Jump to content

lucian107416

Membru
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

About lucian107416

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Kalos 1.4 16v 94cp
  • An
    2006
  1. E normal sa fie judecat in stare de libertate. Dar repede. Apoi inchis. 1. Era mort de beat. I-au recoltat cred probele la IML. 2. Fugea de politie 3. Viteza cu peste 50km/h peste cea legala( va stabili exact expertiza). Fara permis(ma rog, daca nu e la volan), individul nu este pericol public. De ce sa stea acum in puscarie, pana se termina expertiza legala?
  2. masina pare sa nu aiba nimic la trenul de rulare. probabil a cazut ceva pe ea
  3. ar trebui sa aiba si functia de auto-leveling pentru a nu-l orbi pe cel din fata.
  4. iti dai seama ca nu e prost sa declare asta. va spune ca nu a franat. bla bla bla.Cica pe rosu era pietonul. Adica "mortu' e de vina". Sa speram ca in cazul asta nu e vorba de mort. S-au mai vazut minuni.<br>Later edit: Sa explic putin Adica "mortu' e de vina" , pentru ca nu asta e parerea mea in cazul asta. : Sunt prezente toate premizele pentru musamalizare. Daca arunci un corp la 45 grade si acesta aterizeaza peste 20m(= 6benzi), viteza de aruncare este undeva sub 15m/s(54km/h). nu m-as mira sa aflam ca avea cu viteza legala
  5. Unde? Si mie mi-au pus G12 la service si ma intereseaza(masina din semnatura).
  6. si eu am aceeasi problema. Dreapta revine, stanga nu!
  7. Buna observatie. Era vizibila si cu "ochiul liber", nu era nevoie de miata.net . Faptul ca anvelopele sunt de iarna e valabil si pentru anvelopele standard. uar pentru abaterea aia cu cat va fi consumul mai mare? Probabil cu aproximativ 3.3%, dar asta datorita faptului ca in realitate ai parcurs cu 3.3% km mai mult decat arata kilometrajul. Treaba cu politia asa e. Despre restul, sincer, m-as mira sa simti vreo diferenta la aceeasi latime de pneu si aceeasi janta. E ca si cum ai spune cu precizie daca rulezi cu 100 km/h sau cu 96.7 km/h fara sa te uiti la kilometraj
  8. De dragul exactitatii, esti rugat sa ne prezinti si noua calculele din care a rezultat numarul magic 2.057. Cat despre restul consideratiilor, ma abtin. In general, abaterea acceptata este de pana in 3%, iar in cazul de fta este de 3.3%. Ar putea cineva sa-si calculeze la marimile oficiale din talon sa observe asta.
  9. Astea le am si eu. La tractiune nu am simtit diferente fata de anvelopele de iarna, insa la franare mi-a stat ceasul de vreo 2 ori. Initial am acuzat ABS-ul, am iesit cu cealalta masina(anvelope iarna) sa fac o comparatie. Ulterior am realizat ca de fapt anvelopele erau de vina.
  10. de ce ar avea nevoie de scuze? Scuzele sunt oricum formale si conjuncturale si se adreseaza doar celor care au nevoie sa citeasca o minciuna la intrebarea "DE CE?".
  11. da. nici esp, caci e interzis . Fara el, bye-bye 5 stele.
  12. stelele de la ncap includ si protectia pietonilor, de ex, ceea ce nu e cazul la o masina F1. Pentru protectia la impact, nu cred sa existe ceva mai rezistent(pretabil auto) decat monococa aia din fibra de carbon. PS. Accidentul lui Kubica in Canada nu a fost frontal
  13. impact partial(ca la NCAP). O mare parte din energia de impact s-a consumat pe rasucirea si lift-area masinii. Ganditi-va daca ar fi fost frontal impactul. Cititi si comentariile. Asa am observat ca inainte de impact rotile din fata sunt franate.
  14. la 100 km/h energia la impact e de 2.44 ori mai mare decat cea de la EuroNCAP crah test(64km/h). La 80km/h e de 1.56 ori, suficient sa ingroape toti ocupantii.
  15. dar daca ai un accident si masina ajunge la expertiza? La ITP/RAR te poate respinge daca verifica. Eu am trecut de RAR cu ele, dar am avut noroc. Greseala asta am facut-o si eu. Gandindu-ma ulterior, am ajuns la concluzia ca am gresit
 

×
×
  • Create New...