Jump to content

birla

Membru
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About birla

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Pitesti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Cruze
  • An
    2009
  1. Va salut din nou. Am promis si am facut. AM scapat de troaca asta de masina. Am dat-o la schimb pe un Peugeot 607 2.2 HDI 140 CP clima dublu, senzori toti, piele, navi mare color, albastra, electrica toata ( de la capota portbagaj- inchis deschis , pana la tetiera, electrica si aia) , frumoasa. Parerea mea, scapati toti de Cruze. Merita! O sa vedeti.
  2. Astazi am injurat GM de la cel mai mic muncitor pana la cel mai mare CEO. NU AM TRECUT ITP-ul . NOXELE. ..IN REST OK. DA NOXELE APROAPE DUBLU .
  3. Multumesc Alice pentru sustinere Vreau sa iti spun ca doar piesa din imagine ,( nr 12 din poza 2 ) care face parte din distributie si care a cedat bineniteles, m-a costat 950 RON. fara montaj. partea buna este ca am cumparat " made in germany" . Spre deosebire de ce am avut " made in China". Placutele de frana le-am comandat din China, 3 seturi . Sa am. Pret de achizitie la furnizor : 4.5 USD /set fata, 4 USD/set. set spate. Am mai atasat o oferta de la un producator din china de diverse. Iti comanzi ce vrei si iti trimit cu DHL. Normal , la schimabrea distributie ar tb sa schimbi si pompa de apa , care e suficient de scumpa. nu doar rolele si cureaua. Unii zic ca tb alti zic ca nu. Mai nou se aprind 3 lampi pe bord. ABS , ASR si nu mai stiu ce , Scot cheie si repornesc si se sting. Mai apar la 4-5 zile cate odata. cruze US.xls
  4. Buna seara la toata lumea. Dupa exact 2 ani de la cumpararea unui Cruze si dupa 84.000 km cu el, raman la ideea mea de la inceput. E O TIGAIE DE MASINA. Piese infernal de scumpe ( placutele de frana schimbate la 55.000 km au costat 950 ron .FARA MANOPERA.. Ca si comparatie , pentru X6 ambele seturi 600 ron. Tabla e varza, zici ca e foaie de ceapa. Martorul motor aprins de la inceput de cand am luat-o. Raspuns invariabil. Nu are nimic. Da e aprins. Nici nu vreti sa stiti cat costa distributia. Tb schimbata la 70.000 km. Va las ca surpriza. Poate aveti noroc si mai scad preturile pana atunci. Difuzor dreapta fata dus. Amortizor fata dreapta troncane de la inceput. Da nu are nimic. Doar troncane. Motorul consuma la fel de mult ca la inceput. 9.5 % media.Plus zeci de alte probleme minore.Care fac deliciul acestei masini. Citeam inainte un forumist care spunea ca daca ai garantie la masina , nu e problema. PROBLEMA E CA DACA ITI CADE IN GARANTIE APROAPE TOATA MASINA, MA GANDESC CU GROAZA CAND O AVEA 3,4 ANI. Tigaie coreeana, cu piese din China si cateva din Mexic. Imi mentin parerea, masina unei firme falimentare. .
  5. <br /><br /><br /> Parerea mea este ca tu iei spaga de la GM sa lauzi masina asta pe aici. MAI INTAI CUMPARATI UNA . APOI VORBESTE. SI DACA TE DUCI LA PRIMA PAGINA DE PE TOPICUL ASTA O SA VEZI CE AM MAI SCRIS
  6. Acum , dupa aproape 2 ani ma bucur sa vad ca nu sint singurul care am luat teapa cu rapciuga asta de masina. Dupa 70.000 km parcursi cu ea pot spune ca o stiu pe de rost. SI CU MANA PE INIMA VA SPUN LA FEL CA IN PRIMA ZI. E C E A M A I P R O A S T A M A S I N A C A R E E X I S T A Stie cineva cat sint placutele de frana la masina asta? Va spun eu exact cat 2 seturi complete pentru Lexus 400 sau 2 seturi pentru BMW seria 6 si poate continua insiruirea. Am intrebat pretul si am lesinat brusc. 940 RON . La 50.000 cam tb schimbate , depinde cum conduci . Tot 900 RON a fost si prima revizie la masina. I-am intrebat ce imi schimba de banii astia?si a venit raspunsul simplu ; 2 filtre si ulei de motor. Dupa 15,000 km au inceput problemele , o parte mentionate anterior, si de atunci nu a trecut saptamana sa nu fie o problema majora la masina asta. Code 95 de care am s-au cramponat toti mecanicii vreo 3 luni, toti ziceau ca e senzorul de pretensionare a centurii si care costa o gramada de bani. S-a dovedit a fi mufa proasta de sub scaun Difuzorul dreapta terminat , fara sa ascult muzica la maxim, senzorul de la portbagaj a fost stricat idn prima iarna si nu e nici scump 250 ron ( cei care au probleme sa se astepte sa il schimbe.Engine check e aprins dupa prima luna. Se mai stinge se mai aprinde. L-am pus pe tester de milioane de ori raspuns invariabil : "Nu are nimic" - se reseta si aparea imediat. Pe partea dreapta fata se aude un troncanit de cand am luat-o. Acelasi raspuns: nu are nimic. i-am crezut pe cuvant . Timp de 3 luni am carat-o pe trailer saptmanal la service ( contra cost transportul) . Nu pornea dimineata. Asta acasa . Ca acolo o porneau si la tester acelasi raspuns . Nu are nimic. Pana intr-o zi cand nu a mai pornit nici acolo si am descoperit ca de fapt era un contact imperfect la siguranta ce alimenta calc. E frustrant sa te trezesti dimineata in miezul iernii cu frica ca nu iti porneste masina. si sa pleci pe jos 3 km cu familia prin frig ( stau in afara orasului) imi venea sa iau o ranga sa termin cu ea. Le-a zis alora de la service de fiecare data:" are un zgomot mai mare la pornire , si se aude si o bataie usoara" Acelasi raspuns. Nu are nimic Acu are o bataie in motor foarte mare. De 2 zile. Am fost la service si mi-au dat dreptate:" da dom;le , are ceva, da nu da nimic la calc. Am ramas interzis., Acum o sa le-o duc sa o desfaca. Tabla pe ea de tot rahatul . m-am sprijinit pe aripa si nici nu am apucat sa ma ridic ca s-a infundat . Da nu putin . zici ca e cutie de aluminiu . Si Trabantul este mai rezistent - are socrul meu si chiar am fost curios. AM INCERCAT SA IL DEFORMEZ IN ACELEASI CONDITII . TRABANTUL A IESIT INVINGATOR. Nu vreau sa fiu carcotas, Cine nu a mai avut o masina peste Dacia 1300 este o masina minunata pt el, numai sa aibe bani sa o intretina. Inca consuma 9 l% . Enorm . REGRET ENORM CA NU AM LUAT UN MCV DIESEL . ERAM MAI FERICIT DE 100 ORI. ASTA E. SINGURA MASINA CARE MI-A ADUS NUMAI PROBLEME AVIZ AMATORILOR : NU CUMPARATI CRUZE. DE 2 ANI TOT ZIC ASTA. AVIZ AMATORILOR : Anunturile comerciale se pun la BURSA ! (Vezi
  7. Fratilor, revin asupra noii mele masini Cruze si va spun cu tarie de data asta ca este ultima masina de pe planeta. Fugiti cat va tin picioarele de Chevrolet Cruze. La 20.000 km astazi de dimineata m-am urcat in masina sa plec la munca. Bag cheia in contact, calc ambreiajul , ca de altfel in fiecare dimineata si NIMIC. MASINA MEA NOUA NU PORNESTE. Nu apare nimic pe bord defect din toata multimea aia de senzori dar nu porneste. DIn nou, sustin ca e cea mai proasta alegere a oricui si va recomand calduros sa nu va luati asa ceva. Imi venea sa o arunc la cos. Dupa ce am data pana acu 30.000 RON la ea. Din clipa asta jegu asta de masina este DE VANZARE.
  8. Cruze asta are in cotiera o mufa jack stereo unde se conecteaza Ipod si intra pe sistemul audio al masinii probabil nu stie proprietarul.
  9. poti verifica la dealer nu e secret , nici minciuna
  10. va spun eu costuri prima revizie la 15.000 este 850 - 900 RON . si nu iti schimba decat uleiul si filtre. Placutele de frana cele mai ieftine ( ma refer ca importator, cu cel mai mic adaoos ) sint 650 RON Adauga la a doua revizie inca minim 650 RON+ manopera schimbat placute si o sa ai o idee pt revizie la 30.000. in total aprox 1600 RON. mai departe nu indraznesc sa ma gandesc ce o mai fi la revizia de 60.000
  11. Nu cred ca ai vrea sa montezi scut pe el ca te rupe de bani. De exemplu numai revizia la 15.000 este aprox 900 ron, in conditiile in care schimbi DOAR ulei, filtre si mici verificari. Enorm, dupa parerea mea. si acu au oferta la Cruze 10.700 euro.
  12. Buna seara. Va multumesc tuturor pentru interesul acordat acestei probleme Am 15.000 km deja cu noul meu Cruze si pot sa zic ca acum este rodat complet si mai mult de atat nu poate da. Ca recapitulare: Codul de eroare era de la scaunul soferului. Un contact imperfect pentru ABS, partea cu zgomotul de la amorizoare se mentine si cred ca este o problema mai generala pt ca o are si inca cineva din Pitesti, tot pe aceeasi motorizare. Am turat masina conform cerintelor voastre si am schimbat numai la 4500 rot/min inca de la 1 si pana la a 5 . Exista ceva putere da putina. Si in plus daca reduci viteza schimbi din a 5 intr-a 4 , si deja am 4500 ture , fortez si nimic .Aceeasi crestere lina a vitezei si a puterii. Nu se simte ca la un Diesel. Asta e. Sa revin . Pierderea vitezei la deal se poate face din diverse motive, eviti ceva, ti se pare ca trebuie sa ocolesti o piatra, etc si trebuie sa reduci putin . Atunci schimb o treapta inferioara si asta este. Continui sa scazi treptele pana se termina dealul. Nu vezi forta la masina asta. Nici macar la drum drept. Am tot testat-o pana la Constanta pe autostrada am tras de ea de mi-au sarit pistoanele prin capota. Mentin parerea mea ca e varza. Este parerea mea. Iar pentru carcotasi si pentru cei care se cred Ninja la volan le recomand cu caldura un Cruze 1,6 benzina 113 CP . Parca am vazut la reprezentanta ca scrie :"pana 113 CP". Adica pe la 6000 ture sa am puterea asta? As putea sa o duc asa vreun an , sa zicem, si cand o vand sa dau o masina omorata total. Cu partea de resoftare ma duc la service la prima revizie. Sa vedem ce zic ei despre aspectul asta. Va salut
  13. Parerea mea este ca tu lucrezi pt Chevrolet . Ai fost Gica Contra de la inceput . Nu inteleg ce crezi ca as castiga daca imi critic propria masina. Asta e consumul . O sa fac o poza sa te linistesti cu viteza si consumul La drive test nu poti sa omori o masina cum vrei si cel din dreapta sa te lase in pace . Iar pt consum este cel afisat de computerul de bord Ai dreptate . O sa remediez problema asta , Da nu anu asta . Ca e criza . O sa merg pe un VW . Sau Skoda Octavia II O sa schimb masina. La anu.
  14. comenzile din drepata sint pt radio . cauti frecventa si volumul + -,. Pe partea stanga se pune pilotul automat, Cruise control, dat varianta asta nu are
 

×
×
  • Create New...