Jump to content

Draghici

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Draghici

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    CRUZE
  • An
    2009
  1. Salut, Inca nu. Momentan m-am pricopsit cu alta belea. Mi-a murit bateri ACDelco dupa 3,5 ani. Saraca in loc de 750 A pornire (CCA) are numai 550 A, si asta dupa o reincarcare la service. Asa ca m-am apucat sa caut o baterie noua (una de la reprezentanta costa peste 800 ron ), si am gasit Acumulator Auto Exide Excell 85 Ah - numai sa mi se potriveasca si la dimensiuni (inca nu le-am verificat) 430 RON . Cu ocazia asta, vizita la service cu platforma, m-au programat pentru nu stiu ce schimb de conducta de alimentare "ordonata" de producator, insa sint in dubiu, ca parca nu a-si schimba-o daca inseamna montari si demontari de componente de la motor (sigur nu se mai monteaza la fel, si pericolul de crestere vibratii se mareste). De asemenea am constatat ca strangerea de la capacul de la motor s-a slabit pe fata, si sigur da vibratii in mers (sunt doua bucse sertizate cu cauciuc). Mi s-a spus ca nu au ce sa faca pt ca strangerea capacului care se face prin presarea cauciucului pe capac nu se mai realizeaza deoarece acesta si-a schimbat compozitia si inaltimea lui s-a micsorat si nu mai calca pe capac, solutia fiind comandarea altor bucse cu cauciuc. Am zis pas, si o sa introduc 2 saibe din cauciuc sau clingherit (grosime 3 - 5 mm) intre capul surubului care preseaza pe cauciuc si bineinteles cauciuc, in felul asta rezolvand inaltimea modificata a bucsei. Intre timp mai caut alte posibile surse de vibratii pana cand o sa-i fac o verificare tehnica in service cu ocazia schimarii (sau nu) a conductei de alimentare.
  2. Mersi pt sugestii. O sa fac o programare la Di Bas Fundeni si o sa ma duc cu lista facuta ce sa-mi verifice. Mi s-a mai sugerat caproblema posibila volanta. Daca mai sunt sugestii le astept.
  3. Salut, ultimele probleme aparute la mine (masina model 2009), sunt: 1. crestere nivel vibratii motor (intr-o zi s-a auzit un zgomot de surub desprins, lovit de tabla si cazut la datorie pe sosea). M-am uitat la motor, am apasat acceleratia, si se observa ca la anumite turatii intra blocul motor in vibratie (foarte deranjant) 2. odata cu aparitia vibratiilor (care se simt in volan, la pedale) a crescut si nivelul de zgomot din habitaclu, problema perceputa si de sotie care nu circula zilnic cu masina (adica nu este inchipuirea mea) Ambele probleme apar la 2 - 3 minute dupa pornire.
  4. Salut. La mine odata pornit AC, dupa ce il opresc de la buton ramane activ in continuare. Pentru a se opri complet, trebuie sa opresc motorul, sa astept cateva minute, dupa care sa-mi vad de drum. Noroc ca nu prea il folosesc din motive de ochi umflati si rosii.
  5. manopera ...130 ron filtru ulei ...148.08 filtru aer ...174.20 filtru polen ...81.99 filtru combustibil ...161.46 ulei motor ...188.71 ulei servo (cred)......42.89 spray ...8.75 ______________________ total ...984.85 ron Revizie facuta la dibas fundeni
  6. Salut, eu am fost cu masina la revizie acum 1 sapt, si referitor la "- zgomot in podea ce apare la cateva secude dupa plecare" daca o fi ca la mine (se aude ca o coarda intinsa care vibreaza - 1 sec) mie mi-au spus ca este de la ABS.
  7. Salut, ca sa nu va mai dati cu parerea cei care nu au cruze pe motorina, eu il am de 1 an, 13000km parcursi, iar consumul mixt (adica 1 data la 2 sapt. mers in afara cam 200 km dus si intors), CB meu imi arata un consum de 7,4. Mentionez ca in oras, in Buc, merg zilnic cu masina, pe la Unirii sub pasaj (adica stau destul de mult in coloana), de obicei nu merg decat max cu treapta a 3-a (incerc sa mentin turatia in jurul a 2000...2500rpm). A 4-a treapta doar de "sarbatori" ca sa zic asa. In afara pe autostrada, de regula pt consim redus, tr.-4-a + 100 de km/ora. Pentru viteze peste 100, (130, 140 + aer cond) consumul imi ajunge undeva la 7...7,5 (din amintirile mele, ca nu am mai fost asa grabit de jumatate de an, e posibil sa fie un pic mai mic consumul).
  8. Salut, am un cruze de 3 luni motro de 2000 cmc - 14o cp - motorina, 3ooo km parcursi, iar ca probleme (vad ca astea c intereseaza) ar fi: - la schimbarea treptei de viteza din 3 in 1, sau 2 in 1, sau 2 in 3, trebuie sa impingi destul de tare si sa fi foarte atent ca a intrat in viteza, deoarce shimbatorul "agata" (parca il blocheaza ceva sa cupleze rotile dintate, si risti sa te trtezesti ca ori sare din treapta ori te trezesti cu un scartait ca la vechile autobuze ale ratb), problema asta ma zis cineva ca se intalneste si la lacetti. - in treapta a 3-a de viteza, cutia are un tremurat usor pana cand atingi cam 2000 de turatii dupa care dispare - am fost la munte cu masina (prin muntii buzaului, manastirea ciolanu, unde am avut de urcat rampe destul de abrupte) si pot spune ca motorul trage dar trebuie sa-l tii in peste 2000 de ture, astfel iti moare incet incet (cum mi s-a intamplat la inceput cand vedeam cum moare sfortza motorului si s-a oprit de vre-o 3-4 ori - era prima data cand urcam asa rampe si nu stiam cum sa o fac) Pot spune ca in 2000 de rotatii mergi cu 50 lejer la deal in treapta a 2. Pentru a 3-a doar daca ai drum drept deoarece ia viteza destul de repede. - finisajele din interior sunt cam de slaba calitate (trebuie sa ai grija sa nu le zgarii) se deterioreaza destul de usor. - caut si eu de ceva timp huse auto pt masina si nu gasesc (am gasit pe unu care le facea la comanda, parca pe www.huse-auto.ro, dar la 13 milioane si am zis pas), am luat unele de 1 milion, le-am crestat lateral la airbaguri si cu asta basta, insa ce nu am reusit si nu mi-am dat seama este cum se scoate bancheta din spate (am tras de ea in toate directiile si nimic - momentan m-am lasat pagubas) In rest momentan nu am de ce sa ma plang, masina merge bine (ma deranjeaza schimbatorul, dar m-am obisnuit sa imping de el mai tare, comparativ cu loganul care schimbi viteza cu un deget si tot nu simti), este tot in "rodaj", pana in 5000 km nu bag beste 100 de km, la drum intins mergi cu a 3-a pana la 50-60 km sub 2000 de ture, iar in a 4-a pana la 100-110 tot sub 2000 de ture. I-am dat o data si 160 km/h pentru 30 min, si pot spune ca merge f bine, nu vibreaza, sta bine pe sosea, si nici nu bagi de seama ca ai luat viteza, iar turatia a ajuns pana la 2600. Consumul este cam 5.5 in afara (dar pana in 100 km/h) iar in oras cam 7,5 max 8 la %, insa mi-a spus cineva ca inca nu s-a lasat motorul pentru a putea sti exact care este consumul acestuia.
 

×
×
  • Create New...