Jump to content

rusea319

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About rusea319

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 05/14/1978

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    rusea319

Profile Information

  • Location
    Stefanesti, Arges
  • Din
    Pitesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    AG 10 AXY
  1. Schema propusa de siru in postul #17 nu ma multumeste. Eu doresc sa am temporizare pe pozitia LOW si nu pe pozitia OFF. Pozitia OFF sa ramana OFF indiferent de pozitia butonului stergatorului. Propun pentru aceasta varianta schema atasata (atentie varianta nu este testata). Sper sa o testez pe Matizul meu cat de curand. Daca functioneaza am sa dau de veste! temporizare Matiz.pdf
  2. Si eu am intampinat probleme cu actuatorul (putere insuficienta), am facut rost de un actuator de Logan si merge OK. Atentie, la majoritatea alarmelor iesirea de comanda deschidere portbagaj este de tipul open colector la masa si suporta doar 500 mA, deci trebuie montat un releu. Eu am mai intampinat o mica problema: cand motorul este pornit, alarma inhiba deschiderea portbagajului asa ca am fost nevoit sa pun in paralel un buton de comanda pentru a deschide portbagajul si in cazul in care motorul este pornit. Am folosit un buton impultional pe care l-am montat exat sub clapeta de deschidere capota. Bafta!
  3. Mda, se pare ca am tras concluzii gresite, era ora 20:30 si se intunericise. Problema nu a fost cu adancimea locasului ci cu unghiul de tesire al gaurii si dimensiunea ei prea fixa. Azi, un pic mai odihnit si pe lumina, am finisat gaura si a intrat perfect, fara a fi nevoie pe poxipol sau alte minuni. Unelta folosita de mine a fost o minifreza cumparata de la Metro. Prima data am dat gauri cu burghiul de 4mm (existent in trusa minifrezei) avand grija sa nu depasesc conturul cu marginea exterioara a gaurilor (m-am folosit si de prelungitorul din dotare). Apoi am polizat tot cu freza. Cum mi-am dat seama ca nu adancimea locasului este problema... am introdus ceasul doar un centimetru si am incercat sa-l aliniez cu bordul (muchiile ceasului sa fie paralele cu bordul). Nu am reusit, deci in concluzie nu cine stie ce obstacol in spatele ceasului impiedica amplasarea corecta a ceasului ci insasi gaura.
  4. Salut! Sunt proaspat posesor de Matiz sept 2006 cu AC. Am achizitionat un ceas de la un "nene" electrician angajat la un service cu 50RON. Am reusit dupa 3 ore de munca sa execut gaura pentru introducerea ceasului. Firele le-am gasit relativ repede (dupa ceva figuri de contorsionism ). Problema este ca am dat gaura cam sus si am probleme cu introducerea ceasului (se blocheaza pe adancime in grila de dezabutrire ). Am doua variante sa rezolv problema: 1. decupez putin grila pe interior sa pot introduce ceasul, 2. gasesc o solutie sa reduc dimensiunile ceasului pe adancime, desfac ceasul sa vad cum este realieat). Revin cu poze.
 

×
×
  • Create New...