Jump to content

gabi2pac

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About gabi2pac

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Galati
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    GBY
  1. salut astazi desi e duminica am reusit sa pun pe masina etrierii de Executive + discurile ! Va dau un singur sfat tuturor celor cu vechul model de etrier ...schimbatii !!! Am aceasta masina de sapte ani si niciodata nu a franat asa de ferm ca acum ;exista si o alta fata a monedei si anume ca rotile se blocheaza foarte repede la daca apasati tare pedala ! sunt foarte fericit ca am facut acest upgrade urmeaza sa vad cum pot inbunatati frana spate o seara buna tuturor
  2. Rotile nu sunt !!! (le verific echilibrarea la maxim 2 luni ) in plus aceasta problema pe care o am de ceva timp persista atat cu rotile de vara cat si cu cele de iarna !!! se pare ca pana la urma e pompa de frana !!!( aceasta directie mia mai fost data de un amic in domeniu ) numai ca deja am bagat ceva bani si mie teama ca la sfarsitul lucrarii nu e nici ea !!! ))))))))) alte idei ??? a mai patit cineva asa ceva ??? apropo ! am senzatia ca dimineata la plecare simptomele de franare in suturi sunt mai mici la primele doua trei franari dupa care ... va multumesc pentru opinii
  3. salut am o problema a sistemului de franare si anume franare in suturi (ca si cum as vea discurile sau tamurii ovalizati ) in aceasta idee am schimbat lichidul de frana (castrol response DOT4),discurile de frana Brembo,axele glisare etrier(am etrierii tip gle),sabotii spate + sistemul de arculete ai sabotilor si tamburii Bosch !!!! cu toate acestea problema persista (la viteze mari pedala de frana se comporta ca si cum as avea ABS iar la viteze mici se simte cum masina incetineste cu alternante (in suturi ) rog o idee ce as mai putea face pentru a scapa de aceasta problema ! deja am inceput sa ma interesez de etrieri de Kalos + placute de matiz nu de alta dar am investit deja ceva banuti si nu am rezolvat problema si asta ma soate din minti astept parerile voastre multumesc
  4. salut intrebarea este urmatoarea : am cumparat 8 buc culbutori cielo SOHC ,dintre acestia 5 au stantat pe ei C10 si 3 C9 stie cineva ce inseamna asta ??? cumva se refera acestea la diferente de cote ??? mentionez ca la magazin am fost asigurat ca sunt identici !!! va multumesc
  5. salut datorita faptului ca nu am momentan posibilitatea de a cumpara acei etrieri minune care nu se blocheaza am renuntat la ultima revizie a axelor de glisare la acele garnituri de cauciuc ! am facut intre timp aproximativ 10 mii km si nu am mai avut probleme cu blocarea etrierilor ! singurul lucru cu minus pe care l-am sesizat este acela ca etrierii "se aud "pe portiunile de drum gen piatra cubica in rest e ok! aveti idee se deterioreaza ceva din cauza lipsei acelei garnituri??? oricum se apropie ITP-ul si sper sa nu am probleme din cauza etrierilor zgomotosi astept parerile voastre merci
  6. salut acum sa va spun noutatile !!! Nu folositi ulei Aral !!!! sfatul meu care am folosit aproximativ 80.000 km si sa va spun de ce : acum cateva zile m-am apucat si am dat din nou toti tachetii jos ,am bagat in toate canalele spray de curatare am lasat , am suflat,am repetat operatia de cateva ori pana ce am considerat ca e ok (pentru niste canale atat de mici am scos cantitati enorme de "mal" uscat ) am remontat totul si in drum spre casa ce sa zic bataia aceea era acolo (va dati seama cat de dezamagit eram!) a doua zi am forjat motorul batranicii ,apoi sus pe rampa dat uleiul jos (ulei de 3000 km 10W60 Castrol )si stupoare acesta era deja negru,schimbat filtru de ulei si bagat 5W40 ! Cand am urcat pe rampa tachetul se auzea dupa schimbarea de ulei indiferent cat am chinuit-o acesta nu s-a facut auzit !Mentionez ca masina are 300 mii km si mi-a fost teama ca nu cumva acum cu un ulei mai putin vascos sa vad albastru pe teava de esapament (mii de multumiri lui Tolin pe aceasta cale ) sper ca in curand sa dau jos baia de ulei sa curat namolul din ea + sorbul pompei de ulei un weekend frumos tuturor
  7. salut stie cineva care sunt valorile compresiei ??? intre cat si cat e ok ??? merci frumos
  8. salut nu stiu daca e o idee buna sa trec pe 5w 40 tinand cont ca masinuta are ceva km 250 mii de care stiu si nu bag mana in foc ca acestia ar fi toti si uleiul recomandat de tine e destul de subtire!!! eu ma gandeam sa trec pe 15w40 deoarece in momentul in care am bagat (fortat de imprejurari) un aditiv de marire a vascozitatii bataia de care vorbeam aproape a disparut As mai avea o intrebare: zilele astea sunt foarte ploioase in Galati si masina mi se pare ca scoate foarte mult fum (cand motorul e rece e ok apoi cand se incalzeste parca e prea mult !!!) Mentionez ca masina nu are catalizator,sonda lambda ,etc ,garniturile la supape sunt schimbate,supapele erau ok si de asemenea fumul are o tenta aproape insesizabila de albastru (Ulei) tare imi este teama ca de aceasta data sunt probleme cu Garnitura de chiuloasa pe care am schimbat-o in vara - apa in vasul de expansiune e ok astept pareri deoarece tare imi vine sa dau motorul in doua si sa vad care e problema dar sunt dependent de ea va multumesc
  9. salut baieti am facut deja 1000 km si ce sa va spun.. a reaparut bataia dar mult mai mica in intensitate si numai cu motorul cald si la relanti ! am desfacut din nou capacul la culbutori si am vazut intamplator in canalul in care arata Viktor ca sufla cu aer comprimat pentru a scoate tachetul bucatele fff.mici de metal(probabil tin tachetii vechi,axa cu came ,etc)! am scos o mare parte din ele cu o sarma magnetizata , am umplut locasul tachetului cu ulei si prin apasarea acestuia pe acel canal a iesit dar cu foarte multa mizerie (sincer ma speriat ) mentionez ca conditiile meteo de acum doua zile mu mi-au permis sa fac acest lucru la toti tachetii(era foarte trig acum doua zile la Galati) Aceasta operatiune am facut-o cu tatal meu care mi-a sugerat curatarea intregii chiloase si inlocuirea pompei de ulei (el gandeste ca nu cumva la relanti sa nu am suficienta presiune ) In acest moment folosesc ulei Castrol 10W60 sport Castrol si ma gandesc sa trec oare pe un 15 W 40 sa vad daca la relanti mai apare bataia rog sugestii merci
  10. salut baieti !!! dupa cum scriam la inceputul acestui topic tachetii mei au fost curatati pe talpa cu smirghel fin de catre mecanic !!! Nu am mai avut batai circa o saptamana si ceva dupa care a reaparut !In aceste conditii am dat jos capacul la culbutori,am suspendat o roata am bagat in a IV -a si am rotit axa cu cape pe pistonul dorit in pozitia sus (nestiind care bate am facut asta la toti tachetii pe rand ),apoi cu ajutorul unei surubelnite cu cot am apasat supapa in jos si cu un magnet telescopic am extras pastila din capul supapei .Odata extrasa aceasta cu putina migaleala am dat deoparte culbutorul si apoi cu mana am scos tachetul care a fost prelucrat pe strung astfel incat talpa sa fie perfect neteda si plana (prelucrarea cu smirghel lasa de dorit la capitolul planeitate din acest motiv a si reaparut bataia ) dupa care am facut operatiunile mai sus amintite in ordine inversa ! in acest moment masina functioneaza impecabil iar tot ce am zis mai devreme a durat aproximativ 3 ore (pentru toti cei opt tacheti ) ! Va doresc la toti cei ce va mai loviti de aceasta problema sa o rezolvati astfel !!! Tinem legatura !
  11. salut a mea are 220.000 Km din care 140.000 facuti de cand o am eu (fff multe iesiri din tara ) si functioneaza Perfect ;an fabricatie 1997
  12. baieti nu va mai certati asa este peste coada supapei se afla pastila distantier care odata extrasa da voie culbutorului sa joace !!! si apropo si SOHC si DOHC au tacheti hidraulici (nu au nevoie de reglaje ulterioare) probleme apar doar atunci cand vreo unul dintre ei nu mai tine presiunea de ulei si apropo ca tot am inceput acest topic va multumesc tuturor pentru parerile voastre tinem legatura o zi buna
  13. va multumesc pentru raspunsuri!!! problema e ca desi lucrez de mult timp ca sef de service si un mecanic al meu acum cand am facut distributia a curatat tachetii cu smirghel de apa pe talpa si a zis ca e ok !!! sunt dependent de masina si nu imi permit inca o zi- doua in care sa imi dea chiuloasa jos etc si eram curios daca se poate ajunge la ei pe la capacul culbutorilor asa ca de maine (cine stie ce mai apare maine !!!) ii voi baga in priza (pe mecanici) sa imi gaseasca tachetul care bate tinem legatura baieti merci
 

×
×
  • Create New...