lucian107416
Membru-
Content Count
129 -
Joined
-
Last visited
About lucian107416
-
Rank
Forumist
Contact Methods
-
Gender
Male
Profile Information
-
Din
Bucuresti
-
Auto
Chevrolet
-
Model
Kalos 1.4 16v 94cp
-
An
2006
-
E normal sa fie judecat in stare de libertate. Dar repede. Apoi inchis. 1. Era mort de beat. I-au recoltat cred probele la IML. 2. Fugea de politie 3. Viteza cu peste 50km/h peste cea legala( va stabili exact expertiza). Fara permis(ma rog, daca nu e la volan), individul nu este pericol public. De ce sa stea acum in puscarie, pana se termina expertiza legala?
-
masina pare sa nu aiba nimic la trenul de rulare. probabil a cazut ceva pe ea
-
iti dai seama ca nu e prost sa declare asta. va spune ca nu a franat. bla bla bla.Cica pe rosu era pietonul. Adica "mortu' e de vina". Sa speram ca in cazul asta nu e vorba de mort. S-au mai vazut minuni.<br>Later edit: Sa explic putin Adica "mortu' e de vina" , pentru ca nu asta e parerea mea in cazul asta. : Sunt prezente toate premizele pentru musamalizare. Daca arunci un corp la 45 grade si acesta aterizeaza peste 20m(= 6benzi), viteza de aruncare este undeva sub 15m/s(54km/h). nu m-as mira sa aflam ca avea cu viteza legala
-
Probleme La Instalatia De Racire
lucian107416 replied to danutz's topic in Probleme tehnice Cielo, Nubira, Espero, Leganza
Unde? Si mie mi-au pus G12 la service si ma intereseaza(masina din semnatura). -
Nu Revine Maneta De Semnal
lucian107416 replied to omurau's topic in Probleme tehnice Aveo, Kalos, Lacetti
si eu am aceeasi problema. Dreapta revine, stanga nu! -
Buna observatie. Era vizibila si cu "ochiul liber", nu era nevoie de miata.net . Faptul ca anvelopele sunt de iarna e valabil si pentru anvelopele standard. uar pentru abaterea aia cu cat va fi consumul mai mare? Probabil cu aproximativ 3.3%, dar asta datorita faptului ca in realitate ai parcurs cu 3.3% km mai mult decat arata kilometrajul. Treaba cu politia asa e. Despre restul, sincer, m-as mira sa simti vreo diferenta la aceeasi latime de pneu si aceeasi janta. E ca si cum ai spune cu precizie daca rulezi cu 100 km/h sau cu 96.7 km/h fara sa te uiti la kilometraj
-
De dragul exactitatii, esti rugat sa ne prezinti si noua calculele din care a rezultat numarul magic 2.057. Cat despre restul consideratiilor, ma abtin. In general, abaterea acceptata este de pana in 3%, iar in cazul de fta este de 3.3%. Ar putea cineva sa-si calculeze la marimile oficiale din talon sa observe asta.
-
Astea le am si eu. La tractiune nu am simtit diferente fata de anvelopele de iarna, insa la franare mi-a stat ceasul de vreo 2 ori. Initial am acuzat ABS-ul, am iesit cu cealalta masina(anvelope iarna) sa fac o comparatie. Ulterior am realizat ca de fapt anvelopele erau de vina.
-
de ce ar avea nevoie de scuze? Scuzele sunt oricum formale si conjuncturale si se adreseaza doar celor care au nevoie sa citeasca o minciuna la intrebarea "DE CE?".
-
da. nici esp, caci e interzis . Fara el, bye-bye 5 stele.
-
stelele de la ncap includ si protectia pietonilor, de ex, ceea ce nu e cazul la o masina F1. Pentru protectia la impact, nu cred sa existe ceva mai rezistent(pretabil auto) decat monococa aia din fibra de carbon. PS. Accidentul lui Kubica in Canada nu a fost frontal
-
impact partial(ca la NCAP). O mare parte din energia de impact s-a consumat pe rasucirea si lift-area masinii. Ganditi-va daca ar fi fost frontal impactul. Cititi si comentariile. Asa am observat ca inainte de impact rotile din fata sunt franate.
-
la 100 km/h energia la impact e de 2.44 ori mai mare decat cea de la EuroNCAP crah test(64km/h). La 80km/h e de 1.56 ori, suficient sa ingroape toti ocupantii.
-
dar daca ai un accident si masina ajunge la expertiza? La ITP/RAR te poate respinge daca verifica. Eu am trecut de RAR cu ele, dar am avut noroc. Greseala asta am facut-o si eu. Gandindu-ma ulterior, am ajuns la concluzia ca am gresit