Jump to content

SysOp

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About SysOp

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Citroen
  • Model
    C4
  • An
    2009
  • Nr. Inmatr.
    B-14-KWD
  1. Pentru cine este interesat, anuntul este in continuare valabil .
  2. Dany, am numarul sus. Daca ai nevoie de capacel, imi dai un telefon si ne vedem . Stau in zona ASE, Caderea Bastiliei .
  3. A ta este mai tot timpul luna, nici nu trebuie sa imi fac griji.
  4. Nu vreau sa ma traga nimeni de urechi, n-am postat de 5 ani. Nu va pot spune in ce stare este masina deoarece a fost implicata intr-un accident si am vandut-o anul trecut. Cum a spus Rafi, arata mai bine la sfarsit si avea modificari, injectoare Espero 1.8, evacuare inox cap coada (fara serpisori), etriere Daewoo Lanos, discuri ventilate, tamburi noi pe spate, sistem audio JBL etc. Decat sa deschid un topic nou, continui aici la rubrica masina mea. Am continuat cu un Citroen C4 facelift, cu 3 km la bord, 1.6 valvetronic 122 cp :
  5. Vand capacul protector pentru sigurantele de la bord, Daewoo Cielo. Pret 10 Ron, piesa este nefolosita, Bucuresti, 0728 312 732. Cand am cumparat-o era 15, deci, daca s-a modificat pretul intre timp si este 10 in magazin, o dau la 5 lei
  6. putere: 4 x 50W MOSFET (4 x 22W RMS) # compatibil: CD-R / CD-RW / MP3 / WMA / WAV / CD-text # display LCD - 10 culori variabile # iluminare taste - 10 culori variabile # volum rotativ # intrare muting telefon # Direct Sub Drive # 1 pre-out RCA stereo (2,2V) (Rear sau Subwoofer) # intrare comenzi pe volan (necesita adaptor) # intrare auxiliara # intrare USB # conector ISO # Radio Data System (RDS) # Traffic Announcement # Best Stations Memory (BSM) # memorare 18 posturi # suporta impedanta: 4 - 8 ohmi # reglaje: * balance * fader * bass * mid * treble * loudness * egalizator parametric * reglaj nivel surse * Low Pass Filter * High Pass Filter # panou frontal detasabil # telecomanda (daca aveti disponibila) CD Player-ul a fost cumparat in februarie si am toate actele la el, inclusiv garantie. Pretul in magazin este intre 639 si 821 RON. Pret 300 RON! Detalii pe pm.
  7. Vand Daewoo Cielo avariat pentru piese! Masina este din 1995, facuta in Bupyeong. A fost avariata in urma unui accident in data de 12.09.2009. Starea tehnica si estetica inainte de accident a fost impecabila. Componentele de mai jos justifica cel putin jumatate din suma ceruta! Discurile standard au fost schimbate cu discuri ventilate (noi). Etrierele au fost schimbate cu etriere Daewoo Lanos (noi) + placute de componenta moale. Au fost schimbati si tamburii dar sunt standard. Modificare efectuata in luna Februarie. Injectoarele au fost schimbate cu injectoare Espero 1.8 (noi), in luna iulie. Tot atunci a avut loc si o cosmetizare a masinii. Orice punct de rugina a fost indepartat. Boxe JBL + CD mp3 player Pioneer DEH5000 UB (insa conteaza mai putin deoarece Pioneer-ul il pastrez). Jante din aliaj usor (cumparate noi) si cauciucuri Michelin (made in France) cumparate noi de asemenea, acum cativa ani. Evacuarea este din inox. Pret final 1500 Euro Numarul meu de telefon este 0728 312 732
  8. Salutare! Aveti idee daca se poate pune instalatie secventiala GPL pe Cielo '95 noneuro? Stiu ca de la injectoarele de benzina, benzina ajunge in cilindrii prin niste valve, dar nu stiu cum ajunge in cazul instalatiei secventiale. Stiti cumva unde se pun acele injectoare de GPL, si cum ajunge gazul in camera de ardere? Multumesc!
  9. Multumesc pentru raspunsul prompt! garnitura stiu ca e pana-n 100 de lei, si cu manopera ma descurc eu cumva. Scap mai ieftin daca nu ma duc la service . Dar cu semeringurile nu stiu ce si cum? E mai grav? merge reparata de o persoana cat de cat avizata in curte, sau trebuie mers urgent la service? Multumesc!
  10. Salutare! La ultimul drum facut, masina mea a inceput sa scoata un nor de fum alb-albastru. De asemenea trepidatii/pocnituri usoare in toba la relanti si tremur al motorului cam din 4 in 4 secunde... si sa nu uit - un miros de ars. Este din '95 si ar 160.000 km la bord. A fost in familie de la 0 km si a fost ingrijita. Tinuta pentru afara nu pentru oras. Fum alb-albastru stiu ca inseamna consum de ulei --> segmentare. N-are insa probleme de compresie si nu consuma gram de ulei pana acum. Si acum ii pun 5W - 40 si tot nu consuma. E greu sa cred, ca, peste noapte s-a "stricat" si trebuie segmentare etc. Altceva insa s-a intamplat. Am ramas fara lichid de racire si s-ar putea sa-mi fi prajit ceva... N-am mers mult si am reparat problema -- era pompa de apa. La service motorul a functionat normal. La cateva drumuri, insa, dupa vizita la service a aparut brusc fumul. E cumva garnitura de la chiulasa arsa? Oscilez daca s-o duc la service sau sa se uite un vecin la ea. E mecanic.
  11. Multumesc pentru info. Service-ul este aproape, dar, ca sa nu imping masina pana acolo (de teama de a nu-mi praji motorul) trebuie, totusi, sa pun niste apa distilata in vas inainte de a porni motorul?
  12. Da, am citit si eu topicul in graba noaptea asta. Nu credeam ca o sa am probleme tocmai cu antigelul, dar, mi s-a intamplat si mie. Am avut un drum astazi pe Buc.- Ploiesti, si, am observat ca nu mai intra deloc caldura in masina. Am ajuns acasa, si m-am uitat sub masina. Se facuse, intr-adevar balta. Am apucat sa vad un jet subtire, fierbinte, care curgea de la motor. Curgea de undeva din spate, pe partea pasagerului. Am gasit o poza pe acest topic. Nu stiu daca este neaparat de la T-ul ala, dar am incercuit cu rosu zona aproximativa, unde curgea jetul. Am asteptat sa se raceasca motorul, m-am uitat in vas, si, s-a dus tot antigelul A mai ramas doar niste spuma. Am sa ma duc la service, nu acum, ca sunt sarbatori, mai tarziu. Sper sa fie doar vreo conducta fisurata
  13. Salutare! M-am hotarat sa-mi pun si eu Gpl pe masina, un cielo non-euro din '95, pentru ca e jale cu benzina. Ma intereseaza sa stiu - in comutatorul din masina ar trebui sa fie 3 pozitii: benzina; GPL; benzina-GPL; In pozitia "benzina-GPL" ar trebui sa streaca numai dupa o anumita turatie pe alimentarea cu GPL, respectiv sa revina la benzen sub respectiva turatie insa in pozitia "GPL" ramane alimentata cu gpl pe toata plaja de turatii (800-900 min. pana la 4-5000)? De asemenea pe pozitia "GPL" poate sa si porneasca direct pe GPL (cu motorul incalzit)? si sa ramana pe GPL indiferent de turatie, bineinteles... Multumesc!
  14. An fabricatie: 1995 (cumparat in iulie); Bupyeong, Coreea. Km parcursi: 160.000; al doilea proprietar (primul a fost "batranul" meu); Pana acum a mers bine... ma astept la fel si urmatorii 10.000 - 20.000, pana scap de studii (si o schimb)! Problemele mai importante care m-au tinut "ocupat": - schimbat capota fata si vopsirea necesara (o sticla sau un borcan, a cazut de la o fereastra - "by the way", atentie pe unde va lasati autoturismele). - am ramas cu ea la stop (pompa de benzina); a trebuit sa ma distrez impingand! - etrier blocat de la umezeala (curatare pistonas). Pentru Ovi_Jer: discurile sunt pline (discurile originale). Apropo de frane, merg surprinzator de bine... pe deasupra m-au salvat de vreo doua-trei ori cand era s-o fac de oaie. Nu am ce schimba/imbunatati.
 

×
×
  • Create New...