Jump to content

gabby123

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About gabby123

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2006
  1. Raspuns pentru generatiile urmatoare ce vor avea aceleasi simptome: se schimba senzorul de temperatura O zi placuta va doresc
  2. Buna seara! M-am hotarat sa va scriu poate ma puteti ajuta cu problema mea. Inculpat: Matiz euro 3 din 2006 Simptome: Porneste normal la rece,cand ajunge acul indicator de temperatura a lichidului de racire la prima indicatie se tureaza foarte tare ca si cum as calca acceleratia.Chiar daca sunt la relanti sau e motorul in sarcina,se accelereaza foarte tare.Cu motorul cald porneste foarte greu(dau la demarator cateva secunde pana porneste).La pornire am miros usor de benzina(amestec probabil bogat = benzina nearsa). In service nu au stiu sa nimic sa imi spuna,nu da eroare ,toti senzorii ar fi ok dupa ei.IAC pare ca functioneaza pentru ca dimineata mareste,respectiv micsoreaza turatia motorului .Senzorul TPS l-am schimbat acum doua zile fara nici o modificare in functionarea masinii.Aer fals nu s-a detectat si nu cred pentru ca se manifesta doar cu motorul cald. Are cineva vreo sugestie?? ca eu nu stiu la ce sa ma mai uit.
  3. Pai IAc-ul l-am dat jos deja si l-am curata,dar eu imi pun problema daca inchide pana la capat corect.Problema este ca am relantiul instabil,revine greu in starea de relanti dupa accelerare si cand e rece calc acceleratie fara sa se intample nimic,ramane subturata 1-2 secunde,si apoi reactioneaza motorul.Sper ca ati inteles ce am vrut sa spun.La care se adauga faptul ca in viteza 1 nu ajung la 20km la ora decat cu motorul rece si asta apasand acceleratie tare.Ceva e in neregula cu motorul meu si nu imi dau seama ce.Am dus-o si in service si pe tester si nu au gasit nici o eroare stocata...
  4. Buna ziua!Din cauza unui relanti instabil si a unei intarzieri in accelerare+ lipsa de puterela turatii mici mi-am cumparat un multimetru si am masurat si eu rezistenta TPS-ului.Cum nu stiam pe care sa le masor le-am masurat 2 cate 2 cu clapeta inchisa.Am obtinut 2 rezultate de aprozimativ 7 Kohmi si un rezultat de 2,41 Kohmi?E in regula?? Cum pot sa verific IAC-ul daca functioneaza corect?Adica ma gandesc ca atunci cand accelerez nu obtureaza corect lacasul din clapeta si atunci am un amestec gresit. Multumeste anticipat Gabriel!
  5. Nu il mai necaji atat pe saracul baiat ca oricum nu se prinde de ironiile tale.Dl Tolin vrea sa spuna ca are nevoie de mai multe detalii pentru a putea sa te ajute.Cel mai probabil este o curea slabita(probabil de la alternator).Puna si verifica,ar trebui sa se auda mai tare cand esti in frana de motor.Daca ne dai mai multe detalii poate mai gasim si alte raspunsuri
  6. Am facut week-end-ul asta ceva drum exterior,vreo 200 de km,si lipsa de putere a ramas aceeasi.La un deal a trebuit sa bag in treapta 1 ca sa il pot urca.Inca un simptom care poate va ajuta sa va dati cu parerea.Dupa ce o pornesc ,merge bine cam 5 secunde,cat timp e socul actionat(la relanti ma refer).Apoi scade brusc turatia si da sa moara.Chiar nu stiu ce poate sa fie,ma gandesc sa sckot pompa de benzina sau flitru,deoarece pare a fi o problema de alimentare dupa capul meu.
  7. Da,s-a simtit o imbunatatire dupa curatarea clapetei in sensul ca am o accelerare liniara iar in frana de motor nu mai bruscheaza dar oricum am mers prea putin cu ea ieri ca sa imi dau seama ce se intampla cu motorul cald.Totusi problema principala,pierderea de putere dupa ce se incalzeste motorul nu cred ca s-a rezolvat(va spun dupa ce merg cu ea mai mult).Totusi senzorul RPM ce sesizeaza??Unii spun ca e de pe volanta,altii ca ar fi pe axul cu came si indica distributia uzata.
  8. Salut! Simptome asemanatoare cu ale masini lui snoopyDJ.Am puso pe tester si mi-au aparut urmatoarele erori: Eroare Senzor RPM Eroare senzor temperatura apa Eroare senzor temperatura aer Mecanicul mi-a curatat doar clapeta de acceleratie care era super murdara.Ar mai fi trebuit facut ceva??Eroarea la senzorul RPM de unde vine??
  9. Haideti sa va prezint si continuarea sa va faceti mii de cruci. Pentru ca am fost pornit sa schimb fisele convins ca de acolo este problema am facut si asta si nu m-am inselat cu mult.S-a rezolvat pornirea la rece,nu mai moare motorul,dar maestru Tolin nu a zis degeaba ca mai este o buba.Uitandu-ma pe sub capota am vazut ca cablu de acceleratie(mai exact cauciucul din jurul lui) este ros in locul in care se atinge cu un furtun,undeva sub IAc,tps,pe acolo,pe undeva.Merg azi dimineata la Comat Service-Iasi care cica este reprezentanta Daewoo.Le spun la baieti care e problema,imi face inginerul de acolo un deviz de lucru de 2.5-3 ore fara sa ridice macar capota.BUNNNNNNNN,asta nu e bine ma gandesc.In fine bag masina la ei in garaj,deschid capota,si le arat ce s-a intamplat cu cablu. Mecanicii aiii,dom'le..ala nu e cablu de acceleratie... Eu:Atunci ce cablu e???? Mecanicii:pai stai sa vedem...cred ca e totusi de la acceleratie dar e doar o protectie.nu are nimic.. Eu:Bine dar ce se intampla..de ce vibreaza la turatii ridicate pedala?? si cand o calc mai puternic?? Mecanicii:Asa fac toate...e in 3 cilindrii In urmotoarele 2 minute mi-am scos masina,mi-am luat actele si dus am fost si numai calc pe acolo niciodata. Acum poat ma ajutati voi cu un service bun in Iasi sau un baiat care stie meserie,ceva Cat despre Comat,ce Dumnezeu?? Sa nu stie nici macar piesele masinii?? Pai cum sa o repare??????????? Sper ca nu v-am plicitisit
  10. Revin cu noutati,ca sa zic asa!Adica cu noi simptome. Am facut azi dimineata un restar ECM si Idle learning,si am pornit la drum.Totul frumos,nu s-a inecat la pornire,a mers bine traseu Iasi-Husi(100 km),desi in continuare zgomotos.Dar la un deal,la intoarcere, am avut surpriza sa nu traga,abia am reusit sa o tin la 40 km/h,desi mai ridicasem vreo 2-3 pana atunci si mersese brici.Alte Idei,ceva?? Ma gandesc sa ii cumpar fise noi maine,dar sa imi spuneti daca astea la montaj au o ordine anume sau pot sa le motez oricare la orice bujie?? Uitasem,nu se aprinde nici un martor in bord cand imi face probleme,desi cand pornesc motorul martorul check se stinge cu 1-2 secunde mai tarziu decat celelalte(nu stiu daca e normal).
  11. Multumesc pentru raspuns,ca de obicei esti pe metereze pe acest forum Am sa caut mai multe pe forum sa vad ce gasesc despe acest TPS si cum se regleaza.Merci pentru pont
  12. Va salut baieti! Ma numesc Gabriel si din aprilie mi-am luat si eu un matizache(baiatu' ii spun eu).Sa va dau cateva detalii: E3 din 2006,40 000 km la bord,o afacere bunicica,Din aprilie i-am schimbat ulei(aral 5-40),amortizoare fata,flitru ulei,filtru benzina,placute frana ,curea alternator,bujii Bosch si cam tot ce am auzit pe aici pe forum ca se schimba,plus un Idle procedure. Problema pe care o am eu si cu care sper sa ma ajutati este urmatoarea: 1)la pornire dimineata la prima cheie dupa 2 secunde da sa se inece si uneori chiar moare,Daca moare si ii dau a doua cheie scade mai putin turatia la relanti si se regleaza destul de repede apoi merge rotund...bunnn... 2) problema 2 si care ma doare mai tare.Plec cu motorul rece,merge ok se duce bine motorul la acceleratie dar odata cu incalzirea motorului pierd din putere.Si acceleratia(pedala) parca devine mai tare la apasare.Si motorul este foarte zgomotos se aude ca si cum ar fi supraturat.la 55km/h in viteza a 3-a deja ti-e mila sa sa o mai calci asa de tare se aude,Daca nu bagi in seama zgomotul si apesi in continuare se duce si chiar parca se elibereaza de ceva dar mie frica sa o calc asa, Aveti ceva idei??cam care ar fi problema?? Poate din cauza ca am ulei 1 cm peste maxim sa se dilate la cald si sa infunde ceva??
 

×
×
  • Create New...