Jump to content

serban

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About serban

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico sx
  • An
    1998
  1. am patit si la dacie tremuratul asta la relanti cu ani in urma. Mi-a rezolvat-o un nene de la bloc... a schimbat o garnitura pe dedesupt si gata. Oricum nu e o problema grava... doar enervanta uneori.
  2. Mi-am antifonat eu masina. Am urcat-o pe o rampa am curatat pe dedesupt cu o perie de sarma, apoi am folosit o solutie cu ulei ars si vaselina. Am intins solutia cu o pensula de vopsea. Am folosit pt protectie o pereche de ochelari si am evitat sa dau in zona cu toba de esapament sa nu se scurga pe aceasta apoi m-am dus pe un drum de tara, plin de praf si am condus cativa km sa se depuna praful pe dedesupt. Solutia s-a intarit datorita prafului si am verificat dupa 6 luni si solutia e tot acolo. Concluzie: antifonare ieftina (am folosit uleiul ars de la motor dupa schimb), durata??? probabil trebuie sa fac asta in fiecare an, rentabil? eu zic ca da, plus de asta cu ocazia asta am reusit sa verific daca e vreo problema pe dedesuptul masinii. Pentru cei mai dotati: se poate folosi o perie de sarma atasata la o bormasina, dupa aceeea se poate da un strat de grund iar uleiul se poate pulveriza cu ajutorul unui pistol de vopsit si a unui compresor( sigur uleiul o sa intre in toate incheieturile.
  3. salut, am si eu o problema cu ticozaurul meu, mai exact cu aerul contitionat, am facut plinul cu freon impreuna cu solutia florescenta si am descoperit ca am scapari de freon la compresor. Exista garnituri pt acesta? Mecanicul mi-a spus ca, compresorul este capsulat si nu se poate umbla la el. Am atasat o poza, nu este compresorul in cauza dar este indicata zona care are scapari de freon. Va multumesc!
  4. eu zic sa te duci la un electrician. Am patit si eu ceva asemanator...dar nu era alteranatorul, era cureaua spre norocul meu
  5. sigur nu e de la curea? ai verificat daca e intinsa?
  6. numai dobitoci pe soselele patriei...probabil si-au luat permisul la pitesti, oricum cineva acolo sus te iubeste si inca ceva e clar duminica sa te duci la biserica
  7. oricum se stie ca unghiul de virare pe stanga e mai mare decat pe dreapta...iti mai dai deamadaca in linie dreapta trage stanga sau dreapta...dar sa ai cauciucurile umflate la presiunea din cartea tehnica si anvelopele echilibrate cu plumbi oricum cred ca ai dat enorm 180 ron...pt asa ceva...in ploiesti era 30 ron la service-ul daewoo de laintrarea dinspre buzau
  8. acum m-am intors de la service...unghiul de fuga a fost problema...70 ron
  9. e o solutie de covoare "carpetin parca" ceri la orice butic sau magazin de la scara cam 5-7 ron sticla de 500 ml, sau unde preferi. I-ei un burete si apa calda sau rece daca nu ai posibilitate un lighean si te apuci de frecat. Face minuni crede-ma. Eu m-am dus sa spal masina la spalatorie si ma "agata" cel de acolo sa-mi spele portiera (tapiteria), 15 ron...si cata tapiterie mai are pe portiera tico... )....a zis ca are o solutie beton care curata orice pata, m-am uitat pe dulapiorul care tine solutiile si am vazut..."carpetin" il stiam de la mama mea care spalase covorul cu asa ceva...oricum am folosit solutia de acasa ca sa nu ma jecmaneasca si sa stii ca ce face omul cu mana lui nu se numeste lucru manual ci evitarea fraierelii.
  10. s-a spart radiatorul pe undeva, probail mici pori, daca e asa nu merita sa-l faci...ca service ieftin a incarcat un prieten la bmw in glina cu 60 ron(verificare etansietate, ulei si solutie florescenta inclusa )
  11. problema e ca nu mai le am pe cele vechi, si nu stiam ca, conteaza stanga-dreapta.Cred ca o sa fac ungiul de fuga, am vazut un cervice auto fix undeva pe maica domnului si cred ca ma duc acolo pe lonjeron freaca, in doua locuri si mai sus si mai jos, se vad si urmele si am urcat-o si pe elevator si se vede exact unde freaca
  12. bucuresti-cartier rahova-mizil 108 km(bucuresti si exterior), viteza maxima 90 km/h , 4.25l, benzina petrom de 95, deci la 100 km consuma 3.9l/100 km. consum in bucuresti 5.2 l/100 km la ora 7,30 diminieata
  13. sunt cauciucurile originale cu scrisul alb pe ele.."hancook " de 135.ciudat este faptul ca pana acum o saptamana cand am schimbat basculele totul mergea perfect iar acum singurul avantaj pe care il am e ca unghiul de virare e mai mare...mult mai mare apropo basculele au fost achizitionate de la un magazin daewoo...
  14. pai la service am fost, dar unul de cartier si mi-a zis de unghiul de fuga, dar nu inteleg cat de mult sa modifice basculele unghiul de fuga imi puteti recomanda un cervice bun de reglare a unghiului de fuga in sect 2? are cineva idee cat costa sa faci geometria unghiului de fuga ?
 

×
×
  • Create New...