Jump to content

13r1g

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About 13r1g

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/26/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    aveo 1.2
  • An
    2007
  1. nu stiu ce a fost, mecanicul a spus ca este vb de o eroare in flash, bug la-m numit eu, din cate am inteles de la mecanic a fost de o eroare de software datorita celor ce au construit softul pt motorul s-tec 1.2. Dupa reflash a pornit masina si totul era in regula cu relantiul dar la accelerare motorul revenea ff greu la turatia normala de relanti(~800rot/min) in timpul de revenire se aprindea MIL , cand revenea la turatia normala se stingea check engine, a 2-a oara pe tester senzorul nu era in parametrii standard.A fost ''ok'' toata operatiunea la service-ul de reprezentanta(dibas fundeni) ''stia'' ce sa faca mecanicul (ma rog d'asta e mecanic nu) dar la bugetul meu a nu a fost ''ok'' 315lei, toata ''operatiunea'' a durat aprox 2 ore din care aprox 1,4h a fost ashteptarea, parca ai fi fost la dentist ) asta e , bine ca am scapat chiar si cu dubii in privinta celor de la dibas.
  2. nu, niciuna din cele 2 sonde lamda, nu cred ca ma-m exprimat corect cand am spus ''senzor de oxigen'' , ma-m referit la unul din cei 2 senzori din admisie este chiar sus pe galerie ii mai spune si senzor de vaccum (asha l-a numit mecanicul) ?, a mai fost necesar si un reflash calculatorului bineinteles cu un upgrade de firmware, am fost in service la dibas (cel de pe sos fundeni) deoarece doar ei au versiunea OEM de software, versiunea aveo 1.2 2006-2008 am inteles ca a avut aceasta problema din fabricatie cu aceasta versiune de flash, eroarea/bug-ul software-ului a cosnstat in producerea de ''informatii'' eronate catre MITA, am observat cu ochii mei cand masina statea la relantii (fluctuatii mari 2300-800 rot/min) MITA inchidea si deschidea debitul de aer in motor , mai exact cand se tura clapeta de acceleratie se inchidea brusc, imediat ce scadea turatia motorului sub limitele normale, la fel de brusc se ridica clapeta de acceleratie, chiar nu mai putea tzine relantiul de niciun fel, chiar si in mers nu te puteai baza pe o frana de motor deoarece ''smucea'' apoi masina ''dadea in nas'' extrem de enervant, constatarea/verificarea cu ajutorul tester-ului costa intre 100-160 lei dupa parerea mea f scump, mai exact 100lei sa tzi-o puna pe tester si daca ii gasesc vre-o ''buba'' mai se incarca pretul, mai multe ''bube'' mai multi bani.
  3. nu a fost idle learn(a nush cata oara cand am dat reset ecm si degeaba) o prostie imensa dupa mine deoarece nici cea mai mica diferentza vizibila/auzibila nu se petrece poate pe tester ceea ce nu ma intreseaza, MTIA +clapeta de acceleratie ok(nu prea ai la ce umbla) MTIA este sigilat si water/air proof, valva/supapa PCV am la tico de 6ani(124000km) si nu am schimbat-o, la aveo are o vechime de 2 ani nu recomand schimbarea ei 1 data pe an sau la 10000km doar atunci cand se uzeaza, ''problema'' a fost scoasa la ''lumina'' de tester , unul din cei 2 senzori de oxigen nu mai functiona. offtoic: exagerat de ''slabutz'' aveo la partea electrica. toate cele bune.
  4. ok, maine ma apuc de treaba mai intai am nevoie de acele capede stea pt a desface suruburile, am sa dau tot corpul clapetei jos,apoi am sa revin cu poze/rezultatul problemei, multumesc mult pt ajutor
  5. ms pt raspuns, inca 1 intrebare : daca demontez corpul, desfac MTIA si curat cu solutie pentru contacte acel potentiometru se va remedia? sau trebuie sa scot banu sa iau alt MTIA(sau chiar tor corpul clapetei ca deh poate s-o vine cu totul in cazul achizitionarii de la o reprezentanta) se poate regla in vreun fel MTIA?
  6. eu l-am citit de 2 ori (prefer sa citesc si de 10 pana inteleg exact procedurile inainte sa ma apuc sa ''desfac'') ''salut..am o problema cu relantiul la un aveo 1,2 72 cp-25000 km...opresc masina fac curat in ea si cand pornesc sa plec relantiul nu mai scade sub 1500 ture si oscileaza spre 2500...o parere s-au o rezolvare..ms... ''' o problema similara am si eu , la relanti sta la 2000-2100 rot/min, pe masura ce se incalzeste motorul incepe sa oscileze intre 1300-2100 rot/min intr-un interval de 10-15 sec, aceasta oscilatie dureaza 2-5 sec, in mers oscilatiile 1200-2100 sunt continue ( mers la liber fara frana/ fara frana de motor fara picior pe ambreaj(scoasa din viteza) sau invers, daca opresc(la semafor) oscileaza 2000-2100 rot/min. am fost la 2 service-uri , mi s-au propus diferite variante , de la a schimba corpul cu clapeta de acceleratia pana la sonda lamda incredibil!!! ma-m convins cu service-urile(intradevar sunt si meseriasi , inca nu am dat eu de ei asta e), filtru aer curat, bujii noi(2000km). Situatia este destul de ''grava'' pt mine deoarece trebuia sa ''acctionez'' intr-un fel(la service cu inima in dintzi sau sa incerc eu) am renuntat la garantie deoarece sunt prea nesimtit (toata lumea vrea bani dar ei te ''jupoae'') schimb ulei,bujii,ulei motor+cutie viteze,filtru benzina/ulei/aer le-am facut eu personal cu destula acuratete. Poate ma ajuta cineva cu aceasta problema , sau cine a intilnit-o si cunoaste remedierea ei pls impartasiti-o si cu mine. Stima.
 

×
×
  • Create New...