Jump to content

Rott_Cora

Membru
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

About Rott_Cora

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Cernavoda
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    CT 86 ZBM
  1. Vand radio-casetofon original Daewoo, a fost pe Matiz si este in stare impecabila... Pret 50lei.
  2. Dupa cum am spus si in titlu am observat ca sa defectat incuietoarea din partea soferului, se potrivesc intre ele...adica o pot folosi pe cea din dreapta la usa din stanga?
  3. Ieri am observat ca rotile din spate au un joc mic cand trag stanga-dreapta si mult mai mare atunci cand trag sus-jos. Mentionez ca nu bate nu trancane, nu face absolut nici un zgomot doar ca are acel joc care mie mi se pare in neregula, la o roata jocul este mult mai mare fata de cealalta roata. Este normal acest joc sau este vreo neregula?
  4. Ce parea buna au unii despre ei...
  5. Masina arata super bine (asta e parerea mea), dar ce ma enerveaza cel mai rau e ca toata lumea vai domne' ce urata e, e kitch sau nu mai stiu eu ce perle scoate din gura cand 90% din membrii acestui forum abia daca are bani sa isi cumpere o cotiera cat mai ieftina. Cum a spus si alt membru multi din "expertii" care comenteaza aceasta masina nici macar consumabilele masini lor nu le schimba la timp sau cu cele de calitate. Dar ce vrei, asa e romanul.
  6. Vezi ca mai poate sa fie si rulmentul de vina. De fapt cred ca asta si este cauza fashaitului. Uite cum procedezi (daca gresesc cu ceva rog sa fiu corectat). - ridici masina pe cric. - demontezi roata. - masori placutele de frana si discul cu un subler si vezi daca au masurile corespunzatoare. - daca sunt bune dai placutele jos - lasi masina pe liber si rotesti de roata, daca acel fasait se aude atunci sigur ai rulmenti defecti. P.S daca nu ai inteles ceva imi spui si iti explic, poti masura placutele si tamburi de pe spate.
  7. Asa ceva greu gasesti la mine in oras iar cei care fac acest lucru au preturile la fel ca la servisul unde lucreaza. Exact viktor, toate lucrarile le voi face personal pentru ca nu am incredere in nimeni (sper sa nu am nevoie pe la motor) dar in rest nu cred ca exista ceva pe care sa nu il pot face si eu. De ex acum cand am schimbat bascula am dat 49 ron pe ea si am montat-o in 2 ore. Daca ma duce-am la service ma costa manopera peste 50 ron plus o zi pierduta de la servici si cine stie ce se mai ntampla. Exact, si de aceea va stresez cu atatea intrebari Den nu sunt chiar asa afon, plus ca de meserie sunt lacatus asa ca ma mai pricep cate putin...singurele operatiuni la care pot spune ca sunt afon sunt acelea la motor...dar in rest cu putina documentatie totul e floare la ureche. Bun v-am raspuns pe rand la intrebari acum sa va spun noutatile. Am schimbat duminica bascula si incredibil NU MAI SE AUDE NICI MUSCA Nu va pot descrie sentimentul cand am vazut ca merge masina ca noua. Geometria am observat ca nu sa schimbat deloc (dupa pozitia volanului, si nu trage in nici o parte) dar o sa urmaresc pe cauciucuri. In sfarsit dupa 3 ani si jumatate de cand am buburuza nu se mai aude nici un trancanit sa bocanit la ea, acum pot spune ca este noua . Sunt foarte fericit si cu partea mecanica am cam terminat, ne apucam de infrumusetare dar asta tot cu ajutorul vostru.O sa va tin la curent cu urmatoarele operatiuni.
  8. Tomis nu este de la o senzatie dea mea mai neplacuta, roata pur si simplu are un defect, masina in ultimul timp nu prea am mai folosit-o pentru ca mi-am facut treaba cu Loganul parintilor dar acum am zis sa ma apuc serios de ea ca sincer sunt genul de persoana care pot sa am si A6 dar daca bate ceva la ea tot "terminata" e. La service nu ma duc nici daca ma obliga cineva, sunt patit rau cu ele si nu mai imi trebuie. 1 la noi in oras sunt 4-5 dar toate numai daca arunca o privire la ea ti-a saltat 100 ron. 2 sa-ti povestesc cateva incidente cu ei: - prima oare am fost sa imi schimbe 3 becuri arse in bord (cele care indica bateria, frana de mana si uleiul) ma pus sa le cumpar din bani mei a venit un nene a bagat mana pe sub bord le-a pus si mi-au luat 70 ron (asta acum 3 ani) - a doua oara din vina mea am lovit putin hayonul in dreapta jos si am spart lampa, m-am dus frumos la ei si am cumparat lampa si mi-au facut reparatie si m-au taxat cu 500 ron (asta tot acum 3 ani). Mentionez ca nu era mare stricaciune, era cam 10 cm lungime si 3-4 cm latine chiar in buza hayonului in dreapta langa lampa, si lampa a fost montata de mine. Dupa ce mi-a facut reparatia ma cheama seful de atelier la el in birou si imi spune "domne' te costa 530 ron reparatia dar daca vrei uite imi dai 500 ron si nu iti mai tai chitanta de garantie...si eu fiind prost am acceptat sa nu mai imi dea garantie pentru 30 ron. Dupa doua zile cand ma duc sa iau masina in din garaj surpriza mare, se fisurase chitul...sa innebunesc si alta nu. Acum vreo 7 luni state-am linistit la semafor in C-ta cand un Logan furios ma loveste in spate, nenea se uita dupa gagici si a uitat sa mai puna frana, imi da asigurarea si ma duc la service sa o repar...acolo ca de obicei probleme mari, singurul service care mi-o putea repara cu asigurarea aluia era la 30 km distanta, m-am dus si m-au tot frecat "vino maine ca azi avem nu stiu ce treaba" si uite asa am tot facut aceste drumuri o saptamana de zile (daca fac socoteala la benzina care am consumat-o si invoirile de o saptamana de la lucru cred ca ies ma mult decat a costat reparatia). Intr-un final cand a venit constatorul si sa uitat sau apucat si de treaba dar hotii ce au facut? Constatorul a spus ca anumite piese din spate sa fie schimbate cu altele noi iar hotii de la service nu mi-a pus decat bara noua si restul le-a indreptat cu ciocanul. Noroc ca am observat si m-am dus inapoi la constator si i-am explicat si a spus ca ii va sanctiona. Dar eu am ramas asa si cred ca nici lor nu le-a facut nimic. Deci cam astea sunt patanile mele pe scurt cu servisurile. Si de atunci am pus eu osul la treaba si cu putina imaginatie si sfaturi utile mi-am rezolvat o multime de probleme.
  9. In primul rand vreau sa va multumesc pentru ajutorul acordat. De ce trebuie refacuta geometria neaparat? Intreb asta deoarece a fost facuta acum vreo 6 luni si nu vad de trebuie facuta atunci cand trebuie schimbata o bascula. Stiam ca trebuie atunci cand schimbi capete de bara, sau alta componenta de la directie. Dar bascula vine prinsa intr-un capat de caroserie si cealalta in suportul rotii, asta ar fi explicatia mea in necunostinta de cauza va rog sa ma corectati daca gresesc. La mine in oras pretul unei bascule este de la 75 ron pana la 180 ron.
  10. Desfaci frumusel bordul si le inlocuiesti cu altele noi
  11. De ce pe amandoua? cealalta nu are nimic si parca imi e si frica sa umblu la ea sa nu inceapa sa "urle' si asta...stiu ca este recomandat sa se schimbe amandoua dar daca nu o schimb ce se intampla? Intreb deoarece nu as vrea sa o schimb din doua motive: 1 cum este toata lumea obisnuita, lipsa bugetului 2 daca este buna nu vad rostul Apropo, am fost la 2 magazine de piese auto si am intrebat cat costa o bascula si la primul mi-a zis ca 75 ron iar la al doilea mi-au spus ca are la 160 si 180 ron (firme diferite) nici nu am mai intrebat ce firme cand am auzit pretul.
  12. Revin cu noutati Astazi fiind de munca am avut timp suficient sa mai ma uit odata la roata, am ridicat-o pe cric si am inceput sa trag de roata cu scopul de a rezolva problema. Chiar cand vroiam sa ma las pagubas am observat ceva foarte interesant. In momentul cand trag de roata si se produce jocul si zgomotul in acelasi timp am observat ca de vina este bascula, cea care banuiesc ca are pivotul in ea...deci in momentul cand jocul se produce de acolo vine si zgomotul si este si vizibil cum joaca. M-am uitat si la cealalta roata (am crezut in prima faza ca asa trebuie sa faca) si acolo totul este teapan, de asta nici nu se aude vreun zgomot logic . Voi ce parere aveti? Poate fi bascula de vina? eu in acest moment din cate am vazut acolo cred 90% ca ea este vinovata pentru acest zgomot greu de suportat . Am mai observat ca si planetara are un joc foarte mic, in acest caz ce este de vina si cum se poate repara? Sau asa trebuie sa joace putin?
  13. Incearca la dezmembrari, sigur gasesti acolo
  14. Imi este foarte greu sa descriu exact acest zgomot. Deci zgomotul nu apare decat atunci cand merg pe un drum cu piatra cubica, sau un drum neasfalta cu pietricele, sau pe drumuri cu denivelari mari. Si se aude ceva de genul "tronc" deci cum ar trosni ceva, si din cand in cand se aude mai tare (in momentul cand roata intalneste pietricele/hopuri mai mari). Acest zgomot il mai ntalnesc si atunci cand vreau sa urc o bordura, se aude si la urcare si la coborare. Roata in rest nu are nici o problema, poate m-am exprimat eu gresit cand am zis ca face pe nebuna. De asemenea am mai observat ca daca lovesc roata cu piciorul se aude un sunet ciudat care la celalalte roti nu se aude. Atat placutele cat si discul sunt in masuratoriile corecte (date de producator). "Breath" daca mai e nevoie sa iti explic ceva spune-mi te rog, poate reusim sa eliminam acest zgomot "tolin" toata lumea imi spune acelasi lucru dar sincer pentru mine asta e o boala, am incercat si metoda datul muzicii tare...toate fara rezultat.
  15. Tolin nu am mai postat acolo deoarece unele posturi erau din 2004-2005 si cum am mai spus acolo se sare dintr-o discutie in alta fara sa se clarifice vreun subiect. Da ai dreptate ca nu e nimic nou la mine dar am sperat ca cu ajutorul vostru voi rezolva problema si poate le va fi si altora de ajutor. Daca am gresit cu ceva imi cer scuze dar sunt atat disperat de acel zgomot incat am citit aprope tot ce am gasit pe net despre aceasta problema dar tot nu sunt sigur care ar fi problema. Prin acest topic as vrea sa fie un fel de "jurnal" al problemelor masinii mele care as vrea sa trec peste ele cu ajutorul vostru. Revenind la problema, cand am schimbat basculele si capetele de bara am schimbat si toate bucsele de la bara de torsiune (parca 4 erau, numai tin bine minte). Rulmenti din butuc nu i-am schimbat niciodata de cand am eu masina deoarece din ce am citit si m-am interesat pe la mecanici acest troncanit nu poate veni de la rulmenti si alte motive ca sa ii schimb nu am avut (sincer daca as fi dispus de bani as schimba tot si gata, dar problema banilor cel putin in acesta perioada este can nasoala) ). La rulmenti din capul amortizoarelor te referi la flansa aceea de cauciuc? Acum ma chinui sa strang bani sa iau o pereche de amortizoare si flansi si le schimb, dar daca zgomotul nu e de acolo ma strang de gat . Axele glisoare le-am facut cu banda de teflon asa cum am vazut ca au procedat majoritatea de aici, nu le-am schimbat deoarece sunt 80 ron perechea si mi-a explicat cineva ca le schimb degeaba ca nu sunt ele de vina ci gaurile din etrier sunt ovalizate.
 

×
×
  • Create New...