Jump to content

Tucker

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Tucker

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/18/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    IS
  1. In mod sigur afecteaza negativ catalizatorul; si nu numai: sonda lambda, bujii, galeria se afuma, pe injectoare se fac depuneri. Bineinteles masinutza polueaza mai mult pt ca uleiul de motor este foarte toxic, de fapt scrie pe eticheta sa nu se foloseasca drept combustibil. (daca te refereai la ulei de motor). Nu pune in benzina, nu are rost.
  2. Injectorul trebuie sa pulverizeze cat mai fin benzina, ca amestecul combustibil - aer sa fie cat mai omogen, iar explozia sa fie si ea uniforma si spontana, in tot volumul. Atunci cand injectorul pulverizeaza, ceea ce iese trebuie sa arate ca o ceata, nu trebuie sa iasa picaturi, cu atat mai grav daca iese jet de carburant. Inseamna ca injectorul are depuneri si nu mai poate "sufla" eficient. In cazul nefericit, de "dus" sau "jet" explozia nu are putere, benzina arde progresiv si nu instant. Din cauza acestei lipse, calculatorul va mari timpii de injectie ca sa recupereze din lipsa de putere. Bineinteles ca acest fapt inseamna un consum mare de combustibil. Pe langa asta, motorasul va avea de suferit. Va lucra la o temperatura mai mare, supapele de evacuare vor sta "in foc", ceea ce le va uza in timp (pe ele sau scaunele din chiulasa pe care inchid). Daca e situatia asta, ar trebui sa se aprinda si CHECK, sonda lambda va "vedea" vapori de benzina nearsa. Am spus toate astea pentru ca, din pacate, am trecut prin ele. Injectoarele (benzina sau diesel) se curata pe stand special cu ultrasunele, stand electronic ce deschide-inchide injectoarele asa cum se intampla pe motorul masinii. (ca sa elimine si depunerile din interiorul injectorului) De asemenea, se foloseste si un solvent care circula prin injector.
  3. Buna seara! Ce spuneti de Mobil1 ESP Formula 5W30? Eu asta folosesc pe Matiz chiar daca e aproape 60 RON Litrul. Merge excelent! Bineinteles, mie nu-mi papa ulei.
  4. Mosu, am zis clar ca ma aflam in treapta a patra si aveam o viteza redusa (40-45 KMH) si la o talpa se ducea destul de repede. Oricum, timpul a trecut si am cumparat injectoare noi; bineinteles rezultatele sunt pe masura. PS:urmeaza segmentarea motorului ca in loc de compresie 12:1 am cam 8-9:1 - avand in vedere si kilometrii Noroc
  5. baga si tu o poza acolo

  6. sal, Johnny, daca nu ai sch deja uleiul, iti zic eu cum: eu fac asta singur. Ridici masina de fata stanga (sofer) pentru ca baia e in dreapta. E bine sa pui o buturuga de siguranta langa cric, pentru ca vei intra sub motor si ... sa nu ai incredere in cric.Oricum, frana de mana trasa bine. Sfatul meu e sa faci rost de o cheie inelara le 17mm. O tubulara sau fixa e posibil sa-ti scape de pe buson, distrugand acel hexagon moale. Taie un PET de 5 litri ca sa-ti faci o galeata. Dai drumu la ulei. In timp ce se scurge desfa si filtrul ( o sa curga ulei din el dar sa ai o carpa ) . Desfa si busonul de umplere. Probabil nu ai cheie de filtru - nici nu-ti trebuie, eu il desfac si il strang la mana, el sta pe garnitura. Dupa ce s-a scurs tot baga-te sub masina si strange la loc busonul cu cheia de care ti-am zis. Pentru o strangere buna e bine sa lovesti usor cu podul palmei in cheie, nu sa te impingi ca oricum nu ai loc si misti prea tare masina. Pune un pic de ulei nou pe garnitura filtrului de ulei. Nu e nevoie sa torni ulei in el. Strange-l tare la mana sau daca nu poti roaga un tovaras mai dintr-o bucata. Acum poti pune uleiul cel nou: iti recomand din prima 2.6 litri fara frica. Ii strangi capacul si dai cheie. Lasa motorul sa mearga 3-4 min. Pe joja vei citi nivelul de ulei. E bine sa-l lasi un pic sub maxim. Cam asta-i. Daca incerci prima data apeleaza la un prieten, e de ajutor. Vezi si poza atasata
  7. Sal, acelasi comportament il am si eu pe Matizu meu E3-2007, dar la mine sunt injectoarele naspa, is cam obosite si baga mai multa benzina decat e normal. Deci, legat de pompa de benzina, ea nu are cum sa bage mai multa benzina,asta e strict treaba injectoarelor. Ori trebe curatate,ori investigate celelalte cauze care dau timpii de deschidere ai injectoarelor - lambda,TPS,.... Incearca intai ce-i mai ieftin, adica sa le cureti (in IASI e cam 70RON pe stand cu ultrasunele) Noroc
  8. Salutare la toata lumea de pe acest forum Sunt posesorul unui Matiz euro3 fab. 2007 are 122.000 Km la bord L-am cumparat la 107000. Avand ceva probleme de performanta cu masinuta (si CHECK aprins) am dat jos injectoarele si le-am curatat urmand instructiuni de pe acest topic si nu numai. Toata treaba a fost executata cu atentie si in curatenie maxima. am procedat exact ca aici --- La proba de foc am ramas uimit cum isi lua demaraj si cat de rotund functiona motorul. De ex: in viteza a 4-a la 40-45Km/h o calcam si ajungeam la 80 foarte repede, situatie nemaiintalnita. Consum: destul de precis calculat, cu aprox 8-9 litri de benzina am mers 150KM in oras. Partea proasta e ca nu a durat mult (250Km), acum iarasi trage greoi, cu toate ca consumul nu mi se pare sa fi crescut. Am ajuns la capitolul injectoare dupa ce am schimbat destul de multe la masinutza: lambda, toate filtrele posibile,bujii,... . Va cer deci parerea in legatura cu ce s-ar putea intampla, astept un sfat la ce sa fac. Daca trebuie sa schimb injectoarele le voi schimba numaidecat. Cate orificii are injectorul E2 si cate cel E3? Pentru ca injectoarele de pe masina mea au 1 orificiu (la euro 3) VA MULTUMESC PENTRU AJUTOR
 

×
×
  • Create New...