Jump to content

lotech

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About lotech

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    m.ciuc
  • Din
    m.ciuc
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    kalos
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    hr 07mmm

Recent Profile Visitors

974 profile views
  1. am incercat sa cumpar o supapa. nu am gasit mai jos de 600 lei. are comanda electrica. este tip EEGR
  2. Bună. De curand s-a aprins MIL . După scanare a indicat codul P 1403 "Exhaust Gas Recirculation Valve Failure". Cei din service au spus că supapa s--a blocat din cauza turaţiilor mici de funcţionare a motorului în circuit urban. Au reactivat supapa din calculator şi au şters eroarea din memorie. După această operaţine am avut un drum lung aproximativ 500 km şi am folosit cu predilecţie turatii ridicate ( 3000 - 3500 rpm), conform indicaţiilor celor din service. A doua zi după aprox . 50 km s-a aprins din nou MIL.
  3. poate cineva să încarce o poză cu bordul atunci când indicatorul de rezervor gol este aprins? litrometrul meu indică total aiurea şi nu ştiu cum arată când se aprinde becul(intensitatea luminoasă ) . când fac plinul se ridică peste maxim , iar apoi după aproximativ 300 km este pe zero. ultima oară aveam 460 km parcurşi iar acul arăta zero de o săptămână. mă asteptam să se aprindă becul la benzină şi aveam senzaţia că acesta luminează cu o intensitate foarte mică. la alimentare a intrat aproximativ 36 l în rezervor.
  4. A m folosit lichid de culoare albastră, la fel cu cel dinainte.Nu am putut scoate decît aproximativ 4,5 l. În cartea tehnică se vorbeşte de 5,2 l. Am introdus 3l. de lichid concentrat şi am completat cu apă distilată 1,5 l. . Sper să fie bine.
  5. ceruirea s-a realizat la un service din reteaua dacia. au rechemat toate loganurile mai vechi de 3 ani pentru aplicarea tratamentului.
  6. operaţiunea de ceruire sa efectuat după aproximativ 4 ore ,iar temperatura exterioară în jur de 30 grade. înainte de ceruirea propriuzisă în prima fază se pulverizează o soluţie care înlătură umezeala , se aşteptă un sfert de oră iar apoi se pulverizeayă amestecul pe bază de ceară.
  7. dacă e utilă informaţia , consum mixt 180 km oras + 200 km extern viteză maxim 100 km/h ,total 21 litrii. motor 1,2 5 uşi. scuze. informatie eronată . real 80 km oras + 200 etraurban, consum 21 litrii.
  8. Mulţumesc de sfat. La sfârşit de săptămână o să fac schimbul de lichid. În manual e specificat antigel pe bază de etilenglicol ( majoritatea antigelurilor). se foloseşte cumva un anumit tip?
  9. azi am spălat cu turbojetul în spatele aparatorilor de noroi şi în praguri ,iar apoi am aplicat în service un tratament anticoroziv cu ceară lichidă cum se practică la recall-ul de la logan. sper să aibă un efect preventiv în cazul de acumulări viitoare de noroi.
  10. la o verificare mai atentă am observat buretele numai în partea stângă. există vreo explicaţie logică?
  11. masina are 45k iar la antigel nu sa umblat niciodată. o sa verific punctul de îngheţ şi după caz o să completez ,sau să îl schimb?
  12. buna, am schimbat uleiul şi cand masina se afla ridicata pe elevator am observat ca racordul flexibil situat dupa catalizator prezenta urme adanci de rugina , plasa de sarma fiind rupta la extremitati. masina are 45kkm. va-ti mai intilnit cu situatia asta? in cit timp se va fisura burduful? cu stima.
  13. salut se pare ca si eu am probleme cu lichidul de racire nivelul e sub minim nu prezinta urme se pierderi la radiator si la diferitele racoade. exista posibilitatea evaporarii antigelulului in timp prin supapa de siguranta? ce fel de antigel folositi?
  14. salut am intrat si eu in randul horticultorior cernoziom in ambele parti in plus pragul din dreapta plin de apa dupa ploile din ultima vreme, scurgerea infundata
 

×
×
  • Create New...