Jump to content

nicsor2

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About nicsor2

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    espero
  • An
    1998
  • Nr. Inmatr.
    il 86 teo

Recent Profile Visitors

700 profile views
  1. de vanzare daewoo espero an 1998: km 138000 ,tapiterie piele ,4 geamuri electrice,oglinzi electrice si incalzite ,aer conditionat, inchidere centralizata, alarma, scaun reglabil pe inaltime, volan reglabil, baterie noua ,proiectoare,deschidere portbagaj din interior. pret 2000 euro negociabil. o sa pun si poze telefon 0721010955
  2. vand espero 1998 ,tapiterie piele,,pt detalii :0721010955

  3. cred ca e mai grav decat atat. astazi am masurat din nou tensiunea pe bornele bateriei. cu motorul pornit la relanti aveam 14,6 volti. cand cresteam turatiile motorului depasea 15 volti. cred ca e o problema pe partea e incarcare.cineva mia spus sa schimb puntea de diode si chestia aia care regleaza curentul.
  4. m-am uitat si la niivelul electrolitului este peste nivelul placilor. in wechend acum am fost la mare si iar a mai curs din baterie de mia topit un pic capacul de la relee si de la sigurantele de la motor. mentionez ca becu rosu de la baterie si frana de mana sta aprins cand e masina la relanti si se stinge cand o turez pe drum ca am plecat noaptea am vrut sa aprind si proiectoarele, dar dupa un timp mi sa aprins martorul galben de check engine. si am stins proiectoarele si am mers asa doar cu faza scurta
  5. buna seara. am si eu o mare problema tocmai am achizitionat un espero 1.8 din 1998. am o problema ori cu bateria ori cu incarcarea.mi se aprinde martorul din bord cel rosu de baterie si cel de frana de mana.dar se aprinde numai cu motorul la relanti.cand accelerez scade in intensitate dar cand schimb viteza si se reduc turatiile la motor se aprinde iar. ar insemna ca nu incarca bine alternatorul.astazi cand am deschis capota mam ingrozit vazand o groaza de acid curs din baterie. cred ca a fiert bateria. e un rombat de 66 Ah nu ii stiu vechimea. si am masurat cu voltmetrul tensiunea pe baterie cu motorul pornit la relanti am 14,6 volti fara consumatori. daca opresc motorul am 12.7 volti si scade rapid la 12.2 volti. cam atat am apucat sa ii fac masuratori.ciudat e ca masina porneste perfect la prima cheie. ma poate aajuta cineva in legatura cu aceasta problema? mai mentionez ca masina a stat 2 ani fara sa fie pornita iar bateria ei originala era plina de acid, era cursa era facuta varza asa ca am schimbat-o cu acest rombat de 66 de Ah dat de un prieten si a curs de mia facut varza tot pe acolo
 

×
×
  • Create New...