Debica Passio 2 si Sava Perfecta pt Matiz? Am inteles de la voi ca Debica sunt sinucidere...insa Sava ar fi mai bune? a folosit careva Sava Perfecta?(ca de Debica am tot vazut sa se planga ) Multumesc anticipat.
  3. Nu am stiut de simeringul arborelui cotit , ca daca era il cumparam si pe ala, sper totusi ca nu e cazul pt ca mananca pana acum ulei in limite (ma consolez si eu intr-un fel ca nu l-am luat ). Intradevar am cumparat si cureaua de alternator( asta e una Made in Korea nu aveau GM si mai bine din cate vad, dar in orice caz nu e crima daca se rupe). fftopic: Am luat tot ce inseamna frana..placute, saboti ( nu stiu in ce stadiu sta uzura, insa de vreo 3 ani sigur nu i-am mai dat vreo roata jos. M-am gandit ca e cazul si pt frana prin simplu fapt ca nu mai tine frana de mana cum trebuie...stiu insa de pe forum ca ar putea fi cauze multiple slabirea ei, insa la 81.000 trebuie sa ma gandesc intai la uzura.) I-am mai luat si ulei pt cutie...2L (in carte stiu ca zice 2.1L si ca se schimba la 90.000 km, insa am vazut pe forum la ceilalti colegi de Matiz ca intra cam 1.9) si i-am luat cel indicat tot in carte 75W85..e unul nemtesc (as fii vrut sa iau pe cel Total..avea practic acelasi pret, insa era 75W80..stiu ca mergea si asta, dar merg fix dupa carte . End fftopic: Cam astea sunt momentan, maine ma duc la "doctor" cu ea. Am totusi de dimineata un drum mai lung (80-100 km) si daca ma tine, sincer pun in vitrina cureaua aia. Eu zic ca merge pt ca la schimbarea uleiului l-am pus pe mecanic sa se uite la ea. Intai m-a intrebat cati km am pe bord (eu stiam tot de pe forum ca nu prea are el cum sa-si dea seama de multe doar uitandu-se) mi-a zis sa mai trec pe la 100.000 si sa-l intreb, ca in principiu arata bine (logic) (daca ii ziceam intai de kilomerii sigur nu mai arata bine). Stiu ca sunt nebun si fortez viata curelei la maxim, insa eu consider ca merg dupa carte si nu dupa mentalitatile de jupuit pielea de pe client ale mecanicilor. In cartea masinii mele zice la 90.000 sa se schimbe ori la 54 de luni (adica 4 ani jumate)...eu pe acolo sunt cu amandoua.(doar cu cea de alternator nu am stiut ca am sarit kilometrii...a facut fitze intr-o vreme, scartaia, eu nu eram acasa si am trimis-o pe sormea sa se duca la mecanic. De atunci totul merge bine, eu am crezut ca i-a schimbat-o insa am inteles ca doar a strans-o, zilele astea am aflat. Probleme cu cea de alternator nu-mi fac. Se rupe, aia e, alta curea. Dar cu cea de la distributie sunt constient ca nu e de joaca, insa momentan imi asum riscurile. Multumesc inca o data pt sfaturi! Numai bine! E foarte bine ca ti-ai facut un jurnal al masinii insa aici esti offtopic cu frinele si uleiul de cutie. Pe viitor, sa raminem la subiect !
  4. Scrie si Gates pe ea mai mic asa...dar si Made in Korea (chiar spuneam intr-un alt post ca si branduite GM majoritatea pieselor tot koreeane sunt. Tot de aceea tind sa cred ca majoritatea pieselor pt Daewoo Made in Korea sunt apropiate ca si calitate de cele GM) . Este foarte probabil orice vis-a-vis de ceea ce spuneai de pret (mi s-a parut oricum cam scumpicica), acum sa ma apuc sa plang e prea tarziu, sa ma vad cu ea schimbata, pretul nu mai conteaza(in orice caz e bine de tinut minte ceea ce spui, de aceea si citesc cu drag forumul acesta pt ca aflu o gramada de lucruri bune). Ms pt raspuns si pt promptitudine in primul rand. Numai bine!
  5. Salutare! Ma poate ajuta si pe mine careva? Am luat azi cureaua si intinzatorul (i-am zis vanzatoarei sa-mi dea cele necesare la schimbul de distributie), insa sunt nelamurit. Doar atat se schimba o data cu cureaua? Voi atasa si niste poze sa vedeti despre ce vorbesc. (uitasem sa-i dau attach la poza si ma intrebam de ce nu mi-a aparut in post-ul precedent)
  6. Multumesc Argon pt raspuns. Ma duc sa ma interesez de curea Gates...dar in principiu cred ca merg pe GM, ar fi o componenta originala, este facuta pt Matiz, pusa pe Matiz inca de la nastere si asta face.(un pic offtopic: ma gandeam sa-i schimb si placutele la kilometrii astia, desi nu fac probleme cu sunete, ori scaderea eficientei franei, dar ma gandesc ca am totusi 81.000km, si cred ca voi merge pe acelasi principiu cu, cureau, voi pune placute GM desi am inteles pe forum ca sunt bune cele de la FERODO)...m-am gandit mai bine si mi-am adus aminte de un prieten care are Logan. A zis ca face afacere, la indrumarea unui prieten si-a luat curea de distributie de pe nu stiu unde si dupa 10.000 trosc ceva la motor. Dai la automat, dai si impinge si cand colo cureaua, a facut tandari motorul prin procedeele de pornire enumerate. Deci tind sa cred ca cei de la service nu prea au ei incredere in ce baga, de aceea tot modifica kilometrii de schimbare (fac afaceri gen prietenul cu Loganul) .. Mi-e greu sa cred ca inainte la matizuri se schimbau anumite piese mai rar ca acum pt ca erau mai bune si mai durabile, ar fi impotriva evolutiei lucrurilor. Multumesc inca o data si va voi anunta cum mers treaba cu curelele . Numai bine!
  7. Salutare! Am vazut diverse probleme legate de kilometrii de schimb al curelei. Am un matiz din 2005 cu 81.000 km si nu am schimbat nicio curea pe el pana in prezent. Insa citind topicul asta cred ca le voi schimba saptamana asta . Totusi eu cred ca service-urile din Romania sunt o mare cacealma. Multe piese le schimba inainte de vreme doar de dragul de a lua pielea de pe client (am patit cu un Peugeot inainte. Am parcurs distanta aproape dubla fata de cea indicata de reprezentanta din tara, din nestiinta, nu de altceva, si intreband la service de ce m-a tinut atat, mi-au raspuns ca de unde e pusa la un service in afara.) Vis-a-vis de Matiz, eu m-am ghidat dupa cartea masinii, iar in ea scrie ca se sa schimba la 90.000. Deci asa cum zicea si un coleg de pe forum inainte...e foarte probabil ca o curea sa te tina un pic peste 60 de mii si foarte probabil in aceeasi masura sa te tina 91.000. Ca se schimba la 60.000 ca se schimba la 90.000 nu pot sa confirm, insa va pot garanta ca eu am 81.000 fara sa umblu la ea. Intrebarea mea este: Sa ii pun curea GM?(care din cate stiu tot coreeana e..dar cu insertia GM pe ea), ori sa ii pun una nemteasca? cea GM cu tot cu rola intinzatoare ma ajunge un pic peste 200 ron, in timp ce cea nemteasca e un pic peste 100 ron.(deci ar fi undeva la jumatate). Multumesc anticipat!
  8. Salutare! Matizul meu are aprox. 62 000km ..nu cred ca a avut vreodata schimbata cureaua de distributie. Ar trebui schimbata?
  9. Intrebare: Supapa asta PCV la ce ajuta...si cum influenteaza mersul motorului? si mai ales de unde stiu cand ar trebui schimbata?
  10. Salutare tuturor! Trebuie sa incep prin a spune ca sunt nou pe forum si de aceea imi cer scuze daca postez ce nu trebuie pe unde nu trebuie. Am achizitionat un Matiz (second-hand)), an fabricatie 2005, in mare parte are verificarile facute la reprezentanta, insa decand l-am cumparat (acum 2 ani) nu l-am folosit tocmai eu..ci o fata. I-a schimbat uleiul+filtrul de ulei o data..pe la 55 000 km , iar acum are 62 000 km, insa in rest nimic altceva schimbat. De ceva timp il folosesc si eu mai des...insa ma doare sufletul sa stiu ca masinuta nu are intretinerea cum trebuie( mai ales ca revizia la timp te scuteste de foarte multe neplaceri dupa). Ajutati-ma si pe mine va rog...la kilometrii astia ce ar trebui sa am schimbat la ea...si mai ales ce trebuie sa schimb. Pana acum masina merge perfect din punct de vedere mecanic vorbind de motor...insa la viteze mai mari de 30-40 incep sa am usoare vibratii in volan. (am vazut ca nu avea plumbul acela care echilibreaza roata dreapta si l-am pus la service...cu toate astea bataia continua). Ce ar trebui sa fac? Multumesc anticipat
 

×
×
  • Create New...