Jump to content

kuddo

Membru
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About kuddo

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2002
  1. Buna ziua. Am o Tomasetto Stag iar de cand am schimbat butelia (cu una corespunzatoare) din pricina faptului ca a expirat, nu mai imi indica nivelul la gaz cum trebuie. In fata imi arata mereu full (4 leduri) iar in spate senzorul electromagnetic da semne ca ar citi ceva (ieri veam 3 leduri aprinse in spate la senzor, azi am 2). Stie cineva cum pot sa fac calibrarea ? Butelia este montata in acelasi unghi cu cea veche sau ce se intampla mai exact ?
  2. Nu este conform legii ci este conform specificatiilor producatorului. Nu vor astia sa-ti faca ITP cu butelia expirata pentru ca trebuie sa o omologhezi iar la RAR. Asta la care ma duc sa fac ITP e prieten cu mine si nu vrea sa-mi faca. A zis ca puteam s-o duc fara roti si cutie de viteze, dar nu cu butelia expirata. Trebuie doar sa-mi dea omologarea pentru butelie. Poate eu vreau sa tin masina in fata blocului pornita, fara sa ma plimb cu ea.
  3. Butelia se schimba o data la 10 ani, conform legii. Problema este ca s-au nimerit amandoua ale naibi adica sa-mi expire ITP si respectiv butelia. In fine nu inteleg nici eu cum poate expira o tabla...daca era vorba de valva sau plamanul din fata de la motor mai ziceam...dar asa.. Ala de la ITP a zis sa ma duc cu butelia la RAR si dupa aia sa ma intorc la ITP, de aceea am crezut ca nu imi face inspectia RAR-ul. Stie cineva cam care e scoru la RAR, cat este "taxa". Ca sa stiu cum ma pregatesc, sa nu fac un drum degeaba.
  4. Buna ziua. De curand am fost in service sa repar cateva chestii la masina si mi-a zis unu de acolo ca mi-a expirat ITP de 2-3 luni. Ma duc sa fac ITP si ala de acolo imi zice ca mi-a expirat butelia si ca ii e frica sa-mi faca si ca sa schimb butelia si ca trebuie sa merg cu ea si toate hartiile la RAR. Acum eu ce vreau sa va intreb... inspectia or sa o faca doar la butelie sau la toata masina ? Are ceva daca mi-a expirat ITP ? Nu ar trebui sa ma forteze sa fac ITP la ei. E dreptul meu sa ma duc sa fac unde vreau ITP, atata timp cat nu mi-a luat politia talonul si numerele. Sper sa nu ma frece pentru toata masina ci doar pentru butelia nou montata.
  5. Nu exista nicio gaura. Gaura este obstructionata da geam. Teoretic trebuie sa scot geamul..de fapt geamurile ca trebuie si cel mic scos impreuna cu tija metalica ce le desparte. Am desfacut geamul din macara sa incerc sa-l scot putin afara si nu pot din cauza ramei de tabla dintre geamul mic (de langa oglinda) si cel mare. In concluzie trebuie ori sa scot geamurile (ambele) ori sa desfac usa...zic eu ) Daca las un pic de geam in jos...ma uit la surub si el se uita la mine. Are cineva alta idee sau stie cineva cum se dau geamurile jos (in special cel mic impreuna cu rama metalica) ?
  6. Exact cum spune si titlul. Nu stiu ce s-a intamplat, dar acum cateva zile cand am bagat cheia in butuc...a cazut butucul inauntru. Acum trebuie sa cumpar alt maner pentru ca s-au rupt clemele de plastic (chinezarii) ce tineau butucul. Am desfacut azi fata de plastic de la usa.. La un surub de la maner ajung (cel dinspre butuc), dar la cel din dreapta nu pot sa bag surubelnit din cauza geamului (electric). Trebuie sa demontez juma' de masina ca sa scot un surub... Ma poate ajuta cineva, va rog, cu o solutie mai simpla ?
  7. Salut, m-am pus de dimineta sa schimb placutele de frana la Matiz. Le-am montat, toate bune si frumoase. Pedala nu mai tine calumea acum, trebuie sa ma cam sui pe ea ca sa o pun in nas (si asta la mers normal...o tura prin cartier). Ce masa sa-i fac ?
  8. Pai si pana la urma care sa fie problema la mine i-am facut si reset + idle learn .. Sa ma duc la aia sa-mi regleze iar avansul ? Nu stiu ce sa mai fac..
  9. Nu stiu cum a fost reglat, "zeii" din service l-au reglat. Masina parea sa mearga bine dupa ce am plecat de la ei...aparent parea chiar un pic mai turata la relanti. Oare sa nu fie bine reglat avansul ?
  10. Am astupat capatul negru al valvei PCV cu degetul, motorul a dat in nas dupa care s-a turat si mergea tot diesel. Cand am luat degetul s-a supraturat instantaneu cateva secunde dupa care a revenit iar la sunetul de diesel. La teava de esapament, cand pun mana in dreptul ei, la fel da gazul in suturi afara...in pufuri. Ce oare o avea masina asta ca mi-a mancat sanatatea ?
  11. Bun, ma poate ajuta si pe mine cineva cu problema de la relanti ? Avansul static a fost reglat, dar motorul tot face "vum-vum-vum-vum" la relanti. Cand calc aceleratia si-i dau drumu brusc pare sa mearga bine cateva secunde la relanti, dar dupa aia iar incepe sa tremure. Imi baga vibratie in toata masina zici ca-i diesel. Nu cred ca e de la avansul static pentru ca atunci cand am luat masina din service se comporta binisor si la relanti. Sa fie de la valva aia PCV sau poate fii de la electrovalva IAC ? Valva pcv daca o tin drept la orizontala si trag prin ea, bila nu astupa orificiul...doar daca tin valva pe verticala astupa orificiul cand trag aer prin ea. Sa se fi dereglat avansul static, este posibil asa ceva ? Are cineva idee, va rog ?
  12. @cristiangabi Acela din PDF este delco-ul cumparat si de mine. Cutia arata la fel , seria este la fel, producator GM Korea, abtibild-ul de pe cutie are banda reflectorizanta intr-o parte (ca la timbrul de la tigari). Acela este un delco mando si costa o groaza de bani..sa speram ca tine.
  13. Pai motorul face ca si cum n-ar avea suficient aer, parca da sa crape. Cand ating un pic acceleratia imediat isi revine ca si cum n-ar avea nimic. Cand dau drumul brusc la acceleratie, scade in ture si merge constant 2-3 secunde dupa care iar merge de zici ca-i diesel. Nu cred ca e avansul static pentru ca merge bine cand vrea, dupa care o mai ia razna...dupa aia cand isi aduce aminte incepe iar sa mearga bine (perioade lungi de timp). Sa-i fac un reset + idle learn ? Oricum cred ca supapa IAC e si un pic obosita si stricata (ca am tras eu de ea sa vad cum reactioneaza ) )
  14. Bun...am mers perioade scurte cu el (pe ploaie, pe cald) si nu mi s-a mai oprit fara sa o mai ia din loc. Acum intervine alta problema...cand e la relanti zici ca-i diesel (indiferent ca-i pe benzina sau trecuta pe GPL) si trepideaza. Din cand in cand parca isi mai revine, de la ce anume sa fie ? Cumva de la motorasul IAC de relanti ?
  15. Va multuemesc pentru reply-uri! Am scos 1.5L de ulei si am ajuns la un deget sub MAX.
 

×
×
  • Create New...