Jump to content

gktalin

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About gktalin

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Focsani
  • Auto
    DaeWoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2004
  1. Exact! In cazul meu, la service au conectat si DaeWoo ScanTool, pentru a observa fluctuatiile tensiunii senzorului de oxigen. Totusi, avand in vedere ca trebuie conectata la STAG, mai ales ca operatia nu este laborioasa, nu vad de ce meseriasii sa nu isi faca treaba. Multumesc pentru linkuri, se pare ca doar Renaultul Safrane e in fiinta! Creator de automobile !
  2. Eu am cu doua fire, si tot gresisera! Referitor la problema ta, din ce imi dau seama, cand ii dai jar, iti cresc timpii de injectie (probabil datorita diuzelor mai mici). Pentru ca injectoarele stau foarte mult deschise scade presiunea in reductor (asta am vazut si in prima imagine postata) - ma gandesc ca de asta a dat in nas rau de tot. Pentru firul de semnal al sondei, probabil negru, totusi ma gandesc ca celelalte sunt unul gri si doua albe. Am gasit asta http://www.google.ro/imgres?q=oxygen+sensor+wire+color&um=1&hl=ro&sa=N&biw=1680&bih=880&tbm=isch&tbnid=G10vYUyh272iIM:&imgrefurl=http://www.aa1car.com/library/o2sensor.htm&docid=BZhVl7umi0Zh7M&imgurl=http://www.aa1car.com/library/o2_wire_chart.jpg&w=714&h=320&ei=k4D7TtbrEIPm4QT8yOXICA&zoom=1&iact=hc&vpx=1311&vpy=194&dur=407&hovh=101&hovw=224&tx=171&ty=66&sig=106374692831893937071&page=1&tbnh=99&tbnw=220&start=0&ndsp=28&ved=1t:429,r:6,s:0 poate te ajuta. Tine cont de ea (informatia primita de la sonda lambda), informatia e luata in calcul in STFT, dar cred ca e amendata cu altele de genul temperatura lichidului de racire, presiunea in galeria de admisie, pozitia clapetei de acceleratie, etc. Motivele pentru problemele cu diuzele pot fi: - confuzia KM=KW; - comoditatea pachet standard, diuze de 1.5 mm; - convingerea ca diuze mai mici inseamna consum mai mic; s.a.m.d.
  3. Salutare! Desi nu sunt un specialist in instalatii GPL, cred totusi ca indicatia senzorului de oxigen (sonda lambda) "anterior" ar fi mai relevanta pentru determinarea felului amestecului decat STFT sau LTFT (care sunt rezultatul interpretarii mai multor date, deci au o natura mai complexa). Referitor la duze, desi apreciez intotdeauna lucrurile facute ca la carte, pentru problema mea, am ales sa majorez diametrul acestora, folosind un burghiu de 2 mm (ele fiind de 1.75 - motor 80 cp). Dupa o autocalibrare si cei 8 km parcusi pe benzina/GPL, au urmat modificari minore ale liniei de multiplicare, in vederea minimizarii abaterii (deflectiei). A rezultat o scadere a consumului de la 10l/100km (mixt - Bucuresti - Brasov) la 8,6l/100km. Inca e "in probe", sper sa se mentina. Am desfacut, curatat si strans toate contactele electrice accesibile ale instalatiei GPL, eliminand astfel posibilitatea unei probleme generate de acestea. Rezultatul este multumitor, nu am oscilatii de turatie la relanti sau opriri ale motorului. Trecerea de la benzina la GPL se face lin. Ca o paranteza, montatorul instalatiei GPL de pe masina pe care o conduc, a conectat STAG 200 la firul "rece" al sondei lambda, deci semnal pauza. Succes in demersurile tale si sa ne tii la curent daca poti, in scopul largirii reciproce a orizontului cunoasterii aspectelor legate de instalatiile GPL.
  4. Salutare! Conform http://mymemory.tran...lish/English/km este vorba despre cai putere. Cred ca este confuzie generala, cand ceri lamuriri pe la serviceuri si meseriasi, primesti raspunsuri de genul "lasa, dom'le ca de 11 ani montez, stiu io". Prea putin mecanici/meseriasi, ca si doctori de altfel, care iti si explica procedeul, procesul, operatia cu avantaje si dezavantaje sau riscuri. Greu de gasit un asemena om. Cei care sunt asa, din cauza aglomerarii, ori angajeaza terti neinstruiti, ori devin din ce in ce mai expeditivi si superficiali. Asta e motivul pentru care am intrebat de un meserias bun, in Bucuresti. M-ar interesa si pe mine niste duze. Poate reusim sa ne cuplam, sau sa facem o "procedura" periodica de achizitionare piese/consumabile, pentru cei interesati de pe forum, non-profit, bineinteles. Cu respect,
  5. Stie cineva un service cu oameni priceputi in reglajul instalatiilor GPL, in Bucuresti?
  6. Buna seara! Revin cu completari. In foto atasate se gasesc datele pe care mi le-ati solicitat. Dupa trecerea de la benzina la GPL, la relanti, timpii de injectie variaza foarte mult, turatia asemenea. Pe benzina totul merge normal. Care pare sa fie problema? Problemele au aparut dupa schimbarea partii electrice a contactului. Instalatina nu este nou montata. Multumesc anticipat. Drumuri Bune!
  7. Buna seara, frati forumisti! Instalatie Tomasetto AT-09 Artic, STAG 200, injectie VALTEK. La autocalibrare primesc de fiecare data "Duze prea mici!" iar multiplicatorul ramane in dreptul punctului de relanti 1.8 (mi se pare cam mare). La trecerea de pe benzina pe gaz, cand functioneaza la relanti, motorul tinde sa se opreasca, turatia oscileaza sau chiar se opreste. Intrebarile ar fi : - Ce este de facut? - Daca stiti niste "setari" pentru Cielo Executive Euro 3 (SOHC) - duze, presiune? - Se pot cumpara duze din Romania? Va multumesc. Drumuri Bune!
  8. Vand catalog piese Matiz, limba romana, aprox 600 pagini, listat, legat, pret 70 lei.
  9. Multumesc pentru raspunsuri. O sa verific ovi_jer, multumesc. Sper sa ii dau de cap. Drumuri bune!
  10. Vand catalog piese Daewoo Cielo, limba romana, aprox 500 pagini, listat, legat. Pret 65 lei.
  11. Buna seara, stimati forumisti! Se dau urmatoarele date: #1 bucata Cielo Exe Euro III, 2004, SOHC, cu instalatie GPL Tomasetto secventiala/STAG200 # baterie schimbata dupa iarna, instalatie GPL revizuita, ECM reset si Idle Learn. Probleme: # MIL aprins, cod P0108 Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor Circuit High Voltage # se tureaza la relanti <chiar si 3000rpm>, la stop, sperie fetele , cand motorul este cald, indiferent daca functioneaza pe gaz sau benzina. Posibile rezolvari: prima problema: senzor MAP defect, cablaj senzor MAP problematic sau furtune deteriorate. a doua problema: TPS ramane blocat, (cand mai apas acceleratia isi mai revine). Ii rog pe cei mai initiati sau care au intampinat probleme asemanatoare sa impartaseasca opiniile lor in legatura cu situatia prezentata. Va multumesc! Drumuri bune!
  12. Am tot urmarit forumul referitor la Leganza, am vazut cate ceva despre problemele care apar. Masina este o limuzina adevarata. Dorescu un upgrade si nu stiu ce sa fac Leganza sau Nubira II. Imi cer scuze pentru postarea off topic, dar pe "Despre achizitii auto" nu prea se arunca lumea.
  13. Salutare tuturor forumistilor! Sunt fericitul posesor al unui DaeWoo Cielo Executive Euro 3 cu GPL montat dupa achizitionare. Sunt foarte multumit de aceasta masina, cu toate ca a necesitat ceva interventii. Intretinerea este ieftina, este o masina care se preteaza atat deplasarilor in orase cat si celor intre orase, fiabilitate bunicica, portbagaj mare. Mai pe scurt o masina pentru cei fara fite, care sunt interesati sa circule mult, in conditii de confort relativ, cu cheltuieli mici. Tatal meu isi doreste un Cielo, si s-a gandit la al meu. In eventualitatea unei tranzactii, as ramane "descoperit", si m-am gandit la o Nubira din 2007, model cdx, cu GPL din fabrica. Rog toti posesorii de asemenea masini sa ma ajute cu ceva informatii despre fiabilitate, costuri de intretinere, probleme comune, sfaturi la achizitie, cam tot ceea ce ar fi necesar unui cumparator de Nubira neinitiat in tainele auto. Va multumesc si va doresc "drumuri bune"!
  14. Salutare forumisti! La multi ani celor care poarta numele de Stefan, Stefania, etc! Va deranjez cu urmatoarea problema. Astazi, in timpul mersului am auzit 2 beepuri. Cum nici un parametru de functionare al masinii si nici un led de avertizare nu a sesizat nimic, am continuat deplasarea. Am oprit undeva, pe drum si am sesizat ca pozitiile raman aprinse, chiar daca comut pe OFF din blocul de lumini. Mentionez ca am schimbat blocul de lumini acum cateva luni, si a functionat fara probleme, pana azi. Am scos siguranta 2, pentru a evita descarcarea bateriei pe timpul noptii. Masina e un Cielo Executive E3 din 2004. Orice sugestie este binevenita. Va multumesc anticipat si va doresc "Sarbatori fericite!"
  15. Salutare intregii comunitati! Cumpar cotiera Espero pentru a o monta pe Cielo-ul meu exe care are comenzile geamurilor pe consola centrala. Va multumesc! Drumuri bune!
 

×
×
  • Create New...